;
coinex

بازی Forza Motorsport احتمالا برای Xbox One عرضه شود

بازی Forza Motorsport احتمالا برای Xbox One عرضه شود. این خبر به دلیل پخش شدن دو تصویر از ریبوت این بازی است که می‌گویند مربوط به Xbox One است. با تکراتو همراه شوید.

طبق گزارش‌ها، دو تصویر از ریبوت ایکس باکس وان بازی Forza Motorsport به بیرون درز کرده که می‌گویند این تصاویر در ساب ردیت بازی r/gamingleaksandrumours تحت پستی با عنوان Forza Motorsport Xbox One ظاهر شده است.

افشاکننده‌ای که این تصاویر را به اشتراک گذاشته، ظاهرا حساب کاربری‌اش حذف شده است. او دو تصویر را با این متن به اشتراک گذاشت:

از اینکه مردم همه می‌گویند این بازی فقط برای نسل بعدی است خسته شده‌ام. اینجا چند عکس از نسخه میان نسلی این بازی که مربوط به ماه جولای است را می‌توانید ببیند.

دو تصویر از ریبوت بازی Forza Motorsport

اگرچه هر کسی می‌تواند در ردیت هرچیزی را به اشتراک بگذارد و مدعی واقعی بودن آن شود، اما ظاهرا این اسکرین شات‌ها از بازی Forza Motorsport، توسط مدیران ساب ردیت این عنوان تایید شده است. در نتیجه اگر این تصاویر درست باشند، می‌توان به اولین اسکرین شات‌های مربوط به این بازی برای ایکس باکس وان مطمئن بود. ممکن است بازی Forza Motorsport به‌صورت زنده در تاریخ 22 خرداد (12 ژوئن) در برنامه مایکروسافت و بتسدا رونمایی شود.

ریبوت بازی Forza Motorsport اولین بار توسط استودیوی بازی‌سازی ایکس باکس در سال 2020 توسط یک تیزر معرفی شد. اما از آن زمان به بعد هیچ خبری از مراحل ساخت این بازی در خبرگزاری‌ها منتشر نشد. اما با توجه به این پست اخیر در ردیت می‌توان به این نتیجه رسید که این بازی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و پی‌سی در آینده منتشر شود.

اگرچه ممکن است برای یک سری از افراد، میان نسلی بودن این عنوان اذیت کننده باشد، اما باید اشاره کرد که بازی Forza Horizon 5 هم عنوانی بود که برای نسل هشتم و نهم منتشر شد، اما همانطور که خودتان در جریان هستید، این بازی از بالاترین کیفیت برخوردار بود، چه از لحاظ گرافیکی و چه از لحاظ صداگذاری و گیم‌پلی. حال این‌که به چه دلیل سازنده‌ها این تصمیمات را اتخاذ می‌کنند مشخص است که در حال حاضر بهترین راه برای تضمین درآمد همین راه است.

ریبوت بازی Forza Motorsport هنوز تاریخ عرضه‌ای ندارد، ولی پیش‌بینی می‌شود که در اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

شما هم از میان نسلی بودن برخی از عناوین ناراضی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gamesradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر