;
coinex

بازی جدید از سری Halo در دست ساخت است

طبق ادعای یک منبع آگاه داخلی، بازی جدید از سری Halo در دست ساخت است؛ عنوانی که می‌تواند یک اسپین آف باشد تا دنباله‌ای برای نسخه Infinite. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه شوید.

یکی از منابع داخلی ادعا می‌کند که بازی جدید از سری Halo توسط 343 Industries در دست ساخت قرار دارد.
استودیوی 343 Industries ممکن است علاوه بر ادامه کار بر روی آخرین بازی منتشر شده خود یعنی Halo Infinite، در حال توسعه یک بازی جدید از همین سری نیز باشد. فرنچایز پرچمدار مایکروسافت که در سبک شوتر اول شخص است، سرانجام در سال گذشته پس از تاخیری طولانی در ماه نوامبر منتشر شد که مورد توجه منتقدین قرار گرفت. این بازی نمرات بالایی از سوی طرفداران و منتقدان کسب کرد و به سرعت رکورد بیشترین دانلود در استیم را برای یک عنوان منتشر شده در عرض چند روز شکست.

بازی جدید از سری Halo در دست ساخت است؟

بسیاری از طرفداران بازی Infinite را به‌عنوان بازگشتی محکم پس از Halo 5: Guardians می‌دانستند و آن‌را بهترین نسخه برای شروع توسط طرفداران تازه وارد در نظر می‌گیرند، اما هنوز چند مورد وجود دارد که بازیکنان احساس می‌کنند استودیوی 343 Industries باید روی آن‌ها کار کند. ویژگی‌های محبوبی مانند Campaign Co-Op و Forge Mode هنوز در Halo Infinite وجود ندارد.

شایعه: بازی جدیدی از سری Halo در دست ساخت است

عدم وجود حالت بتل رویال، مشکلات مربوط به سیستم تقلب بازیکنان و به‌روزرسانی‌های نسبتا کمی که از 343 Industries منتشر می‌شود، مورد انتقاد طرفداران قرار گرفته است. اگرچه سازنده متعهد شده که بسیاری از این مشکلات را در آینده برطرف خواهد کرد. اما با توجه به همه این اتفاقات، به‌نظر می‌رسد که استودیو Halo می‌تواند پروژه بزرگ دیگری را در کنار پشتیبانی مداوم از Halo Infinite داشته باشد.
در آخرین قسمت پادکست ایکس‌باکس، جز کوردن روزنامه‌نگار معروف بازی گفت که عنوان Halo دیگری در 343 Industries در حال توسعه است. او به جزئیات بیشتر در مورد این‌که این پروژه درباره چه چیزی خواهد بود اشاره‌ای نکرد.

به‌نظر می‌رسد که هنوز زمان زیادی باقی مانده است تا مایکروسافت و 343 Industries به طور رسمی پروژه جدید Halo را اعلام کنند، زیرا هر دو شرکت در حال حاضر کاملا متعهد به گسترش Halo Infinite هستند. استودیو 343 اخیرا اعلام کرد که کمپین Co-Op بازی Infinite سرانجام در ماه آگوست منتشر خواهد شد. همین‌طور Halo Infinite در 13 اردیبهشت (3 می) هم شاهد رویداد فصل دوم بخش آنلاین خود بود که شروع موفقی را تجربه کرده است. و در نهایت، اطلاعات اخیر نشان می‌دهند که 343 Industries در حال اضافه کردن یک حالت بتل رویال به Halo Infinite است.
باید دید که آیا یک بازی کاملا جدید توسط 343 Industries برای این مجموعه در آینده ساخته خواهد شد یا یک اسپین آف. شاید طرفداران منتظر دنباله جدیدی از Halo Wars باشند. در هر صورت هیچ چیزی به طور رسمی از سوی مایکروسافت یا استودیو 343 Industries تایید نشده است، بنابراین فقط زمان نشان می‌دهد که آیا پیش بینی‎‌های جز کوردن از معرفی یک بازی جدید از این فرنچایز واقعا درست است یا خیر.

بیشتر بخوانید:

شما در این‌باره چه فکری می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: screenrant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر