;
coinex

لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 15 با پردازنده نسل دوازده Core i9 رونمایی شد

دیروز برند ریزر، از جدیدترین دستگاه خود به نام لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 15 با پردازنده نسل دوازده Core i9 و همچنین نمایشگر اولد 240 هرتزی رونمایی کرد.

ریزر که یکی از محبوب‌ترین برندها در زمینه عرضه لپ‌تاپ‌های گیمینگ باکیفیت است، این بار نیز با رونمایی از لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 15 با قابلیت‌های فوق‌العاده، توجه بسیاری از گیمرهای حرفه ‌ای را جلب کرد. حال، در ادامه این نوشتار قصد داریم به مشخصات و ویژگی‌های این لپ‌تاپ بیش‌تر بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

مشخصات لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 15

لپ تاپ جدید ریزر با قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای رونمایی شد که یکی از آن‌ها نمایشگر OLED با رفرش ریت 240 هرتزی بوده که این قابلیت برای نخستین بار در یک لپ تاپ به کار رفته است. همچنین این لپ تاپ از یک چیپست توسعه یافته نسل دوازدهم اینتل Core i9-12900H نیز بهره می‌برد. پنل Blade 15 جدید دارای رزولوشن QHD بوده و شرکت ادعا می کند که نرخ پاسخگویی آن 1 میلی‌ثانیه است. همچنین این پنل به پوشش 100% طیف رنگ DCI-P3 و روشنایی 400 نیت نیز مجهز است.

لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 15

لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 15 از ویژگی‌هایی از جمله کارت گرافیک Nvidia RTX 3070 Ti مدل لپ‌تاپ‌، رم 32 گیگابایتی DDR5 و یک SSD 1 ترابایتی بهره می‌برد و دارای یک اسلات M.2 اضافی برای ذخیره سازی بیشتر و یک اسلات micro SD در سمت راست بدنه لپ تاپ است. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می‌توان به پردازنده Core i7، خنک کننده محفظه بخار (VC) فوق العاده کارآمد و در نهایت RGB اشاره کرد.

تمام مشخصات به کار رفته در این لپ تاپ که به آن اشاره کردیم، همه و همه باعث شده است که این لپ تاپ جزو یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ باشد. البته گفتنیست که این لپ تاپ هنوز به بازار عرضه نشده است و تمام گزارشات در دسترس از این دستگاه، تنها اطلاعات رسمی منتشر شده از طرف شرکت هستند. اما به نظر می‌رسد که در سه ماهه چهارم سال 2022 تقریبا در بحبوحه‌ی جمعه سیاه و کریسمس با قیمت 3499.99 دلار به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 15 و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر