;
coinex

سامسونگ با نمایشگر بیرونی گلکسی Z Flip 4 قدرت‌های خود را به رخ می‌کشد

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ در طراحی نمایشگر بیرونی گلکسی Z Flip 4 از پنل بزرگ‌تری نسبت به Z Flip 3 استفاده خواهد کرد.

تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر، تمایل بیشتری به ساخت گوشی‌های تاشو نشان داده‌اند؛ اما سامسونگ در این بازار، پیشرو است. از دلایل اصلی این پیشروی می‌توان به توزیع در بازارهای بیشتر، مقاومت بالاتر، نرم‌افزار بهتر و قیمت مناسب‌تر اشاره کرد. گلکسی Z Flip 3 نمونه بارز موفقیت سامسونگ در بازار گوشی های تاشو است و بنا بر دلایلی که اشاره کردیم، پرفروش‌ترین گوشی تاشو در بازار محسوب می‌شود.

اینطور که از شواهد پیداست، سامسونگ قصد دارد این روند موفقیت را در گلکسی Z Flip 4 نیز ادامه دهد و این کار را به بهینه‌سازی‌های بیشتر انجام خواهد داد.

نمایشگر گلکسی Z Flip 4

یکی از نقطه ضعف‌های گلکسی زد فلیپ 3، نمایشگر کاور 1.9 اینچی است. نمایشگر کاور در نسل قبلی، یعنی گوشی Galaxy Z Flip تنها 1.1 اینچ بود. به نظر می‌رسد که سامسونگ، روند بزرگ‌ کردن نمایشگر کاور را در نسل جدید خود ادامه خواهد داد.

سامسونگ با نمایشگر بیرونی گلکسی Z Flip 4 قدرت‌های خود را به رخ می‌کشد

گفته می‌شود که سامسونگ می‌خواهد این مشکل را با پنل بزرگ‌تر صفحه نمایش کاور در گوشی گلکسی Z Flip 4 برطرف کند. راس یانگ، افشاگر معتبر DSCC مدعی شده که نمایشگر کاور زد فلیپ 4 بزرگ‌تر از 2 اینچ خواهد بود.

اگر این خبر درست باشد، پس می‌توان امیدوار بود که سامسونگ نرم‌افزارهای بهتری را ارائه کند تا این نمایشگر بزرگ‌تر، کاربردی‌تر از نسل‌‌های قبلی باشد. پیش از این، اخباری هم درباره باتری بزرگ‌تر گلکسی زد فلیپ 4 شنیده بودیم.

هنوز چند ماه تا تاریخ راه‌اندازی این گوشی باقی مانده و امیدواریم که با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، اطلاعات بیشتری از Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 به بیرون درز کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نمایشگر گلکسی Z Flip 4چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر