;
coinex

وان پلاس 10 اولترا احتمالا با Snapdragon 8 Gen 1 Plus رونمایی شود

طبق اطلاعات فاش شده نوسط افشاگر معروف به نام Yogesh Brar، به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند وان پلاس 10 اولترا با اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس معرفی شود.

در ماه‌های اخیر، شایعات گسترده‌ای درمورد وان پلاس 10 اولترا شنیده‌ایم، ولی اینکه این گوشی قرار است با چه ویژگی و مشخصاتی عرضه شود، موضوعی مبهم برای طرفداران OnePlus است. اما طبق جدیدترین اطلاعات فاش شده توسط Brar، می‌توان گفت نسخه Ultra وان پلاس 10 پرو، با جدیدترین چیپست کوالکام که اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس است و بر اساس فرآیند 4 نانومتری TSMC توسعه یافته، رونمایی خواهد شد. همچنین وان پلاس 10 اولترا قرار است با دوربین OnePlus 10 Pro به علاوه‌ی لنز زوم پریسکوپی عرضه شود.

مشخصات وان پلاس 10 اولترا

Yogesh Brar در حساب توییتر خود اعلام کرده است که OnePlus 10 Ultra هنوز در مرحله توسعه قرار دارد ولی چیزی که در اینجا کاملا واضح به نظر می‌رسد، مجهز بودن این گوشی به پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 Plus است. این پردازنده قدرتمند کوالکام، با فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته خواهد شد. پس می‌توان نتیجه گرفت که نسخه اولترا نسبت به نسخه استاندارد آن، عملکرد قوی‌تری را ارائه خواهد داد.

وان پلاس 10 اولترا

 

از دیگر ویژگی‌های توسعه یافته در این گوشی نسبت به نسخه قبلی آن می‌توان به دوربین با کیفیت‌تر اشاره کرد. درواقع به گفته‌ی Brar، وان پلاس این بار در مدل اولترا، تمرکز خود را بیش‌تر بر روی ساختار و قابلیت‌های دوربین این گوشی خواهد گذاشت و بر روی ویژگی‌هایی از جمله لنز اولتراواید و قدرت بزرگنمایی که در نسخه وان پلاس 10 پرو از عملکرد ضعیفی برخوردار بودند، کار خواهد کرد. تا به این زمان هنوز اطلاعات دیگری درمورد این گوشی در دسترس نیست، اما شایعات حاکی از آن هستند که احتمالا این گوشی، در ماه‌های مرداد یا شهریور امسال، عرضه شود.

همچنین Brar ادعا کرده است که کمپانی وان پلاس همزمان با توسعه وان پلاس 10 اولترا، در حال ساخت دستگاه دیگری با چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 است. از پردازنده استفاده شده در این دستگاه می‌توان نتیجه گرفت که یک گوشی مقرون‌به‌صرفه در راه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد دوربین و همچنین تراشه به کاربرده شده در وان پلاس 10 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر