;
coinex

نمایش فول اسکرین ویدیوها در صفحه Home اینستاگرام در حال آزمایش است

نمایش فول اسکرین ویدیوها در صفحه Home اینستاگرام اقدامی دیگر از این پلتفرم است که شباهت آن به تیک تاک را بیشتر می‌کند.

اینستاگرام به تازگی بر روی توسعه قابلیت جدیدی کار می‌کند که باعث می‌شود کاربران بتوانند، تصاویر و ویدیوهای منتشر شده در Home را به صورت تمام صفحه تماشا کنند. می‌توان گفت، تمامی تغییرات اخیر اینستاگرام، همگی بر پایه ایجاد شباهت هر چه بیش‌تر این پلتفرم با اپلیکیشن تیک‌ تاک بوده است. The Verge به‌نقل از TechCrunch نیز این ویژگی را تایید و اعلام کرده که اینستاگرام در حال آزمایش فید عمودی تمام‌صفحه است.

امکان نمایش فول اسکرین ویدیوها در صفحه Home اینستاگرام در آپدیت جدید

گفتنیست که تغییرات جدید اینستاگرام تنها به نمایش تمام صفحه ویدیوها و عکس‌ها، ختم نمی‌شود. گفته می‌شود که کاربران به محض باز کردن این اپلیکیشن، کاملا متوجه تغییرات محسوس ایجاد شده در صفحه فید اصلی اینستاگرام می‌شوند. آدام موسری رئیس اینستاگرام نیز با انتشار ویدئویی در توییتر، تغییرات جدید را تایید کرده و می‌گوید در حال حاضر تنها عده‌ای محدود از کاربران، امکان نمایش فول اسکرین ویدیوها را در صفحه Home اینستاگرام خود، دارند و می‌توانند پست‌ها را با اندازه طویل‌تر تماشا کنند.

نمایش فول اسکرین ویدیوها در صفحه Home اینستاگرام

تصاویر منتشر شده از تغییرات اخیر اینستاگرام به وضوح نمایانگر آن است که آیکون‌های کامنت، لایک، کپشن و در نهایت گزینه اشتراک با دیگران که تا قبل از این در زیر یک پست نمایش داده می‌شد، حال بر روی خود تصویر قرار می‌گیرد. همچنین در این تغییرات، نوار پایین صفحه نیز جایگاه بخش‌های Search و Reels و فروشگاه و آیکون صفحه‌ی پروفایل است.

هنگامی که کاربر شروع به اسکرولینگ می‌کند، تمام ویدیوها و حتی عکس‌ها برای او به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شود. طراحی این قابلیت به شکلی است که نوار مربوط به استوری‌ها دیده نمی‌شود و کاربر تنها در صورت بازگشت به حالت عادی، می‌تواند به استوری‌ها دسترسی داشته باشد.

اینستاگرام، پس از تلاش برای جا افتادن ویدیوهای کوتاه یا همان Reels در بین کاربران عادی و تولیدکنندگان محتوا و همچنین انجام یکسری از اقدامات از جمله در نظر گرفتن پاداش نقد برای ویدیوهای برتر، حال با نمایش محتوا به صورت تمام‌صفحه در فید اصلی، سعی در ایجاد شباهت هر چه بیش‌تر با اپلیکیشن پرطرفدار تیک تاک را دارد. بر اساس گزارش منتشر شده مبنی بر سپری کردن بیش از 20 درصد کل زمان صرف‌شده توسط کاربران در بخش ویدیوهای کوتاه یا همان Reels می‌توان گفت تا حدودی توانسته کاربران تیک تاک را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد نمایش فول اسکرین ویدیوها در صفحه Home اینستاگرام چیست؟ به نظر شما اینستاگرام تا چه حد در زمینه جذب کاربران تیک تاک موفق بوده است؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    چطور به حالت قبل برگردونیم واقعا رو مخه اصلا نمیشه اینستارو چک کرد اگه راهی داره لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ

    سلام صفحه Home اینستاگرام من فول اسکرین شده لطفا راهنمایی کنید چطور برگردونمش ؟ اصلا این حالت رو‌دوست ندارم ممنون

    پاسخ

    سلام
    وقت بخیر
    پیرو مطلب فول اسکرین ویدئو و عکس در صفحه Home اینستا کمک لازم دارم
    آیا میشه به حالت قبل برگشت؟
    صفحه Home اینستای من فول اسکرین شده و میخوام به حالت قبل برگردونم لطفا اگر امکانش هست من رو راهنمایی بفرمایید.
    سپاس

    پاسخ

    اینستا منم فول شده نمیشه به حالت قبل برگرده

    پاسخ

    منم همین مشکل رو دارم خیلی تو مخیه. اگه فهمیدید به منم بگید

    پاسخ

    سلام
    خیر متاسفانه درست نشده به همون شکل باقی مونده

    پاسخ