;
coinex

خرید بیت کوین در ربات کیف پول تلگرام (Wallet) ممکن شد

بر اساس توییت منتشر شده از شبکه بلاک‌چین TON، از این پس کاربران علاوه بر دسترسی به دریافت و ارسال تون کوین، امکان خرید بیت کوین در ربات کیف پول تلگرام را نیز دارند.

به تازگی با فعال شدن امکان خرید بیت کوین در ربات کیف پول تلگرام و همچنین پشتیبانی تلگرام از تون کوین، موجب آن شده است که کاربران فعال این پلتفرم که تعداد آن‌ها به 550 میلیون نیز می‌رسد، بتوانند به راحتی، در بستر تلگرام تنها با کلیک بر روی نام‌ کاربری شخص موردنظر، رمز‌ارز بفرستند و یا اینکه دریافت کنند. البته گفتنیست که این قابلیت که تا به الان، از طریق اپلیکیشن‌های دیگری به غیر از والت‌ها، امکان پذیر نبوده، در حال حاضر در پلتفرم تلگرام و تنها برای رمزارزهای TONCOIN و BTC فعال است.

قابلیت خرید بیت کوین در ربات کیف پول تلگرام

گفتنیست که از زمان تسویه حساب تلگرام با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در تاریخ ژوئن 2020 (خرداد 1399) این نخستین باری است که toncoin در بستر پلتفرم تلگرام در دسترس است.

خرید بیت کوین در ربات کیف پول تلگرام

شبکه TON نیز در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد که اکنون کاربران این پیام‌رسان می‌توانند مستقیما از طریق چت‌های تلگرام با کاربران دیگر، مبادلات تون کوین داشته باشند. همچنین به واسطه‌ی این قابلیت، کاربران دیگر نیازی به وارد کردن آدرس‌های طولانی کیف پول و منتظر ماندن برای گرفتن تایید از والت‌ها را نخواهند داشت. علاوه بر این، امکان خریداری بیت کوین در ربات کیف پول تلگرام نیز فعال شده است که تمام این موارد، بدون هیچ‌گونه کارمزدی انجام می‌شود.

TON همچنین وارد عرصه امور مالی غیرمتمرکز (defi) و توکن‌های غیر مثلی (NFT) شده و به تازگی، با معرفی Disintar.io، یک بازار NFT مبتنی بر TON را راه‌اندازی کرده است. همچنین درباره Disintar.io، توضیحاتی نیز بیان کرد که باتوجه به این گزارشات می‌توان نتیجه گرفت که کاربران می‌توانند حتی بدون داشتن کوچک‌ترین دانش و اطلاعاتی در این زمینه، توکن‌های غیر مثلی خود را در این بازار، خرید و فروش و حتی نگه‌داری کنند.

گفتنیست که ارزش تون کوین در 12 نوامبر 2021 (21 آبان 1400) به بیش‌ترین حد خود (ATH) که 5.29 دلار به ازای هر واحد بود، رسید. اما هم‌اکنون این ارز نسبت به آن زمان، 64.8 درصد کاهش یافته و به 1.86 دلار به ازای هر واحد رسیده است. در آخر باید بگوییم که حجم مبادلات این ارز به 2,746,626 دلار در روز می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد خرید بیت کوین در ربات کیف پول تلگرام چیست؟ به نظر شما این قابلیت برای انتقال ارزها به اندازه کافی امن خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: news.bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر