;
coinex

آمریکا ماه را با بمب اتم سوراخ می‌کند؛ طرح محرمانه‌ای که لو رفت

اخیرا اسنادی مربوط به طرح فوق محرمانه آمریکا برای سوراخ کردن ماه با بمب اتم منتشر شده است. این اسناد درواقع طرح‌های فضایی قبلی وزارت دفاع آمریکا در سال 2017 را افشا می‌کنند که اکنون در قالب پرونده‌ای 1600 صفحه‌ای، در اختیار رسانه‌ها قرار دارد.

این اسناد مربوط به «برنامه تهدیدات هوافضایی پیشرفته» دولت آمریکا است. در سال 2017 بخشی از این اسناد که درباره مطالعه سری اشیا ناشناس پرنده یا بشقاب پرنده‌ها بود، منتشر شد و حالا قسمت دیگر و تقریبا کامل‌تری از همان اسناد افشا شده و در دسترس مجله «وایس» قرار گرفته است.

اسناد مذکور در حال حاضر از طبقه‌بندی «فوق محرمانه» خارج شده است. مجله وایس با استناد بر قانون دسترسی آزاد به اطلاعات، از دولت خواسته بود که این اسناد را در دسترس قرار دهد.

سوراخ کردن ماه با بمب اتم

انتشار این اسناد، جزییات عجیبی را فاش کرده است. اینطور که از شواهد پیداست، پژوهشگران وزارت دفاع آمریکا، چندین طرح را در فاصله‌ سال‌های 2007 تا 2012 در نظر داشتند که یکی از آنها، توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند؛ سوراخ کردن ماه با بمب اتم که بیشتر به فیلم‌های علمی تخیلی شباهت دارد.

اخیرا اسنادی مربوط به طرح فوق محرمانه آمریکا برای سوراخ کردن ماه با بمب اتم منتشر شده است.

طرحی که از آن صحبت می‌کنیم، «پیش‌رانِ جِرم منفی» نام دارد. در این برنامه، ایده‌ای برای استخراج موادی با استحکام فولاد مطرح شده که وزنی صدها برابر کمتر دارند. روشی که برای استخراج این ماده ذکر شده، بحث‌برانگیز است. به نظر می‌رسد که پژوهشگران وزارت دفاع آمریکا پیشنهاد کرده‌اند که از بمب‌های همجوشی اتمی یا دستگاه‌های گداخت هسته‌ای برای عملیات حفاری استفاده شود.

در این سند نوشته شده:

حفر تونل در ماه به شرط وجود ذخایری خوب از اجسام با جرم منفی، می‌تواند پرواز فضایی بین ستاره‌ای را متحول کند. از نظر فنی، برای ساختن چنین تونلی به مجموعه‌ای از لوازم گداخت هسته‌ای نیاز است.

پروژه سفر در زمان

اسنادی که با عنوان «برنامه شناسایی تهدیدات هوافضایی پیشرفته» منتشر شده، ایده‌های اعجاب انگیز دیگری، مثل سفر در زمان با کرمچاله‌ها را فاش می‌کند.

وجود کرم‌چاله‌ها هنوز ثابت نشده؛‌ اما ساختاری فرضی هستند که می‌توانند نقاط نامتجانس فضا زمان را به هم پیوند دهند. در برخی نظریه‌ها، این ادعا مطرح شده که احتمالا اشیا یا موجودات خاص می‌توانند از آن برای جابه‌جایی در زمان و غیرمکانی (دورنوردی) استفاده کنند.

در اسناد منتشر شده، طرحی به نام «کرم‌چاله‌های قابل گذر،‌ دروازه‌های ستاره‌ای و انرژی منفی» دیده می‌شود که درباره موضوع سفر در فضا-زمان است. محققان این طرح گفته‌اند:

‌کاوشگران می‌توانند کرم‌چاله ستاره‌ای را در نزدیکی سطح زمین مستقر کنند و به‌سادگی از دروازه ستاره‌ای عبور کرده و برحسب ثانیه، از طرف دیگر در فضا-زمان دور بیرون بیایند.

طرح‌ها و برنامه‌های عجیب دیگری نیز در این اسناد به چشم می‌خورد؛ طرح‌هایی مثل «دستکاری ابعاد»، «ارتباطات با مج گرانشی» و حتی «شنل نامرئی».

برخی از این اسناد در گذشته به دست نشریات رسیده بود. حالا با انتشار آنها متوجه شدیم که بسیاری از آنها شایعه بودند؛ اما برخی از این طرح‌ها واقعا وجود داشتند.

در حال حاضر، این طرح‌ها و مطالعات به‌طور رسمی رها شده و «تصورناپذیر» تلقی شده‌اند. خوشبختانه هیچ خطری ماه را تهدید نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح سوراخ کردن ماه با بمب اتم چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر