;
coinex

بهترین انیمه های عاشقانه [30 انیمه عاشقانه برتر]

اگر از علاقه‌مندان انیمیشن‌های عاشقانه هستید، با ما در این نوشتار که در آن به معرفی بهترین انیمه های عاشقانه پرداخته‌ایم، همراه باشید.

دنیای انیمه پر از شگفتی‌ های بی شمار است، تماشای بهترین انیمه های عاشقانه می‌تواند ما را حیرت زده کند یا به خنده بیندازد، یا اشک هم به چشم‌مان‌ بیاورد.

یکی از جذاب‌ترین سبک‌های انیمه ژاپنی ژانر عاشقانه است که البته خود به زیرشاخه‌های متعددی تقسیم می‌شود. دراین نوشتار به معرفی انیمه های کمدی و عاشقانه، بهترین انیمه عاشقانه جدید و انیمه اکشن عاشقانه خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2022

بهترین انیمه های عاشقانه

در معرفی انیمه های کمدی و عاشقانه از طرفی ما با کمدی‌های عاشقانه طرف هستیم و در سمت دیگر عاشقانه‌های دراماتیک ما را جذب خود می‌کنند، حتی بعضی مواقع جادوی عشق با مسائل ماورایی و حتی ترسناک همراه می‌شود. ولی در دهه‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ ژانر جدیدی در دنیای عاشقانه‌هه ظهور کرد که از آن با عنوان شوجو یاد می‌شود.

امری که سبب شد انیمه‌های عاشقانه محبوبیت بیشتری پیدا کنند، طوری که حتی سریال‌های درام و کمدی هم حتما جایی برای عشق درنظر می‌گرفتند. البته این کار دلایلی هم داشت، چرا که عشق همان جادویی است که کسی نمی‌تواند به آن نه بگوید.

سبد میوه‌ها (Fruits Basket)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]
انیمه اکشن عاشقانه
  • سال پخش: 2019
  • ژانر: دارم، فانتزی، کمدی
  • تعداد قسمت‌ها: 63

سبد میوه یکی از انیمه های معروف عاشقانه برای هر شخصی است که از دیدن بهترین انیمه های عاشقانه شوجو لذت می‌برد.

برای اولین‌بار در ابتدای دهه‌ی ۲۰۰۰ این انیمیشن اکران شد که البته امروزه تصاویر آن اندکی قدیمی به نظر می‌رسد، گرچه بازسازی بی نظیر و زیبایی از آن به بازار آمد که طرفداران بسیاری پیدا کرد.

روایت داستان این انیمه از بهترین انیمه عاشقانه جدید در مورد دختری به نام تورو هوندا و آشنایی او با خانواده‌ای نفرین شده است.

انیمه پر از غافلگیری‌های جذاب مثل حضور انسان‌هایی است که به حیوانات تبدیل می‌شوند و خلق صحنه‌های درام یا تراژیک و  درکنار آن حس شوخ طبعی باعث شده است که این انیمه یکی از بهترین عاشقانه‌هایی باشد که تا حالا تماشا کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2022

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

دروغ آوریل تو (Your Lie in April)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]
انیمه اکشن عاشقانه
  • سال پخش: 2014
  • ژانر: دارم، موزیکال
  • تعداد قسمت‌ها: 22

موسیقی بعضی مواقع ازطریق شگفت‌انگیزترین راه های ممکن روی زندگی ما تأثیر می‌گذارد که انیمه دروغ تو در آوریل به همین موضوع پرداخته است.

داستان این انیمه از انیمه های معروف عاشقانه درمورد پیانیست کم سن و سالی است که برای دوره‌ای مانند ستاره‌ ای درمیان هم سن و سالان خود می‌درخشد، ولی وقوع حادثه‌ای ناگوار باعث می‌شود که عشق او به موسیقی ناپدید شود. بعدها اما ویالونیستی جوان با اجرای آزاد و دیوانه‌وار خود، دوباره شعله این عشق را در قلب او بیدار می‌کند.

داستان عاشقانه آن‌ها شیرینی و تلخی خاص خود را دارد، ولی بار دیگر نشان می‌دهد که چگونه موسیقی می‌تواند پل ارتباط احساسی بین انسان‌ها باشد.

این انیمه عاشقانه این پیغام زیبا را از راه نمایش سیر و سلوک شخصیت‌های اصلی خود و تلاش‌شان برای درک آینده‌ای خوب، به تصویر می‌کشد. صدای عشق در این انیمه به اندازه‌ای رسا است که مخاطب را با اشتیاق و گاهی ناامید به‌دنبال خود می‌کشد.

بعد از داستان (Clannad: After Story)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]
انیمه اکشن عاشقانه
  • سال پخش: 2008
  • ژانر: دارم، هیجان انگیز
  • تعداد قسمت‌ها: 25

بهتر است پیش از دیدن هرقسمت این انیمه از انیمه های معروف عاشقانه ، یک پاکت دستمال کاغذی آماده کنارتان داشته باشید، چون در انتهای هر قسمت برای پاک کردن اشک‌های‌تان به آن نیاز خواهید داشت.

این انیمه که دنبال انیمه (Clanned)  است، همچنان داستانی شیرین ولی گاهی آزار دهنده از عشق اول، ارتباط های خانوادگی تلخ و شیرین، بیماری و تندرستی را روایت می‌کند.

داستان بهترین انیمه های عاشقانه همچنان به روایت زندگی دو دانش آموز به‌ نام‌های تومیا و ناگیسا می‌پردازد که حالا از دبیرستان فارغ‌التحصیل شده‌اند. در این انیمه ما شاهد برشی از زندگی این دو و روابطی خواهیم بود که بعضی وقت ها بسیار شیرین و هیجان‌انگیز و گاهی گریه‌آور و غم انگیز هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2022

بهترین مینی سریال های 2022

عشق جنگ است (Kaguya-Sama: Love Is War)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]
معرفی انیمه های کمدی و عاشقانه
  • سال پخش: 2019
  • ژانر: دارم، مبارزه، هیجان انگیز
  • تعداد قسمت‌ها: 12

یکی از انیمه های معروف عاشقانه سال‌های اخیر که به داستان عاشقانه‌ شکل گرفته در یک دبیرستان خصوصی می‌پردازد، در بهترین انیمه عاشقانه جدید نماینده کلاس میوکی شیروگانه است که پس از کاگویا شینومیا دومین دانش آموز برتر مدرسه به حساب می‌آید. جایی که شاگردانی با ضریب هوشی بالا مشغول تحصیل بوده و روابط‌‌شان را به شکلی سرگرم کننده پیش می‌برند.

آن‌ها رقابت زیادی با هم داشته و درعین حال بسیار باغرور و سرسخت هستند و همین مسئله سبب شده‌ است که بیان عشق برای‌شان کار سخت و دشواری باشد.

آن‌ها برای فریب یکدیگر درتلاش اند و به‌دنبال راهی می‌گردند که بالاخره عشق بزرگ خود را اعتراف کنند که دیدن تقلای آن‌ها برای غلبه براین چالش در بهترین انیمه عاشقانه جدید بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است.

نانا (Nana)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]
معرفی انیمه های کمدی و عاشقانه
  • سال پخش: 2006
  • ژانر: دارم، رقابت، موزیکال
  • تعداد قسمت‌ها: 47

نانا را باید یک جواهر تمام عیار در بین دیگر بهترین انیمه های عاشقانه دانست که راه های مختلف مهرورزی و عشق را به شیوه‌ای همراه با بلوغ به نمایش می‌گذارد.

گرچه این تنها در مورد عشق میان دو شخصیت نیست، در حقیقت کاراکترهای مختلفی در این انیمه عاشق می‌شوند اما برجسته‌ترین آن‌ها در روایت داستان زوج نانا اُساکی و رن است.

هرچند عشق درون‌مایه اصلی این انیمه را شکل می‌دهد، ولی در جوار آن شاهد نمایش موضوعات دیگری مانند دوستی، آرزو، رقابت و موسیقی نیز هستیم.

اگرچه همچنان مفهوم عشق و دوست داشتن، ارتباط اصلی است که روایت داستانی انیمه اکشن عاشقانه را مستحکم نگه می‌دارد. انیمه نانا انیمه‌ای قدیمی است که نه انیمه و نه مانگای آن به پایان نرسیده‌اند، با تمام این بیانات، نانا ارزش حداقل یک بار دیدن را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های اکشن 2022 

بازی کراس (Cross Game)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]
معرفی انیمه های کمدی و عاشقانه
  • سال پخش: 2009
  • ژانر: ورزشی، کمدی، مدرسه
  • تعداد قسمت‌ها: 50

انیمه Cross Game ، به شکل بی نظیری همه ژانرهای انیمیشنی را همزمان درکنار هم به تصویر می کشد، از ورزش و کمدی گرفته تا عاشقانه و مدرسه‌ای. در انیمه های عاشقانه دبیرستانی یکی از آن داستان‌های عشق میان جوانان بوده که دوباره شما را به حال و هوای مدرسه بازمی‌گرداند.

داستان انیمه اکشن عاشقانه دو دانش آموز که در اوایل به یکدیگر به چشم دشمن نگاه دارند و بازی موش و گربه به راه می‌اندازند، ولی در ادامه رابطه‌ای میان‌شان شکل می‌گیرد که به کمک بازی بیس‌بال رنگ و لعابی عاشقانه به خود می‌گیرد. یک انیمیشن با سبکی معمولی که بسیار موفق بوده و شایسته هرنوع ستایش و تقدیر است.

انوهانا: گلی که آن روز دیدم

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]

  • سال پخش: 2011
  • ژانر: درام، ماورایی، ماجراجویی
  • تعداد قسمت‌ها: 11

این انیمه حال و هوایی متفاوت دارد و عناصر ماورالطبیعه را با سبک عاشقانه ترکیب کرده است. داستان این انیمه از بهترین انیمه های عاشقانه در مورد جینتا یادومی است که به‌تنهایی تمام روز خود را به بازی‌های ویدیویی می‌پردازد.

اما روایت داستان زندگی جینتا آنقدرها هم که به نظر می‌آید، ساده نیست. درچشم انداز زندگی او حضور دوستی دیرینه اما درگذشته به نام منما حس می‌شود که به‌نوعی معمای گمشده زندگی جینتا است.

او حالا با دوستان قدیمی ارتباطی دوباره برقرار می‌کند تا درکنار هم روح دوست فوت شده خود را به آرامش برسانند. داستان این انیمه بیان عاشقانه‌ای است متفاوت که از غم فراق عزیزان صحبت می‌کند و آن که چگونه می‌توان با غم و اندوه از دست دادن عزیزان و دوستان کنار آمد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2022

بهترین انیمیشن های 2022

انیمه بوسه ایزدی (Kamisama)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]

  • سال پخش: 2012
  • ژانر: درام، ماورایی
  • تعداد قسمت‌ها: 13

روایت داستان انیمه درباره دختری جوان به نام نانامی موموزونو است که به خاطر بدهی پدرش آواره شده و مشکلات بسیاری را تجربه می‌کند، با این‌حال به خاطر قلب مهربانش از کمک کردن حتی به غریبه‌ها دریغ نمی‌ کند.

نانامی وقتی مردی را از شر سگ‌های هار نجات می‌دهد که همین مسئله زندگی را دچار تغییرات بزرگی می‌کند. مرد برای جبران محبت او، محل زندگی خود را به نانامی بی خانمان پیشنهاد می‌دهد تا مدتی را در آن‌جا زندگی کند.

گرچه درادامه داستان نانامی متوجه می‌شود که این مکان متروکه درحقیقت مکانی مقدس است و مرد داستان یعنی توموئه فراتر و والاتر از چیزی است که در ابتدا به نظر می‌رسید.

درادامه داستان به کنکاش رابطه شکل گرفته بین انسان و موجودی غیرانسانی می‌پردازد که کم کم به بار نشسته و از دل آن عشقی غیرمنتظره پدیدار شده و زندگی هردوی آن‌ها را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. انیمه بوسه ایزدی با الهام از مانگایی به همین نام اثر ژولیتا سوزوکی ساخته شده و ترکیبی از سبک شوجو و مسائل ماورایی است.

نودامه (Nodame Cantabile)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]

  • سال پخش: 2007
  • ژانر: درام، موزیکال
  • تعداد قسمت‌ها: 23

به راستی که موسیقی می‌تواندپیوند میان افراد برقرار کند، به این ارتباطات عمق بخشیده و حتی در صورت بروز مشکل آرامش بخش باشد.

داستان این انیمه از بهترین انیمه های عاشقانه در مورد شینیچی چیاکی است، نوازنده‌ای درجه یک و بی همتایی که آرزو دارد روزی در میان نخبگان موسیقی اروپا هنرنمایی کند.

او با وجود اینکه از خانواده‌ای سرشناس است، به‌دلیل کمال گرایی بیش از اندازه دائما در حال انتقاد از خود و دیگران است. او دوست دارد به اروپا سفر کند اما ترس از پرواز مانع این امر می‌شود، هرچند درنهایت عشقش بندی است که دست و پای او را می‌بندد.

او در طول تحصیل در دانشگاه عالی موسیقی در ژاپن با دختری به نام نودامه که صدایش می‌کند یعنی مگومی نودا یا آنطور آشنا می‌شود. دختری که در نگاه اول به نظر نمی‌رسد هدف خاصی در زندگی داشته باشد، اما زمانی‌که شینیچی پیانو زدن نودامه را می‌شنود، تحت تأثیر قرار گرفته و درنهایت از او خوشش می آید و عاشق او می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های تابستان 1400

مزون ایکوکو (Maison Ikkoku)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]

  • سال پخش: 1986
  • ژانر: درام
  • تعداد قسمت‌ها: 96

انیمه Mezon Ikkoku انیمیشنی عاشقانه با بیانی متفاوت از عشق است. روایت داستان به رابطه بین یوساکو گودای و زن صاحبخانه کیوکو اوتوناشی می‌پردازد.

اصولا در داستان‌های عاشقانه کمتر شاهد ایجاد چنین رابطه‌ای بودیم، گرچه عشق بین آن ها به اندازه کافی جذاب است.

کیوکو شخصیت خاصی دارد که تا مدت‌ها پس از اتمام انیمیشن نیز در یاد و خاطره شما باقی می‌ماند. زنی که با شخصیت شیطانی خود در نبرد است، بیوه‌ای که فکر می‌کند دیگر توانی برای تجربه عشق دوباره ندارد.

اما درهمین زمان مستأجری دلفریب از راه می آید که آشفتگی‌های روحی او را درک کرده و دوباره خاطره عاشق بودن را برایش زنده می‌کند و عشق می ورزد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

بهترین سریال های ایرانی

مبصر کلاس ما پیشخدمته (Maid-Sama)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]

  • سال پخش: 2010
  • ژانر: درام ، مدرسه ای
  • تعداد قسمت‌ها: 26

در این انیمه از انیمه های عاشقانه دبیرستانی میساکی آیوزاوا دختری سختگیر و خونسرد و نماینده کلاس است، او همچنین رازی تیره و تار دارد.

او به‌صورت نیمه وقت به‌عنوان خدمتکار کار می‌کند و سعی دارد تا این راز را از همگان مخفی نگه دارد. ولی متأسفانه این راز او توسط تاکومی، محبوب‌ترین پسر مدرسه کشف می‌شود.

اکنون میساکی باید از تمام امکانات استفاده کند تا تاکومی این راز را پیش خود نگه داشته و آن را به بقیه نگوید و حالا اینکه تلاش‌های میساکی موقعیت‌های جالب توجه، خنده‌دار و البته پر از ریزه‌کاری‌های عاشقانه است.پس تماشای این انیمه از بهترین انیمه های عاشقانه را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

تورادورا (Toradora)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]

  • سال پخش: 2008
  • ژانر: کمدی ، مدرسه ای
  • تعداد قسمت‌ها: 25

اگر از دیدن انیمیشن‌های عاشقانه که به عشق در نگاه اول می‌پردازند خسته شدید، پس حتما از تماشای انیمه تورادورا از انیمه های عاشقانه دبیرستانی لذت خواهید برد.

روایت داستان این انیمه از بهترین انیمه های عاشقانه بیان در دام عشق افتادن کسی است که اصلا توقعش را ندارید و اینکه با این عشق غیر مقبول باید چگونه مواجه شد.

داستان این انیمیشن‌های کمدی و عاشقانه در مورد دو دانش آموز مدرسه‌ای به نام‌های ریووجی و تایگا و داستان هایی است که برای آن‌ها اتفاق می‌افتد.

آن‌ها ظاهرا قرار است تنها برای رسیدن به هدف های خود به یکدیگر کمک کنند، اما در ادامه داستان جرقه‌ی علاقه‌ای غیرمنتظره همه چیز را بهم می‌ریزد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2022

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022

ادویه و گرگ (Spice and Wolf)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]

  • سال پخش: 2008
  • ژانر: درام، تاریخی
  • تعداد قسمت‌ها: 12

داستان این انیمه از بهترین انیمه های عاشقانه رابطه شکل گرفته بین یک بازرگان و خدایی گرگ مانند به نام هولو شاید به آرامی جلو برود، اما روایت به اندازه ای شیرین و پخته است که در میان عاشقانه‌های محبوب برای خود جایگاهی به دست آورده است.

دورنمای این انیمه بسیار جذاب‌تر می‌شود، مخصوصا اگر از تماشای عشق‌های مدرسه‌ای خسته شده باشید و بخواهید داستانی عاشقانه از دنیای متفاوت‌تر را به تماشا بنشینید. از طرف دیگر اگر از انیمه‌هایی با حال و هوای قرون وسطایی لذت می‌برید، ادویه و گرگ انتخابی بسیار مناسب است و توصیه می شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی تاریخی

بهترین سریال های کره ای

عشق پیچیده (Lovely Complex (Love Com))

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]

  • سال پخش: 2007
  • ژانر: درام، کمدی، مدرسه ای
  • تعداد قسمت‌ها: 24

در معرفی انیمه های کمدی و عاشقانه شاهد تشکیل رابطه بین دو فردی هستیم که از نظر ظاهری با هم متفاوت اند و پیام این انیمه هم این است که تفاوت‌ها را به رسمیت بشناسیم، خود را هرآنگونه که هستیم قبول داشته و اجازه دهیم دیگران ما را همان‌طور که هستیم دوست داشته باشند.

روایت این داستان از انیمه های عاشقانه دبیرستانی در مورد دختری به ریسا کویزومی است که بلندقدترین دختر کلاس به شمار می‌رود. از سوی دیگر ما با آتسوشی اوتانی آشنا می‌شویم که کوتاه قدترین پسر کلاس است.

دست مایه اصلی ساخت این انیمه رابطه بین این دو نفر با وجود این اختلاف قد  است و البته تأثیری که این مسئله روی زندگی عاشقانه آن‌ها دارد.

یک انیمه عاشقانه کلاسیک اما جذاب و خنده‌دار که به اندازه کافی زمان برای توسعه هر شخصیت داستان و توسعه رابطه شکل گرفته بین آن‌ها اختصاص داده و مخاطبان را به بهترین شکل ممکن سرگرم می‌کند.

عسل و شبدر (Honey and Clover)

بهترین انیمه های عاشقانه

  • سال پخش: 2005
  • ژانر: درام، کمدی، هیجان انگیز
  • تعداد قسمت‌ها: 24

این انیمه انیمیشنی سرگرم کننده و خوب که از بهترین انیمه دخترانه و عاشقانه است. هاناموتو هاگومی دختری زیبا و دوست داشتنی است که ناگهان در زندگی سه دانش آموز کالج ظاهر شده و زندگی آن‌ها را با جذابیت و لطافت خود تحت تأثیر قرار می‌دهد و اینگونه است که تلاش آن‌ها برای جلب توجه او آغاز می‌شود.

یکی از در بهترترین جلوه‌های این انیمه آن است که شخصیت‌ها به اندازه‌ای خوب معرفی شده‌اند که بسیاری از مخاطبان با تماشای آن‌ها و زندگی‌ خود ناخودآگاه سال‌های تحصیل مدرسه خود را به خاطر خواهند آورد که اتفاقا تجربه‌ی روابط عاشقانه هم بخشی از آن است.

مجموعه‌ای کامل از حوادث درام، کمدی و موقعیت‌های هیجان‌انگیز در ترکیب با یکدیگر نمایشی را می آفریند که درنهایت در مخاطب حسی از هم ذات پنداری را پدیدار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2022

بهترین سریال های کره ای 2021

اینویوشا (Inuyasha)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]
بهترین انیمه دخترانه و عاشقانه
  • سال پخش: 2000
  • ژانر: درام، حماسی، ماجراجویی
  • تعداد قسمت‌ها: 167

داستان این انیمه از بهترین انیمه های عاشقانه در مورد دیوی نیم انسان و نیم سگ به نام اینویاشا است که با دختری به نام کاگومه است که از آینده به گذشته سفر کرده است.

این دو شخصیت در پیج و خم سرنوشت با هم آشنا شده و در ادامه داستان درکنار هم سفر کرده و سعی می‌کنند جهان را از نابودی به‌دست شیاطین بدسرشت حفظ کنند.

در خلال این گشت و گذارها آن‌ها شروع به درک کردن هم می‌کنند و به تدریج با هم آشنا و درنهایت به این نتیجه می‌رسد که قلب‌شان به چیزی بیشتر از همسفر شدن نیاز دارد.

داستان عشق من (My Love Story)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]
بهترین انیمه دخترانه و عاشقانه
  • سال پخش: 2015
  • ژانر: درام، موزیکال
  • تعداد قسمت‌ها: 24

در این داستان از بهترین انیمه های عاشقانه تاکئو گودا درشت هیکل، ظاهری متفاوت و حتی کمی ترسناک دارد، اما زیر این ظاهر ترسناک، پسری با قلبی از طلا پنهان شده است.

او شاید دست کم از نظر ظاهری نقطه مقابل بسیاری از پسرهای جذاب انیمه شوجو باشد، ولی بسیار مهربان و عاشق‌تر از آن ها بوده و به همین دلیل است که این انیمه ارزش دیدن دارد.

اگر از علاقمندان بهترین انیمه های عاشقانه هستید پس قطعا می‌دانید که بسیاری از زوج‌های عاشق داستان انیمه ها زمانی دست کم به اندازه یک فصل کامل از انیمه نیاز دارند تا به احساساتشان پی برده و درکنار هم قرار بگیرند اما شخصیت‌های این انیمه از این نظر هم زوجی عادی و مانند سایر انیمه ها نیستند.

تاکئو از نظر ظاهری شبیه یک رئیس یاکوزا به نظر می‌رسد، بنابراین طبیعی است که شاهزاده سوار براسب یک دختر نوجوان به حساب نمی‌آید، اما یاماتو بلافاصله عاشق او می‌شود.

با این حال دوستانش نظری متفاوت دارند و همین امر باعث ایجاد رابطه‌ای جذاب بین این زوج و دوستان‌شان می‌شود که یکی از بخش‌های مهم در داستان شخصیت مشترک آن‌ها است.

دیگر نقطه خوب بهترین انیمه عاشقانه جدید ، ترانه‌های جذاب آن است که در شمار یکی از جذاب‌ترین آهنگ‌های موضوعی سال‌های اخیر قرار دارند و همین امر هم باعث شده تماشای این انیمه بسیار پرطرفدار و دوست داشتنی‌ باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

بهترین سریال های ترکی 2021

سفیدبرفی با مو های قرمز

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]
بهترین انیمه دخترانه و عاشقانه
  • سال پخش: 2015
  • ژانر: درام، آرامش بخش
  • تعداد قسمت‌ها: 24

اگر به‌دنبال تماشای یک داستان رمانتیک، شیرین و دلگرم کننده از بهترین انیمه های عاشقانه هستید، سفید برفی با موهای قرمز بهترین گزینه است. داستان عاشقانه‌ای آرامش بخش که به رابطه بین شاهزاده دوم پادشاهی کلارینز و شیرایوکی دخترکی با موی نادر قرمز رنگ می‌پردازد. روایت داستانی که فاقد هر نوع درگیری غیرضروری بوده و بسیار آرامش بخش و لذت بخش جلو می‌رود.

به تو رسیدن (From Me To You)

بهترین انیمه های عاشقانه

  • سال پخش: 2009
  • ژانر: درام، کمدی، مدرسه ای
  • تعداد قسمت‌ها: 38

شاید این برای‌تان عجیب باشد، اما دو بازیگر کلیدی این انیمه دختری به نام ساواکو و آثار ترسناک دهه‌ی ۲۰۰۰ هستند. بله، این پیش زمینه برای یک داستان عاشقانه کمی عجیب و غیرمعمول است، اما درعین حال عشقی شیرین را هم رقم می‌زند.

داستان بهترین انیمه های عاشقانه در مورد دختری به نام ساواکو است که همکلاسی‌هایش از او وحشت داشته و میلی برای دوستی با او ندارند.

طرف دیگر ماجرا ما با شوتا آشنا می‌شویم، پسری مهربان با روحی پاک که با او طرح دوستی ریخته و به ساواکو می‌آموزد که چگونه با اطرافیانش ارتباط برقرار کرده و خود واقعیش را به آن‌ها نشان دهد. انیمه‌ای که تماشایش قطعا لبخند به لب‌تان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سینمایی جهان

بهترین انیمه های چینی

شرایط او و او (His and Her Circumstances)

بهترین انیمه های عاشقانه
انیمه های عاشقانه دبیرستانی
  • سال پخش: 1998
  • ژانر: درام، کمدی، مدرسه ای
  • تعداد قسمت‌ها: 26

یوکینو میازاوا که مورد تحسین همگان قرار دارد با دانش آموز به ظاهر کامل دیگری به نام سوئیچیرو آریما آشنا می‌شود که مورد توجه دیگران قرار دارد.

این مسئله باعث ایجاد حس رقابت بین آن‌ها شده و حتی تصمیم به کنار زدن یکدیگر می‌گیرند. اما باوجود تمام این فراز و نشیب‌ها آن‌ها در ابتدا باهم دوست شده و درادامه رابطه‌ای عاشقانه بین‌شان شکل می‌گیرد. درنهایت این دو می‌آموزند که حداقل در خلوت، با خود واقعی‌شان راحت بوده و خود را آنگونه که هستند، بپذیرند.

شخصیت پردازی بهترین انیمه های عاشقانه درکنار روش‌های منحصربفردی که دو شخصیت اصلی برای رسیدگی به مشکلات‌شان انتخاب می‌کنند درکنار شرایط عشق فی‌مابین آن‌ها به‌گونه‌ای به نمایش درآمده که باعث شده است این انیمه متفاوت از دیگر عاشقانه‌های سبک شوجو باشد. درواقع عنصر عشق در این انیمه بسیار اصیل و واقعی به تصویر کشیده شده است.

البته فراموش نکنید این انیمه از انیمه های عاشقانه دبیرستانی خیلی ناگهانی به پایان رسید و اگر دوست دارید از ادامه داستان آن مطلع شوید باید به سراغ مانگا بروید، بااین‌حال این مجموعه ۲۶ قسمتی ارزش امتحان کردن سبکی منحصربفرد در ارائه داستانی عاشقانه را دارد.

ماهنامه دخترانه نوزاکی کون

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]
انیمه های عاشقانه دبیرستانی
  • سال پخش: 2014
  • ژانر: کمدی، موزیکال
  • تعداد قسمت‌ها: 12

در بهترین انیمه دخترانه و عاشقانه ماهنامه دخترانه نوزاکی کون با نگاهی مملو از حس شوخ طبعی به رابطه‌ای عاشقانه پرداخته است و شاید همین طنز و کمدی بودن اولین و مهم‌ترین عنصر این انیمه باشد.

حال و هوای انیمه صمیمانه و دوست داشتنی است، موسیقی آن جذاب است و درکنار آن به‌دلیل موضوعش می‌تواند برای علاقمندان دنیای مانگا جذاب باشد و البته که تمام این‌ها در قالب یک مجموعه دوازده قسمتی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

بهترین انیمه های عاشقانه در مورد یک نویسنده مانگا و دختری است که به شکلی تصادفی دستیار او می‌شود و درادامه اتفاقاتی که برای آن‌ها می‌افتد را با نگاهی کمدی بررسی کرده است. بهترین انیمه دخترانه و عاشقانه که ارزش یک بار تماشا شدن را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های شونن

انیمه بلیچ (Bleach 2021)

اِما: یک عاشقانه ویکتوریایی

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]
انیمه های عاشقانه دبیرستانی
  • سال پخش: 2005
  • ژانر: درام، غم انگیز
  • تعداد قسمت‌ها: 12

بهترین انیمه دخترانه و عاشقانه یک داستان عاشقانه بسیار شیرین و رویایی که حکایت عشق خدمتکاری با گذشته‌ای غم انگیز به نام اما و ویلیام، وارث ثروتمند خانواده جونز را به تصویر می‌کشد. پرواضح است که عشق بین این دو، رابطه‌ای ممنوع است.

بنابراین آیا آن‌ها می‌توانند از این کلیشه اجتماعی عبور کرده و هنجارهای مرسوم جامعه را زیر پا گذاشته و رابطه‌شان را حفظ کنند. اگر از انیمه‌هایی با حال و هوای عصر ویکتوریایی لذت می‌برید، تماشای این انیمه عاشقانه را فراموش نکنید.

سواری در بهار جوانی (Blue Spring Ride)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]
انیمه های معروف عاشقانه
  • سال پخش: 2014
  • ژانر: کمدی، مدرسه ای
  • تعداد قسمت‌ها: 12

فوتابا یوشیوکا دانش آموز ۱۶ ساله دبیرستانی است که به‌دلیل برخورد دوستانش در گذشته، سعی می‌کند رفتاری متفاوت را در پیش بگیرد. دراین بین او به‌طور اتفاقی مجددا با دوست دوران راهنمایی خود مواجه می‌شود که زمانی عشق اول او به شمار می‌رفت.

اما آیا فوتابا می‌تواند مسیری متفاوت را در پیش گرفته و این بار برخلاف گذاشته بالاخره به احساسات واقعی خود اعتراف کند. این انیمه مخلوطی از عشق و احساس را درکنار کمی دستپاچگی توأم با لحظات خاص و خنده‌آور را به مخاطبان عرضه می‌کند که جالب توجه است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های خارجی

بهترین سریال های کمدی خارجی

ارتباط قلب ها (Hearts Connect)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]
انیمه های معروف عاشقانه
  • سال پخش: 2012
  • ژانر: درام، ماورایی
  • تعداد قسمت‌ها: 17

داستان این انیمه از بهترین انیمه های عاشقانه متفاوت‌تر از چیزی است که تصورش را دارید. پنج عضو یک باشگاه تحقیقات فرهنگی ناگهان به شکلی غیرقابل توضیح درگیر مشکل شده و بدن‌شان با هم عوض می‌شود.

درحالی که آن‌ها در تلاش هستند منبع این اتفاق ماورایی را پیدا کنند، درعین حال درک می‌کننند که مخفی نگه داشتن احساسات واقعی در هنگام این جابجایی‌ها تاچه حد دشوار است.

 بگو دوستت دارم (Say I Love You)

بهترین انیمه های عاشقانه [25 انیمه عاشقانه برتر]
انیمه های معروف عاشقانه
  • سال پخش: 2012
  • ژانر: درام
  • تعداد قسمت‌ها: 13

در بهترین انیمه دخترانه و عاشقانه عشق گاهی به خنده‌دارترین شکل ممکن ظاهر می‌شود، مثل رابطه‌ای که بین دختر ضد اجتماع که حتی یک دوست هم ندارد با پسری محبوب که دوستان فراوانی دارد، شکل می‌گیرد.

زندگی می و یاماتو بسیار متفاوت است، اما بااین‌وجود این دو درکنار هم به آرامش رسیده و دیگر بار ثابت می‌کنند که تفاوت‌ها نمی‌تواند سد راه احساسی به نام عشق باشد.

بیشتر بخوانید:

فصل پنجم انیمه حمله به تایتان

نقد انیمه شیطان کش

 پسران برتر از گل (Boys Over Flowers)

بهترین انیمه های عاشقانه

  • سال پخش: 1996
  • کارگردان: شیگه یاسو یامااوچی

یکی دیگر از بهترین انیمه های عاشقانه پسران برتر از گل بوده که در سال 1996 به کارگردانی شیگه یاسو یامااوچی ساخته شده است. داستان این انیمه در مورد عشق ممنوع بین دختری فقیر اما با اراده و یکی از ثروتمندترین پسران مدرسه و تغییر و تحولاتی است که این عشق در زندگی آن‌ها به وجود می‌آورد.

اگر از مخاطبان آثار کره‌ای باشید، حتما سریال پسران برتر از گل با بازی لی مین هو را دیده‌اید، اما شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید این سریال با اقتباس از مانگایی به همین نام (Hana yori Dango) ساخته شده است.

ما آن‌جا بودیم (We Were There)

بهترین انیمه های عاشقانه

  • سال پخش: 2006
  • کارگردان: کوئیچیرو سوتومه، آکیتارو دایچی

ما آن جا بودیم یکی دیگر از انیمه های معروف عاشقانه بوده که در سال 2006 به کارگردانی کوئیچیرو سوتومه، آکیتارو دایچی ساخته شده است. داستان این انیمه در مورد دختری خجالتی و ساده‌دل است که مورد توجه یکی از محبوب‌ترین و درعین حال متکبرترین پسران مدرسه قرار می‌گیرد. یک خط داستانی جذاب که می‌تواند عاشقانه‌ای دلفریب را رقم بزند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های شوجو

بهترین انیمه های ایسکای

داستان عاشقانه تاماکو (Tamako Love Story)

بهترین انیمه های عاشقانه

  • سال پخش: 2014
  • کارگردان: نائوکو یامادا

همان‌طور که از اسم این فیلم مشخص است، داستان در مورد زندگی تاماکو است، دختری معمولی که در لحظه زندگی می‌کند، خیلی نگران آینده نیست و درکنار وقت گذرانی در رستوران خانوادگی‌شان، به عشق هم فکر می‌کند.

تاماکو به یکی از دوستان دوران کودکی خود علاقمند است، اما می‌ترسد احساس واقعی خود را بیان کند و دراین‌میان طرف دیگر ماجرا فارغ از ماجراهای عاشقانه تنها به ادامه تحصیل در توکیو فکر می‌کند. داستان عاشقانه تاماکو با الهام از مانگایی به همین نام ساخته شده است، همچنین سریال انیمه‌ای با همین نام نیز در سال 2013 تهیه و در قالب دوازده قسمت پخش شد.

عشق اشتباهی- عشق بدلی (Nisekoi)

بهترین انیمه های عاشقانه

  • سال پخش: 2014
  • کارگردان: آکیوکی شینوبو

انیمه عشق اشتباهی یکی دیگر از پر طرفدارترین انیمه‌هاست که در لیست بهترین انیمه های عاشقانه قرار گرفته است. داستان این انیمه به‌نوعی روایتی معکوس از رومئو و ژولیت است. اینجا باز مخاطب با دو گروه خلافکار بزرگ مواجه است که برای پایان دادن به نزاع همیشگی تصمیمی بزرگ می‌گیرند. رؤسای دو خانواده از فرزندان خود می‌خواهند که با هم قرار گذاشته و با هم وقت بگذرانند! ظاهرا اینجا لازم نیست عاشق و معشوق برای ملاقات هم دست به کارهای جنون آمیز بزنند، البته اگر اصولا عاشق و معشوقی در کار باشد!

راکو و چیتوگه دو شخصیت اصلی داستان هستند که برخلاف رومو و ژولیت نه‌تنها به هم علاقه ندارند، که به‌نوعی از هم متنفر هم هستند. بااین‌حال آن‌ها ناگزیر هستند برای پایان دادن به جنگ و جدل بین باندهای رقیب باهم وقت بگذرانند. دراین بین راکو خود عاشق دختر دیگری است و همین مسئله رابطه آن‌ها را سرگرم کننده‌تر هم می‌کند. انیمه‌ای با حال و هوایی متفاوت که جذابیت‌های خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های جادویی

بهترین انیمه های کوتاه 

هیولای کوچک من (My Little Monster)

بهترین انیمه های عاشقانه

  • سال پخش: 2012
  • کارگردان: هیرو کابوراکی

یکی دیگر از  انیمه های معروف عاشقانه هیولای کوچک من که در سال 2012 به کارگردانی هیرو کابوراکی ساخته شده است. داستان این انیمه در مورد دو دانش آموز دبیرستانی به نام‌های هارو و شیزوکو است. شیوزکو دختری سرد و به ظاهر بی‌احساس است که تنها به مطالعه و برنامه‌هایی که برای آینده خود چیده فکر می‌کند، به طوری که دیگران از او با عنوان «dry ice» یاد می‌کنند.

در مقابل او هارو قرار دارد، پسری که چندان علاقه‌ای به حضور درکلاس ندارد و در نتیجه معلومات زیادی ندارد، دمدمی مزاج و نیمه بزهکار و درواقع یک هیولای کوچک است که البته در اعماق قلبش یک جنتلمن مهربان پنهان شده است.

رومئو و ژولیت (Romeo x Juliet)

بهترین انیمه های عاشقانه
بهترین انیمه های عاشقانه
  • سال پخش: 2007
  • کارگردان: فومیتوشی اویزاکی

اسم این انیمه ناخودآگاه نمایشنامه ویلیام شکسپیر را به خاطر می‌آورد. درواقع رابطه شکل گرفته بین این دو شخصیت در عین عاشقانه بودن، هنوز مملو از دردسر و گرفتاری است.

اگر از اقتباس‌ انیمیشنی از کارهای کلاسیک لذت می‌برید و درعین حال از طرفداران داستان‌های عاشقانه‌ هستید، این انیمه می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند، به‌ویژه آنکه حاوی صحنه‌های شیرین و عاشقانه بسیاری است.

فرزند آب‌و‌هوا (Weathering With You)

بهترین انیمه های عاشقانه
بهترین انیمه های عاشقانه
  • سال پخش: 2019
  • کارگردان: ماکوتو شینکای

داستان در مورد پسری به نام هوداکا موریشیما است که برای دور شدن از دردسرها از توکیو فرار کرده و در مسیر خود با دختر یتیمی به نام هینا آمانو آشنا می‌شود که توانایی کنترل آب‌و‌هوا را دارد.

داستان آرام آرام جلو می‌رود و گاهی اینطور به نظر می‌رسد که گاهی بدنیست خود را از زنجیرهایی که ما را به بند کشیده‌اند گریخته و با دنیا و انسان‌هایی جدید آشنا شویم که به زندگی‌مان معنا و مفهوم بیشتری می‌بخشند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین انیمه های عاشقانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (13 نظر)

    اسم انیمه پوستر چیه

    پاسخ

    مبصر کلاس ما پیشخدمته عالی بود میمیری از خنده

    پاسخ

    این دوستم خیلی انیمه سفید برفی با موهای قرمز رو دوست داشت وقتی عاشقانست یعنی صحنه هم داره حالا فهمیدم واسه چی از انیمه دیدن محرومش کردن😂😂

    پاسخ

    بهترینا:
    هوریمیا
    سبد میوه
    بوسه ایزدی
    تامام

    پاسخ

    خداییش جای هنر شمشیرزنی آنلاین خیلی خالی بود داخل این لیست

    پاسخ

    باید بگم که..
    عالی بود
    اوف پوستر سواری در بهار جوانی بهم حس تازگی داد قشنگ باد شو حس کردم
    ممنون💙👌

    پاسخ

    اقا چه وضعشه چرا bunny girl senpai نیستش نه در سایت شما هیچ کجا

    پاسخ

    ممنون داش خیلی خوب بود

    پاسخ

    3d kanojo هم خوب بود

    پاسخ

    دوستان اینا خوبن ولی خودم به شخصه عاشق bunny girl senpai شدم
    واقعا عالی بود

    پاسخ

    همه رو دیدم جدید ندارین

    پاسخ