;
coinex

تاریخ رونمایی از اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس را حالا می‌دانیم

کوالکام، شرکت بسیار مشهوری است که در زمینه تراشه‌های موبایل فعالیت دارد و می‌توان مشهور بودن این شرکت را در گوشی‌های هوشمند دید. بالاخره تاریخ رونمایی از اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مشخص شد. با این خبر همراه ما باشید تا از تاریخ رونمایی از اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس اطلاع پیدا کنیم.

سال گذشته این شرکت معروف، اسپندراگون 8 نسل 1 را معرفی کرده و شرکت سامسونگ را به عنوان تولیدکننده این تراشه انتخاب کرد. به دلیل داغ شدن بیش از حد اسپندراگون 8 نسل 1 در یک شرایط خاص، این شرکت تصمیم گرفت تا سفارش تولید اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس را به TSMC واگذار نماید.

تاریخ رونمایی از اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس

اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس نسبت به نسل‌ قبلی، در حدود 10 درصد، عملکرد بهتری خواهد داشت. TSMC در ساخت این تراشه از تکنولوژی 4 نانومتری استفاده می‌کند.

تاریخ رونمایی از اسنپدراگون 8 نسل 1

این تراشه یک هسته ARM CORTEX-X2، سه هسته ARM CORTEX-A710 و چهار هسته ARM CORTEX-A510 دارد. اگر از نظر گرافیک بخواهیم اسپندراگون 8 نسل 1 پلاس را توصیف کنیم، باید بگوییم که این دستگاه دارای Adreno 730 است و به راحتی می‌توان با این دستگاه کارهای گرافیکی انجام داد. البته هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد بهبود عملکرد اسپندراگون 8 نسل 1 پلاس در اختیار نداریم، اما می‌دانیم که TSMC یک دستگاه قدرتمند، پایدار و خنک، می‌سازد.

طبق گزارشات رسیده، این دستگاه در ماه ژوئن (خرداد) به بازار عرضه می‌شود. طبق اظهارات یوگش برار، نسل جدید اسپندراگون 8 نسل 1 پلاس در تست‌های خود عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. با توجه به عملکرد آن در کنترل دما، انتظار می‌رود که این تراشه، عملکرد پایدار و عمر باتری بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی داشته باشد.

ممکن است امسال اسپندراگون 8 نسل 1 پلاس محبوبیت بیشتری را تجربه کند و بعد از رفع مشکلات آن، شرکت‌ها از نسخه‌های ارتقا یافته آن استفاده کنند. در نهایت، ممکن است با رونمایی و معرفی اسپندراگون 8 نسل 1 پلاس، اسپندراگون 7 نسل 1 هم معرفی گردد.

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی از اسنپدراگون 8 نسل 1 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر