;
coinex

آینده NFT ها در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت توکن های غیرمثلی چگونه است؟

بسیاری از افرادی که در حوزه ارزهای دیجیتال آشنا هستند، می‌خواهند بدانند که آینده NFT ها در سال 2022 چگونه است. در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

آینده NFT ها در سال 2022 با سال 2021 تفاوت‎های بسیاری دارد و ممکن است با سقوط قیمت‌ها روبرو شویم. البته این موضوع هم به نوع توکن بستگی دارد. احتمالاً همه شما با نام بیت‌کوین آشنایی دارید و می‌دانید که یکی از ارزهای دیجیتال مشهور و محبوب به شمار می‌رسد. این ارز، بازار را در قبضه خود دارد و حالا به نظر می‌رسد عصر NFT ها آغاز شده باشد.

خوب است بدانید که این ارز محبوب در سال 2021 از قیمت بسیار خوبی برخوردار بود. علاوه بر بیت‌کوین، بسیاری از ارزهای دیجیتال به‌صورت غیرمثلی هستند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. در ادامه این مقاله، به بررسی آینده ارزهای NFT می‌پردازیم و به شما می‌گوییم که قیمت این ارز در سال 2022 تا چه حد رشد یا سقوط پیدا خواهد کرد. پس تا انتها همراه ما باشید و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده نمایید.

 آینده NFT ها در سال 2022

اگر قصد دارید پیش بینی قیمت توکن های غیرمثلی را بدانید، بهتر است در ابتدا با بهترین توکن های NFT آشنا شوید. این موضوع به شما کمک می‌کند که بهتر این توکن‌ها را شناخته و آینده آن‌ها را نیز بهتر از قبل درک کنید. همچنین برای درک بهتر آینده NFT ها در سال 2022 می‌توانید بدانید سرمایه گذاری در NFT چگونه است و سپس از آینده آن آگاه شوید. اگر هم نمی‌دانید این توکن‌ها چگونه شکل رفته‌اند، می‌تواندی نگاهی به نحوه ساخت توکن NFT بیندازید.

آینده NFT ها در سال 2022

شاید برای شما جالب باشد که بدانید افراد می‌توانند در برخی بازی‌های مجازی شرکت کرده و هم‌زمان با بازی کردن، به درآمد هم برسند. برای این کار، سری به بهترین بازی های NFT برای کسب درآمد زده و از این اطلاعات به نحو احسن استفاده نمایید. در ادامه، به بررسی ییشتر این توکن‌ها خواهیم پرداخت و آینده آن را برای شما توضیح می‌دهیم. پیش بینی NFT ها تأثیر زیادی بر بازار ارزهای دیجیتالی دارد و شما می‌توانید باتوجه‌به این موضوعات، در این حوزه سرمایه‌گذاری کنید.

توکن‌های غیرمثلی (NFT) چیست؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید، این است که توکن غیر قابل تعویض چیست و چه جایگاهی در بازار ارزهای دیجیتال دارد؟ برای پاسخ به این سؤال، باید این‌گونه گفت NFTها نوعی ارزهای دیجیتالی هستند که روی یک بلاک‌چین قرار دارند. در این بلاک‌چین، تاریخچه‌ای از تراکنش‌ها را مشاهده می‌کنید که در رایانه و شبکه وجود دارند. لازم به ذکر است که بلاک‌‌چین مانند یک دفتر کل در نظر گرفته می‌شود که به افراد اجازه دسترسی به وجوه خود را می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های NFT که برای درک بهتر آینده NFT ها در سال 2022 بدانید، منحصربه‌فرد بودن آن است. این بدان معنی است که برخلاف بسیاری از اقلام دیجیتالی که به‌صورت پایان‌ناپذیری ادامه‌دار بوده و تولید می‌شوند، هر NFT به‌صورت کاملاً منحصربه‌فرد در نظر گرفته می‌شود. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که هر توکن غیرمثلی مانند یک امضا عمل می‌کند که کاملاً خاص و منحصربه‌فرد است. این امر موجب می‌شود که NFTها کاملاً بی‌نظیر باشند.

آینده NFT ها در سال 2022

به طور معمول، NFTها با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده یا به دلار خریداری می‌شوند. همان طور که گفتیم، بلاک‌چین هم تاریخچه‌ای از تراکنش‌ها را نگهداری و ذخیره می‌کند. نکته جالب‌توجه درباره توکن‌های غیرمثلی این است که هرکسی می‌تواند آن‌ها را تماشا کند، درحالی‌که تنها شخصی که مالک آن‌هاست، توانایی خرید یا فروش آن‌ها را دارد. این امر موجب می‌شود که حقوق کاربران تماماً رعایت شود و به همین دلیل هم اکثر افراد از این فناوری بلاک‌چینی رضایت دارند.

انواع NFTها کدام‌اند؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید NFTها انواع متفاوتی دارند که هر یک به شیوه مخصوصی مورداستفاده قرار می‌گیرد. وجه اشتراک همه این NFTها ین است که تمام آن‌ها به‌صورت مجازی هستند و هیچ‌کس نمی‌تواند به آن دسترسی فیزیکی داشته باشد. در ادامه، انواع NFTها را به‌اختصار نام برده و بررسی خواهیم کرد.

اشیاء دیجیتال

یکی از مهم‌ترین موارد NFT که در دنیای ارز دیجیتال مشاهده می‌شود، انواع اشیاء دیجیتال است که بسیاری از کاربران با استفاده از آن به کسب درآمد می‌پردازند. این اشیاء، چیزهایی مانند تصاویر، ویدئوها، موسیقی، متن و حتی توییت‌ها را شامل می‌شوند. این‌ها را می‌توان به‌عنوان NFT خریدوفروش کرد. این موارد در آینده NFT ها در سال 2022 تأثیر بسزایی خواهند گذاشت.

هنرهای دیجیتالی

هنرهای دیجیتالی، نوع دیگری از NFTها هستند که طرفداران به‌خصوص خود را دارند. خوب است بدانید که این هنرها را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین محصولات دیجیتالی به شمار آورد. همچنین کسانی که طرفداران ورزش هستند، این امکان را دارند که NFT مربوط به یک بازیکان یا تیم به‌خصوصی را نگهداری و مبادله کنند. برای مثال، علاقه‌مندان در برنامه Top Shot می‌توانند مجموعه‌ای از NFTها را در قالب ویدئوهای بازی، خریداری نمایند.

آینده NFT ها در سال 2022

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که این ویدئوها و بسیاری از این موارد را می‌توان به‌صورت رایگان در یوتیوب یا سایر پلتفرم‌ها تماشا کرد. پس دلیل خریدن آن چیست؟ بسیاری از افراد که تمایل دارند نمونه اصلی و منحصربه‎فرد این محصولات را دریافت کنند، این NFTها را خریداری می‌نمایند. بدین ترتیب، این افراد می‌توانند از امضای دیجیتالی برای منحصربه‌فرد بودن محصولات مطمئن باشند.

زمین‌های مجازی

زمین‌های مجازی، یکی دیگر از مدل‌های NFT به شمار می‌روند که اخیراً رواج بسیار زیادی داشته‌اند. اگر اطلاعاتی در این حوزه ندارید، می‌توانید نگاهی به مقاله زمین مجازی چیست بیندازید. نکته جالب‌توجه درباره این زمین‌ها این بوده که شما می‌توانید مانند بازی کردن آن را  انجام داده و آن‌ها را خریدوفروش کنید. برای مثال، بازی‌هایی مانند بازی دیسنترالند می‌تواند به شما در این حوزه کمک کند. آینده NFT ها در سال 2022 می‌تواند بر قیمت اینن زمین‌ها نیز تأثیر بسزایی بگذارد.

بیشتر بخوانید: 

هنگامی که شما این زمین‌ها را خریداری کردید، می‌توانید تغییراتی در آن‌ها ایجاد نمایید. برای مثال، می‌توانید در آن‌ها ساختمان ساخته و چندین طبقه آن را بسازید. سپس این امکان را دارید که آن‌ها را به فروش برسانید. حتی می‌توانید با استفاده از تبلیغات، از این زمین‌های مجازی کسب درآمد کنید.

آینده ارزهای NFT

همان طور که تاکنون متوجه شدید، بیت‌کوین یکی از محبوب‌ترین ارزهای NFT به شمار می‌رود که بسیاری از افراد را به سرمایه‌گذاری ترغیب می‌کند. این ارز دیجیتال در سال 2021 رشد بسیار خوبی داشت و بسیاری از تحلیل‌گران اعتقاد دارند که ممکن است قیمت آن تا سال 2025 حداقل تا حد 200000 دلار خواهد رسید. از سوی دیگر، برخی دیگر می‌گویند که احتمال دارد پیش از آن، شاهد افت قیمت بیت‌کوین نزدیک به 20000 دلار باشیم.

آینده NFT ها در سال 2022

همان طور که می‌دانید، در بازار کنونی ارز دیجیتال، انواع متفاوتی از ارزها را مشاهده می‌کنیم که تنها به بیت‌کوین محدود نمی‌شوند. پس فکر می‌کنید که قیمت سایر ارزهای دیجیتالی تا حد تغییر خواهد کرد؟ در سالی که گذشت، یعنی سال 2021، موقعیت بسیار جالبی برای ارزهای دیجیتال بود. ایلان ماسک و بسیاری از اینفلوئنسرها سکه‌‎هایی را به فروش می‌رساندند و این امر موجب شد که قیمت آن تا حد زیادی پیشرفت کند.

به همین دلیل هم برخی از تحلیل‌گران می‌گویند که ممکن است آینده NFT ها در سال 2022 با وضعیت دیگری روبرو شود. آن‌ها اعتقاد دارند که ممکن است ما شاهد کاهش رشد قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال باشیم. درنتیجه، تنها پروژه‎های قدرتمندتر و بهتر در بازار دوام خواهند آورد و برخی از پروژه‌های مشکوک که کمی ابهام داشته و افراد کمتری به سمت آن رفتند، با وضعیت بدتری مواجه شوند. همچنین آن‌ها اعتقاد دارند که این شرایط ممکن است بر ارز دیجیتال دیفای (Defi) نیز در جوانب مثبت یا منفی تأثیر بگذارد.

آینده دیفای (Defi) در سال 2022

همان طور که پیش‌ازاین گفتیم، این احتمال وجود دارد که بسیاری از توکن‌های غیرمثلی در سال 2022 از بین رفته یا با افت قیمت مواجه شوند. این احتمال وجود دارد که دیفای همچنان در بازار سال آینده حضور داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که محصولات زیادی در بازار خواهند آمد که ما هنوز از آن‌ها اطلاعی نداریم. این احتمال وجود دارد که دیفای در سال آینده روندهای جدیدی را ارائه دهد که موجب کاهش پیچیدگی‌های موجود خواهد شد. پس به‌طورکلی، به نظر می‌رسد آینده دیفای در سال آینده خوب باشد.

آینده NFT ها در سال 2022

علاوه بر این، برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که Defi در سال آینده از نظر ارزش سهام هم در کل اکوسیستم پیشتاز باشد. از سوی دیگر بازی‌هایی که به‌صورت بلاک‌چینی هستند، افراد بیشتری را با این رمزنگاری‌ها آشنا خواهد کرد. زیرا منحنی‌های یادگیری در این بازی‌ها از منحنی‌های دیفای تا حد قابل‌توجهی کوچک‌تر است.

آینده بازی‌های بلاک‌چینی (GameFi)

همان طور که تاکنون درباره آینده NFT ها در سال 2022 متوجه شدید، بازی‌های بلاک‌چینی یکی از بهترین مدل‌های بازی بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. ازاین‌رو، انتظار می‌رود که این بازی‌ها در سال آینده با رشد بیشتری نسبت به دیفای داشته باشد. لازم به ذکر است که GameFi به بخشی از دنیای متاورس اطلاق می‌شود که بسیاری از افراد به سمت آن روی آورده‌اند. توسعه‌دهندگان زیادی که در حوزه بلاک‌چین هستند، سعی دارند که این اکوسیستم را تغییر داده و آن را به دنیای مجازی مرتبط سازند.

آینده NFT ها در سال 2022

همان طور که می‌دانید، بسیاری از گیمرهای سرسخت که به این بازی‌ها علاقه زیادی دارند، پول فراوانی در آن خرج می‌کنند. آن‌ها برای خرید اسلحه و انواع تجهیزات نظامی از این پول‌ها استفاده می‌نمایند. این امر موجب می‌شود که در بازی خود پیروز شده و به درآمد برسند. متاورس در مراحل آغازین خود قرار دارد و به همین دلیل هم بسیاری از سرمایه‌گذاران این امکان را دارند که در بخش همکف وارد بازی شوند. به همین دلیل هم ممکن است قیمت آن در سال آینده با رشدی مواجه باشد.

اتریوم در سال 2022

حالا نوبت به آن رسیده که به بررسی آینده ارزهای NFT و اتریوم در سال 2022 بپردازیم. همان طور که می‌دانید، اتریوم نیز از محبوبیتی تقریباً مشابه بیت‌کوین برخوردار است. حتی بسیاری از کارشناسان می‌گویند که سرمایه‌گذاری روی این ارز غیرمثلی در سال آینده می‌تواند تا حد زیادی سودآور باشد. به‌طورکلی، افرادی که در بازار فعال هستند، انتظار دارند که کاربران بیشتری در صرافی‌ها حساب باز کنند. این امر موجب می‌شود که با روند روبه‌رشدی مواجه باشد. در ادامه، بیشتر آینده NFT ها در سال 2022 را بررسی می‌کنیم.

بدین ترتیب، پیش بینی قیمت توکن های غیر مثلی مانند بیت‌کوین و اتریوم نشان می‌دهد که احتمال دارد تعداد سرمایه‌گذاران این دو ارز دیجیتال محبوب در سال آینده افزایش پیدا کند. این‌گونه انتظار می‌رود که ارزهای دیجیتال در سال 2022 با انعطاف‌پذیری خوبی روبرو باشد. این بدان معنی است که ممکن است روند صعودی یا نزولی آن‌ها به طور قابل‌ملاحظه‌ای باشد. همه شما ما مشاهده کرده‌ایم که سرمایه ما می‌تواند حتی وقتی 10 یا 20 درهم هم زیان داشته باشد، ممکن است بازگشته و سود بدهد.

سقوط بیت‌کوین در سال 2022

پیش بینی NFT ها در سال 2022 و همچنین سایر ارزهای دیجیتال مشخص می‌کند که احتمال دارد در سال 2022 با سقوط بسیاری از ارزهای دیجیتال مواجه شویم. بیت‌کوین، یکی از مهم‌ترین این ارزها محسوب می‌شود که ممکن است قیمت آن بسیار کاهش پیدا کند. تحلیل‌ها و گزارشات نشان می‌دهند که قیمت بیت‌کوین در ماه نوامبر به کمتر از 69000 دلار برسد. در حال حاضر، قیمت این ارز دیجیتال به کمتر از 50000 دلار هم رسیده است. این نرخ نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین نزدیک به 30 درصد از قیمت اوج خود کاهش یافته است.

آینده NFT ها در سال 2022

بسیاری از تحلیل‌گران و کارشناسان معتبر بیان کرده‌اند که احتمال زیادی دارد که قیمت بیت‌کوین با افت بیشتر از 20 درصدی مواجه خواهد شد. خوب است بدانید که این ارز دیجیتال تا حد زیادی بدنام است؛ زیرا نوسانات بسیار زیادی داشته و همواره متغیر است. ثبات نداشتن، یکی از مهم‎ترین دلایل کنار گذاشتن بسیاری از ارزهای دیجیتال و سقوط آینده NFT ها در سال 2022 است. کارول الکساندر که پروفسور امور مالی است، انتظار دارد که ارز دیجیتال بیت‌کوین در سال 2022 به کمتر از 10000 دلار هم برسد.

علاوه بر این، الکساندر باور دارد که احتمالاً در این سال، تمام دستاوردهای یک سال و نیم این ارز دیجیتال نیز از بین برود. حتی وی اظهار می‌دارد که اگر یک سرمایه‌گذار بود، در سریع‌ترین زمان از بیت‌کوین خارج می‌شد. زیرا بسیار احتمال دارد که قیمت آن در سال 2022 سقوط کند. وی باور دارد که بیت‌کوین هیچ ارزش خاصی نداشته و بیشتر مانند یک اسباب‌بازی عمل می‌کند تا یک پلتفرم سرمایه‌گذاری.

وی به مردم هشدار داد که ممکن است تاریخ تکرار شود. در سال 2018 که قیمت بیت‌کوین رشد بسیار خوبی داشت و تا حد 20000 دلار هم افزایش پیدا کرد، به طور ناگهانی نزدیک به 3000 دلار سقوط کرد که اتفاق بسیار ناگواری بود. کسانی که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‎‌کنند، اعتقاد دارند که این بار همه چیز با سال‌های گذشته متفاوت است، زیرا سرمایه‌گذاران بیشتری به سمت این بازار آمده‌اند و احتمال سقوط بیت‌کوین را کاهش می‌دهند.

آینده NFT ها در سال 2022
آینده پروژه های NFT

از سوی دیگر، تاد لوونستین که یک استراتژیست ارشد در بانک مرکزی خصوصی است، اظهار می‌دارد که نمودارها نشان می‌دهند که قیمت بیت‌کوین با ریزش مواجه خواهد شد. همچنین وی می‌گوید که آینده NFT ها در سال 2022 با ریزش دارایی‌های ارزهایی مانند بیت‌کوین مواجه خواهد شد. علاوه بر این، وی اعتقاد دارد که شرایط طلایی بیت‌کوین روبه پایان یافتن است و حجم نقدینگی نیز در حال کاهش یافتن است. این در حالی است که همه تحلیل‌گران قبول ندارند که قیمت بیت‌کوین روبه افول است.

پیش‌بینی آینده NFTها در سال 2022

حالا نوبت به آن می‌رسد که به پیش بینی NFT ها در سال 2022 در سال پیش‌رو بپردازیم. همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، سال 2022 را می‌توان سال جدیدی از توکن‌های غیرمثلی دانست. زیرا قیمت آن رشد چندانی نخواهد داشت و حتی برخی از آن‌ها ممکن است با کاهش قیمت مواجه شوند. در این بخش، ما به بررسی پیش بینی NFT ها در تمام ماه‌های سال 2022 خواهیم پرداخت.

پیش‌بینی قیمت NFT در ژانویه 2022

در اولین ماه سال 2022، با رشد چشمگیری از این توکن‌ها روبرو نخواهیم شد. انتظار می‌رود که کمترین قیمت این ارزها 12/0 باشد. از سوی دیگر، بیشترین قیمتی که از آن‌ها در این ماه مشاهده می‌کنیم، نهایتاً به 13/0 دلار هم برسد که رشد چندانی نیست. بدین ترتیب، میانگین قیمت NFT در این ماه، همان 13/0 دلار در نظر گرفته می‌شود.

آینده NFT ها در سال 2022
آینده پروژه های NFT

آینده توکن غیرمثلی (NFT) در فوریه 2022

تحلیل‌های موجود نشان می‌دهند که آینده NFT ها در سال 2022 و در ماه فوریه، چندان رضایت‌بخش نخواهد بود. بر اساس این داده‌ها، حداقل و میانگین قیمتی که از این توکن‌ها مشاهده خواهیم کرد، همان 13/0 دلار خواهد بود. حداکثر قیمت این NFTها در این ماه، تا حد 14/0 دلار هم می‌رسد.

پیش‌بینی آینده NFT در مارس سال 2022

پیش بینی NFT ها نشان می‌دهد که قیمت توکن‌های غیرمثلی در ماه مارس سال 2022 هیچ تغییر چشمگیری نخواهد داشت. ما مشاهده می‌کنیم که حداکثر قیمت این توکن‌ها در مارس هم مانند ماه فوریه است و همان 14/0 دلار خواهد بود. همچنین حداقل قیمت آن هم مشابه ماه قبلی، یعنی 13/0 دلار تخمین زده می‌شود. میانگین قیمت NFT نزدیک به 14/0 دلار خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت توکن غیرمثلی در آوریل سال 2022

داده‌های معتبر و موثق نشان می‌دهند که آینده ارزهای NFT در ماه آوریل نیز می‌تواند تنها 01/0 دلار افزایش پیدا کند. حداکثر قیمت این ارزها در این ماه، می‌تواند تنها 15/0 دلار باشد که قیمت خوبی نیست. از سوی دیگر، حداقل قیمت توکن‌های غیرمثلی در این ماه، نزدیک به 14/0 خواهد رسید. این نرخ برای میانگین NFTها نیز در نظر گرفته می‌شود.

آینده NFT ها در سال 2022
بهترین NFT ها در سال 2022 / آینده پروژه های NFT

آینده NFTها در مه ماه 2022

در ماه مه نیز افزایش بسیار کمی در قیمت توکن‌های غیرمثلی مشاهد می‌کنیم که موجب می‌شود بسیاری از افراد، از سرمایه‌گذاری در آن‌ها پشیمان شوند. بیشترین قیمتی که از NFTها در این ماه مشاهده می‌کنیم، تنها می‌تواند به حد 16/0 برسد. کمترین قیمت آن هم نزدیک به 14/0 دلار و میانگین 15/0 دلار خواهد رسید.

پیش‌بینی قیمت NFT در ژوئن سال 2022

آینده NFT ها در سال 2022 مشخص می‌کند که در ماه ژوئن هیچ‌گونه تغییر قیمتی مشاهده نخواهیم کرد؛ بنابراین، کاربران با حداکثر، حداقل و میانگین قیمت به ترتیب، 16/0 دلار، 14/0 دلار و 15/0 دلار مواجه خواهند شد. این امر موجب می‌شود که بسیاری از افراد تمایلی به ادامه سرمایه‌گذاری نداشته باشند.

پیش‌بینی آینده NFT در ژوئیه 2022

طبق تحقیقات، مشخص شد که پیش بینی NFT ها در سال 2022 در ماه ژوئیه سال 2022 نهایتاً با رشد 01/0 درصدی روبرو خواهیم شد. بیشترین قیمتی که توکن‌های غیرمثلی در این ماه می‌تواند داشته باشد، تا حد 17/0 دلار و کمترین قیمت هم نزدیک به 15/0 دلار خواهد بود. بدین ترتیب، میانگین قیمت آن هم طبق انتظارات همه نزدیک به 16/0 دلار تخمین زده می‌شود.

آینده NFT در ماه اوت سال 2022

اگر بخواهیم خوش‌بینانه نگاه کنیم، ممکن است حداکثر قیمت NFT در ماه اوت سال 2022 نهایتاً تا حد 18/0 دلار برسد. کمترین قیمت آن هم چیزی نزدیک به 15/0 دلار خواهد بود. بدین ترتیب، میانگین قیمت این ارزها در ماه اوت می‌تواند نزدیک به 16/0 دلار باشد.

آینده NFT ها در سال 2022
بهترین NFT ها در سال 2022 / آینده پروژه های NFT

پیش‌بینی قمت NFT در ماه سپتامبر 2022

طبق پیش بینی NFT ها در سال 2022 که برای ماه سپتامبر سال 2022 انجام شد، متوجه می‌شویم که کمترین و میانگین قیمت آن در این ماه، هر دو 16/0 دلار خواهد بود. از سوی دیگر، بیشترین قیمتی که از NFT در ماه سپتامبر مشاهده می‌کنیم، ممکن است نهایتاً به 19/0 دلار برسد.

پیش‌بینی NFTها در اکتبر سال 2022

آینده NFT ها در سال 2022 نشان می‌دهد که قیمت این توکن‌ها در ماه اکتبر نیز تغییر چندانی نخواهد داشت. ما با پیش بینی قیمت توکن غیرمثلی در این ماه متوجه شدیم که حداکثر قیمت آن مانند ماه قبل، همان 19/0 دلار و حداقل قیمت آن هم همان 16/0 دلار خواهد بود. فقط میانگین قیمت آن تغییر می‌کند که نزدیک به 17/0 دلار در نظر گرفته می‌شود.

پیش‌بینی قیمت آینده NFT در نوامبر سال 2022

پیش بینی توکن های غیرمثلی به ما نشان می‌دهد که در ماه نوامبر، با رشد بسیار جزئی قیمت این NFTها روبرو خواهیم شد. طبق تحلیل‌ها و نمودارها، بیشترین و کمترین قیمت این توکن‌ها به ترتیب، 20/0 دلار و 17/0 دلار خواهد بود. پیش بینی NFT ها در سال 2022 مشخص می‌کند که میانگین قیمت این توکن‌ها نزدیک به 17/0 دلار در نظر گرفته می‌شود.

آینده NFT ها در سال 2022
بهترین NFT ها در سال 2022 / آینده پروژه های NFT

پیش‌بینی قیمت توکن‌های غیرمثلی در دسامبر 2022

باتوجه‌به پیش بینی قیمت توکن های غیرمثلی که توسط کارشناسان انجام شد، متوجه می‌شویم ارزش NFT در آخرین ماه سال 2022، یعنی ماه دسامبر، با رشد بسیار کمی روبرو می‌شود. پیش بینی NFT ها در سال 2022 به ما نشان می‌دهد که بیشترین قیمت این توکن در اواخر سال 2022 می‌تواند به 21/0 دلار برسد. کمترین قیمتی که مشاهده می‌کنیم، 18/0 دلار خواهد بود. میانگین قیمت این توکن‌ها هم همان 18/0 دلار تخمین زده می‌شود.

کلام آخر

آینده NFT ها در سال 2022 به ما نشان داد که این سال، تفاوت بسیاری با قبلاً دارد و برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها باید نهایت دقت خود را بکار ببریم. ما در این مقاله، به بررسی آینده ارزهای NFT پرداختیم و متوجه شدیم که نوسانات در سال 2022 به‌صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت و قیمت‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. باتوجه‌به موضوعات فوق‌الذکر، بهتر از قبل از سرمایه‌گذاری حتماً با افراد متخصص و آگاه مشورت کنید.

 

منابع:

.

نظر شما در خصوص آینده NFT ها در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در این خصوص در کامنت‌ها بگویید. 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر