;
coinex

بازی های فوتبال سری آ در متاورس The Nemesis پخش می‌شوند

متاورس The Nemesis با پخش بازی فوتبال میلان فیورنتینا به طور رسمی مسابقات سری آ را به فضای متاورس آورد. برای اطلاع از جزییات این خبر با تکراتو همراه شوید.

بلیت‌های بازی میلان فیورنتینا از سری مسابقات فوتبال سری آ ایتالیا، به صورت NFT در متاورس نمسیس به فروش رفت. ConsenSys، لیگ سری آ و TIM نقشی مهم در اجرای این پروژه ایفا کردند.

رونمایی متاورس The Nemesis از مسابقات سری آ

نمسیس از یک رویداد جدید و در نوع خود بی‌نظیر رونمایی کرد. برای اولین بار این پروژه بازی‌های فوتبال سری آ را در فضای متاورس پخش نمود. این پروژه که MENA نام دارد با همکاری Nemesis ,ConsenSys ,Lega Serie A و TIM ایجاد شده است.

مخاطبان بازی‌های فوتبال ایتالیا در شمال آفریقا و کشورهای خاورمیانه موفق به خرید بلیت آنلاین بازی میلان فیورنتینا شدند. این بازی از طریق اپلیکیشن اندروید و iOS نمسیس و همچنین مرورگر وب به صورت آنلاین پخش شد. کاربران می‌توانند با استفاده از آواتارها از تیم‌ خود حمایت کنند. امکان مشاهده زنده آمار بازی نیز در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

بازی های فوتبال سری آ در متاورس The Nemesis پخش می‌شوند

پروژه‌های آتی Nemesis در فضای متاورس

تیم پروژه نمسیس در فضای واقعیت مجازی اقدام به تولید اتاق خواب انحصاری کرده است. پوسته‌های جدیدی نیز برای این اتاق خواب با عناوین ضد نژادپرستی توسط تیم نمسیس تولید شده است. این پوسته‌ها به صورت رایگان در متاورس قرار دارند.

Alessandro De Grandi، مدیرعامل The Nemesis در این راستا گفت:

این رخداد نقطه عطفی برای صنعت ورزش، فناوری و سرگرمی است. تمامی افراد در فضای متاورس دورهم جمع می‌شوند تا از رویدادهایی نظیر فوتبال زنده لذت ببرند. من افتخار این را دارم که پیشرفت بزرگ حاصل شده را با ConsenSys ،Lega Serie A و TIM به اشتراک بگذارم. به عقیده من این رویداد، اولین قدم از یک اتفاق طولانی مدت و مهم در Nemesis خواهد بود.

فعالیت‌های متاورس The Nemesis تنها به پخش مسابقات سری آ محدود نخواهد شد. این پروژه در حال حاضر بر روی رویدادهای مهم حوزه‌های موسیقی، ورزش و فیلم در ماه می و ژوئن سرمایه‌گذاری کرده است.

متاورس Cryppo

Cryppo نام فضای مجازی است که برای میزبانی از مجموعه‌های NFT تیم The Cryptonomist ساخته شده است. پروژه The Nemesis میزبان فضای Cryppo خواهد بود.

در این فضا مجموعه‌ای از 2375 قطعه Cryppo سه بعدی، تولیدشده توسط هوش مصنوعی و دارای بیش از 90 ویژگی منحصر به فرد وجود دارد. اثر adventurous hippo از این مجموعه تحولات قابل توجهی در دنیای رمزارزها به وجود آورده است.

یبشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پخش بازی‌های فوتبال سری آ در فضای متاورس چیست ؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptonomist

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر