;
coinex

سامسونگ گوشی های قبلی خود را به ویژگی‌های دوربین گلکسی اس 22 مجهز می‌کند

در ماه مارس گذشته، شرکت سامسونگ لیستی از نام گوشی‌های قدیمی خود را ارائه داد که قادر به دریافت برخی از ویژگی‌های رابط کاربری پرچمدار سامسونگ مثل دوربین گلکسی اس 22 ، خواهند بود اما هرگز از زمان این انتشار سخنی به میان نیاورد.

شرکت سامسونگ، نسخه گلکسی S22 خود را با رابط کاربری One UI به همراه اندروید 12، وارد بازار کرده است. این رابط کاربری جدید ویژگی‌های منحصربه فردی مانند حالت‌های پرتره و فیلمبرداری در شب، توانایی تشخیص حیوانات خانگی و افکت قاب‌بندی خودکار برای دوربین دارد. سامسونگ تصمیم گرفته برخی از این ویژگی‌ها را با ارائه به‌روزرسانی جدید، در گوشی‌های قدیمی نیز پیاده‌سازی کند. با این خبر همراه ما باشید.

تجهیز گوشی‌های قدیمی سامسونگ به ویژگی‌های دوربین دوربین گلکسی اس 22

سامسونگ اعمال ویژگی‌های دوربین گلکسی اس 22 را در گوشی‌ قدیمی گلکسی S21 استارت زد. این شرکت در پست اخیر خود، بیان کرد که ویژگی‌های دوربین جدید را برای سری گلکسی S21 در بازار کره جنوبی آغاز کرده است.

سامسونگ گوشی های قبلی خود را به ویژگی‌های دوربین گلکسی اس 22 مجهز می‌کند

 

این به روزرسانی شامل ویژگی‌های زیر خواهد بود:

  1. بهبود پرتره شب
  2. بهبود در روند قاب‌بندی به صورت خودکار
  3. پشتیبانی از افزونه تماس تصویری و افکت‌های قاب‌بندی به صورت خودکار
  4. ایجاد بهبودی در دوربین‌های شخص ثالث و شبکه‌های اجتماعی

خصوصیات ذکر شده به زودی برای گلکسی زد فولد 3 به همراه لنز تله فوتو  در حالت پرو و پشتیبانی از Expert RAW عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که گلکسی زد فلیپ 3 ویژگی‌هایی مثل: قاب‌بندی خودکار، بهبود دوربین شخص ثالث و شبکه‌های اجتماعی و پشتیبانی از فرمت تماس تصویری را دریافت خواهد کرد.

دریافت ویژگی بهبود قاب‌بندی خودکار، فقط محدود به گوشی‌های گلکسی اس 21 اف‌ای، گلکسی زد فلیپ 5G/LTE و زد فولد 2 می‌شود، اما خصوصیت پرتره در شب برای دستگاه‌های مثل گلکسی اس 20، سری گلکسی نوت 20 و گلکسی زد فولد 2 اعمال خواهد شد.

 

در آپدیت جدید، پشتیبانی از تماس تصویری برای دستگاه‌هایی مانند  گلکسی اس 21 اف‌ای، سری گلکسی اس 20، سری گلکسی نوت 20، گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فلیپ 5G/LTE نیز ارائه خواهد داشت.

همچنین سامسونگ در پست خود به این نکته اشاره کرد که افزونه مذکور در نیمه اول 2022، از سری گوشی‌های گلکسی اس 10، سری گلکسی نوت 10، گلکسی زد فولد و گلکسی نوت 10 لایت پشتیبانی خواهد کرد و کاربران دستگاه‌های گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فلیپ 5G/LTE افکت قاب بندی را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دوربین گلکسی اس 22 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر