;
coinex

آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی A72 منتشر می‌شود

به روز رسانی One UI 4.1 در گوشی‌های گلکسی A72 با ویژگی و خصوصیات جدیدی ارائه می‌شود. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی A72 آشنا شویم.

گوشی جذاب گلکسی A72 در حدود سه ماه پیش، به روز رسانی شد و اندروید 12 را دریافت نمود که این به روز رسانی برای اولین بار در کشور روسیه عرضه گردید. حال قرار است گوشی A72، به روز رسانی One UI 4.1 را دریافت کند.

آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی A72

گوشی سامسونگ گلکسی A72 در این به روز رسانی، حجم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. کسانی که قصد به روز رسانی را دارند، بایستی حجمی برابر 1.2 گیگابایت از اینترنت خود را مصرف کنند. گلکسی در این به روز رسانی، دارای بیلد نامبر A725MUBU4BVC1 و پچ امنیتی مارس 2022 است.

آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی A72

هم اکنون برای کاربرانی که در کشور برزیل هستند، این به روز رسانی در دسترس قرار دارد و می‌توانند گوشی خود را به ویژگی‌های جدید مجهز کنند. ماه گذشته افرادی که در این کشور بودند، توانستند به روز رسانی One UI 4.0 را برای گوشی Galaxy A72 نیز دریافت کنند. اکنون نیز شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است تا این به‌روزرسانی را باز هم از کاربران برزیل شروع کند.

اگر بخواهیم درباره ویژگی‌های جدید این آپدیت حرف بزنیم، می‌توانیم به آپدیت اپلیکیشن Samsung Wallet اشاره کنیم. علاوه بر این، در این آپدیت بسیاری از اپلیکیشن‌های سیستمی سامسونگ نیز به‌روزرسانی خواهد شد و حتی عملکرد آن‌ها نیز بهبود می‌یابد. از جمله مهم‌ترین و بهترین ویژگی که در این به‌روزرسانی نصیب کاربران می‌شود، بهبود عملکرد دوربین این گوشی در مقایسه با گوشی‌های میان رده‌های موجود است.

آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی A72

گوشی گلکسی A72 در سال 2021، روانه بازار شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح +FullHD است. در قسمت پشتی گوشی 4 لنز مربوط به دوربین دیده می‌شود که دوربین اصلی دارای رزولوشن 64 مگاپیکسلی است و دوربین‌های دیگر رزولوشنی برابر 8 ،12 و 5 مگاپیکسلی دارند.

در رابطه با دوربین سلفی این گوشی، باید خاطر نشان کنیم که دارای سنسوری برابر با 32 مگاپیکسل است. تامین نیروی پردازشی این تلفن همراه را تراشه اسنپدراگون  720G بر عهده دارد. این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر است که یک شارژر سریع 25 واتی را نیز به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی A72 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عالی بود من گوشیم A72 هست
    کی تو ایران عرضه میشه؟ ( رام عراق )
    زمان دقیق اش مشخص نیست ؟

    باتشکر

    پاسخ