;
coinex

بهترین انیمه های فانتزی عاشقانه، اکشن و دارک [20 انیمه برتر]

بهترین انیمه های فانتزی توسط تکراتو در ادامه معرفی شده‌اند. اگر به انیمه های فانتزی سیاه و تاریک علاقه دارید و مایل هستید با بهترین انیمه های فانتزی دخترانه آشنا شوید، همراه ما باشید.

انیمه‌ها امروزه بسیار پرطرفدار هستند. انیمه‌ها از نظر سبک، داستان و ژانر متفاوتند و ممکن است هر کس به ژانری علاقه داشته باشد. در این مطلب بهترین انیمه های فانتزی و همچنین انیمه های فانتزی سیاه و تاریک معرفی شده‌اند.

انیمه فانتزی، یکی از ژانرهای انیمه است که طرفدارن خاص و منحصر به فرد خود را دارد و داستان آنها بسیار زیباست. اگر به این ژانر علاقه دارید و مایل هستید با انیمه‌های این ژانر آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

بهترین انیمه های فانتزی

منظور از انیمه‌ فانتزی انیمه‌ای است که با استفاده از خیال پردازی نویسندگان ساخته شده‌اند. ژانر فانتزی در صنعت انیمه بسیار رشد کرده است، به طوری که شما کمترین داستان بزرگ معروفی را می‌بینید که عناصری از فانتزی در آن نباشد. با معرفی بهترین انیمه های فانتزی همراه ما باشید.

اورلرد (Overlord)

بهترین انیمه های فانتزی
بهترین انیمه های فانتزی عاشقانه، اکشن و دارک
  • کارگردان:
  • سال پخش از: 2018

داستان انیمه اورلرد که یکی از بهترین انیمه های اکشن فانتزی بوده، درباره یک بازی آنلاین محبوب و معروف به نام ایگدراسیل است که ناگهان بعد از 12 سال تعطیل می‌شود. در این بازی انجمنی به نام Ainz Ooal Gown وجود داشت که زمانی متشکل از 41 نفر بود.

اما الان از این 41 نفر فقط 4 نفر باقی مانده که از میان آنها هم شخصیتی به نام مومونگا به خاطر علاقه زیادی که به بازی دارد تصمیم می‌گیرد در سیستم باقی بماند. مومونگا آخرین لحظات خود را در بازی سپری می‌کند و بعد از اینکه سرور بازی متوقف می‌شود او در دنیای جدید پیش رویش باقی می‌ماند و تلاش می‌کند روی آن تسلط پیدا کند.

به سوی ابدیت تو (To Your Eternity)

بهترین انیمه های فانتزی عاشقانه، اکشن و دارک

  • کارگردان:
  • سال پخش از: 2021

موجودی که می‌تواند تغییر شکل بدهد از آسمان به زمین می‌آید و یک ماجراجویی بزرگ برای تجربه و کشف اعماق بشریت آغاز می‌کند. این می‌تواند شکل هر چیزی که انگیزه‌ای قوی در آنها وجود دارد را به خود بگیرد و در نهایت به شکل گرگی در می‌آید و هوشیار می‌شود. سپس با پسری جوان آشنا می‌شود که دنبال دوستان و آشنایان خود است که برای پیدا کردن سرزمینی بهشتی راهی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های شونن

ظهور قهرمان سپر (The Rising Of The Shield Hero)

بهترین انیمه های فانتزی

  • کارگردان:
  • سال پخش از: 2019

یکی دیگر از بهترین انیمه های اکشن فانتزی ظهور قهرمان سپر است. تصورکنید یک روز به زمان پادشاهی باستان ژاپن برده می‌شوید و در آنجا به عنوان یک قهرمان شناخته می‌شوید ولی با این تفاوت که این قهرمان فقط یک سپر دارد و خبری از شمشیر، نیزه یا کمان نیست! این دقیقاً همان اتفاقی است که در این انیمه برای قهرمان قصه یعنی پسری به نام نائوفومی ایواتانی رخ می دهد.

مونونوکه (Mononoke)

بهترین انیمه های فانتزی

  • کارگردان:
  • سال پخش از: 2007

این انیمه اقتباسی از انیمه معروف شاهزاده مونونوکه که یکی از انیمه های برتر عاشقانه فانتزی بود، نیست، بلکه داستان آن درباره مرد دارو فروشی است که با سفر به جاهای مختلف سعی می‌کند جن‌های بدذاتی که با نام مونونوکه شناخته می‌شوند را بکشد. این انیمه صحنه‌های نفس گیر و هیجان انگیزی دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2021

اینویاشا (InuYasha)

بهترین انیمه های فانتزی عاشقانه، اکشن و دارک

  • کارگردان:
  • سال پخش از: 2004

انیمه اینویاشا پس از محبوبیت گسترده‌ای که در ژاپن به دست آورد، در سال 2002 و زمانی که در ایالات متحده آمریکا پخش شد مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و معروف شد. این سریال بیش از 160 قسمت را در بر می‌گیرد و داستان کاگومه و اینویاشا برای جمع کردن دوباره تکه‌های خرده شده جواهر شیکون را روایت می‌کند.

هر کسی که طرفدار انیمه است و تا حالا اینویاشا را ندیده، به هیچ وجه نباید این انیمه محبوب را از دست بدهد. این اینمه از انیمه های برتر عاشقانه فانتزی بوده و بسیار جذاب است.

دنیای مخفی آریتی (The Secret World of Arrietty)

بهترین انیمه های فانتزی

  • کارگردان: هیروماسا یونه‌بایاشی
  • سال پخش از: ۲۰۱۰

از بهترین انیمه های اکشن فانتزی انیمه آریتی می‌توان دنیای مخفی آریتی را نام برد. این انیمه محصول سال ۲۰۱۰ بوده که نویسندگی آن کار مشترک هایائو میازاکی و کیکو نیوا است.

این انیمه براساس رمان امانت بگیرها ساخته شده و داستان آن در مورد خانواده‌ای از آدم کوچولوها است که به‌صورت مخفی در میان دیوارها و کف خانه‌ای معمولی زندگی می‌کنند و برای زنده ماندن هرازچندگاهی چیزهایی را از انسان‌ها قرض می‌گیرند!

هرچند آشنایی آریتی با شو پسری که ساکن خانه بوده، اتفاقاتی جالب را رقم می‌زند که روی زندگی هر دوی آن‌ها تأثیرگذار است. آن‌ها به‌لطف این دوستی به ظاهر غیرممکن، به درک و شناخت بهتری از دنیا دست پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2022

پسر و دیو (The Boy and the Beast)

بهترین انیمه های فانتزی

  • کارگردان: مامورو هوسودا
  • سال پخش از: ۲۰۱۵

داستان این انیمه که از بهترین انیمه های فانتزی است در مورد پسر جوان و یتیمی است که در خیابان‌های شیبویا زندگی می‌کند. اما روزی او به‌صورت اتفاقی با دنیایی شگفت‌انگیز از جانوران افسانه‌ای آشنا می‌شود و خیلی زود توسط جنگجوی خشنی که به‌دنبال شاگرد می‌گردد، جذب می‌شود. این دو به واقع دو روح با زندگی بسیاری متفاوت از یکدیگر هستند که درعین حال به‌تنهایی در جهان خود سرگردان شده‌اند.

شیطان کش: قطار موگن (Demon Slayer The Movie: Mugen Train)

بهترین انیمه های فانتزی

  • کارگردان: هارو سوتوزاکی
  • سال اکران و مدت پخش: ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ – یک ساعت و ۵۷ دقیقه

داستان انیمه شیطان کش که از بهترین انیمه های فانتزی است، درست از همان جایی شروع می‌شود که فصل اول این انیمه پرطرفدار به پایان رسید. تانجیرو و همراهانش سوار قطار می‌شوند تا در انجام مأموریتی مهم به یکی از قدرتمندترین شمشیربازان ارتش شیطان کش‌ یعنی هاشیرا کیوجورو رنگوکو کمک کنند.

برخلاف بسیاری دیگر از فیلم‌های انیمه‌ای، انیمه قطار موگن روندی معمولی دارد. یعنی مستقیما از مانگا استخراج شده و به همان خط داستان اصلی انیمه متصل است. بااین‌حال و باتوجه‌به موفقیت قابل‌توجه فصل اول انیمه شیطان کش، فروش انیمه سینمایی آن هم بسیار موفق بود.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های ایسکای

شاهزاده خانم کاگویا (The Tale of Princess Kaguya)

  • کارگردان: ایسائو تاکاهاتا
  • سال اکران و مدت پخش: ۲۳ نوامبر ۲۰۱۳ – ۲ ساعت و ۱۷ دقیقه

انیمه فانتزی و تاریخی شاهزاده خانم کاگویا، محصول سال ۲۰۱۳ بوده که براساس افسانه‌ی محبوب ساخته شده است. این انیمه داستانی ادبی دارد که قدمت آن به قرن دهم بازمی‌گردد. استودیو جیبلی ساخت این انیمه را برای شبکه تلویزیونی نیپون برعهده داشته و شرکت توهو آن را توزیع کرد.

این انیمه که از انیمه های برتر عاشقانه فانتزی بوده، به‌صورت کامل به شکل سنتی یعنی نقاشی با دست، ساخته شده است. این فیلم همچنین آخرین فیلمی است که ایسائو تاکاهاتا کارگردانی آن را برعهده داشت، وی در آوریل سال ۲۰۱۸ درگذشت.

انیمه پاتما: پرنسس وارونه (Patema Inverted)

بهترین انیمه های فانتزی

  • کارگردان: یاسوهیرو یوشیورا
  • سال پخش از: ۲۰13

داستان انیمه پاتمای وارونه در مورد دختری جوان از تمدنی خاص است که در تونل‌های عمیق زیرزمینی زندگی می‌کنند. باتوجه‌به جایگاهش در خانواده سلطنتی، او اغلب اوقات به‌دلیل گشت‌و‌گذار در این تونل‌ها مورد سرزنش قرار می‌گیرد. اما روزی پاتما وارد منطقه‌ای ممنوعه شده و خود را در دنیایی وارونه گرفتار می‌بیند.

سوی دیگر ماجرا ما با Age آشنا می‌شویم که دانش آموزی ناراضی است. براساس آموزش‌هایی که به آن‌ها داده شده، دانش آموزان باور دارند موجوداتی مثل پاتما گناهکارانی هستند که توسط آسمان بلعیده شده‌اند، هرچند ایج این تبلیغات را باور نداشته و تصمیم می‌گیرد به دوست جدید خود کمک کند تا راهی برای فرار و بازگشت به خانه پیدا کند.

وان پیس: زد (One Piece Film: Z)

بهترین انیمه های فانتزی

  • کارگردان: تاتسویا ناگامینه
  • سال پخش از ۲۰۱۲

انیمه سینمایی وان پیس: زد که از بهترین انیمه های فانتزی است به ماجراجویی‌های دزدان دریایی می‌پردازد. این بار آن‌ها در طول سفر خود با مردی ترسناک و قدرتمند مواجه می‌شوند که در گذشته به‌عنوان دریاسالار نیروی دریایی فعالیت می‌کرده است.

زد متهم است که «Dyna Stones» را به سرقت برده است، سلاح‌هایی بسیار قدرتمند که قادر هستند دنیای جدید را به‌شدت تحت تأثیر قرار دهند. ستاد تفنگداران دریایی معتقد است زد قصد دارد با استفاده از این سلاح پیشرفته، به دوران فعالیت دزدان دریایی پایان دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های عاشقانه

ناروتو: راه نینجایی (Naruto: Shippuuden Movie 6)

بهترین انیمه های فانتزی

  • کارگردان: هایاتو داته
  • سال پخش از: ۲۰۱۲

داستان این انیمه که یکز از بهترین انیمه های فانتزی است، حول محور دو شخصیت ناروتو و ساکورا می‌چرخد که هریک آرزوهای متفاوتی را در سر می‌پرورانند. اما هنگامی که این دو به دنیای دیگری منتقل می‌شوند، موضوعات دیگری توجه‌شان را به خود جلب می‌کند.

دراین دنیای تازه، آروزهای آن‌ها برآورده شده است و همین مسئله باعث می‌شود که آن‌ها اوقات خوشی را سپری کرده و از برآورده شدن آن‌ها لذت ببرند.

ماری و گل جادوگر (Mary And The Witch’s Flower)

بهترین انیمه های فانتزی

  • کارگردان: هیروماسا یونه‌بایاشی
  • سال پخش از: ۲۰۱۷

انیمه ماری و گل جادوگر، محصول سال ۲۰۱۷ است. داستان این انیمه که از بهترین انیمه های فانتزی دخترانه بوده، در مورد دختری جوان ساکن انگلستان است که در منطقه‌ای در حومه شهر زندگی می‌کند. بعد از برخوردی اتفاقی، ماری شانس حضور در دانشگاه جادوگرها برفراز ابرها را پیدا کرده و با فهرستی از افراد بسیار عجیب مواجه می‌شود.

استفاده از فناوری CGI پیشرفته دراین انیمه بسیار محسوس است و همین مسئله باعث ایجاد پرسش‌هایی در مورد چگونگی بقای سبک انیمیشن سنتی در مواجهه با نسل جدید انیمیشن‌ها شد.

ماگی: هزارتوی جادو (Magi: The Labyrinth of Magic)

بهترین انیمه های فانتزی

  • کارگردان: Kōji Masunari
  • شروع پخش از: 7 اکتبر 2012

انیمه ماگی Magi: The Labyrinth of Magic در واقع داستان علاالدین و چراغ جادو را به نحو دیگری و کاملا متفاوت تعریف می‌کند. وجود شخصیت‌های معروف دیگر مانند علی بابا و سندباد که همه ما با آنها خاطره داریم باعث شده است تا این انیمه تا حد زیادی جالب شود.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های جادویی

هفت گناه کبیره (Seven deadly sins)

بهترین انیمه های فانتزی

  • کارگردان: Tensai Okamura
  • شروع پخش از: اکتبر 2014

یکی از بهترین انیمه های فانتزی به سبک قرون وسطی هفت گناه کبیره است. هفت گناه کبیره در بریتانیا اتفاق می‌افتد و درباره هفت شوالیه است که به دلایلی به آنها لقب هفت گناه کبیره داده‌اند. این هفت نفر که به طرز وحشتناکی قدرتمند هستند.

پس از طی یک پروسه به شوالیه‌‎های فراری تبدیل شده‌اند. اما حال و با جست‌جوی شاهزاده‎ای برای کمک، باید صلح را در سراسر بریتانیا بر قرار کنند. دنیای هفت گناه پر است از اتفاقات عجیب و شخصیت‌های جذاب. درگیری انسان‌ها با دیگر گونه‌هایی که در داستان هستند نیز یکی از جالب‌ترین نکات انیمه است.

فیت/زیرو ( Fate/Zero)

بهترین انیمه های فانتزی عاشقانه، اکشن و دارک

  • کارگردان: Ei Aoki
  • شروع پخش از: اکتبر 2011

این انیمه که از بهترین انیمه های فانتزی بوده، مملو از خیال پردازی است. در واقع رو در رو کردن شخصیت‌های تاریخی در مسابقه‌ای مرگ آور با هم ایده‌ای بسیار جاه طلبانه بوده که هیچ کسی تا به حال در هیچ مدیومی جرات انجام آن را نداشته است.

وجود درام زیاد در داستان و همچنین اکشن باعث شده است که انیمه در سطحی بالاتر از یک اثر معمولی قرار بگیرد.

حمله به تایتان (Attack on Titan

بهترین انیمه های فانتزی

  • کارگردان: تتسورو اراکی، جون شیشیدو
  • تاریخ پخش از: 2013

انیمه Attack on Titan را می‌توان از بهترین انیمه های سریالی دانست. این انیمه، فضایی بی رحم و پر از خشونت را به شما نشان می‌دهد و البته جهان Attack on Titan با توجه به عناصر خیالی که در خود دارد آن را به یکی از بهترین انیمه های فانتزی تبدیل می‌کند.

زمانی که تایتان‌ها پدیدار می‌شوند، انسان‌ها برای محافظت از خود دیوارهای عظیمی ساخته و پشت آنها پناه می‌گیرند.

هنر شمشیر زنی آنلاین (Sword Art Online)

بهترین انیمه های فانتزی عاشقانه، اکشن و دارک

  • کارگردان: توموهیکو ایتو
  • تاریخ پخش: ۸ ژوئیه، ۲۰۱۲ تا ۲۳ دسامبر، ۲۰۱۲

یکی دیگر از بهترین انیمه های فانتزی ، Sword Art Online است. این انیمه با داشتن جهانی زیبا، شخصیت‌های کامل و داستان عالی قطعا جزو بهترین انیمه‌ها است. داستان این انیمه راجب کازوتو و آسونا بوده که در جریان انیمه این دو همدیگر را در بازی ملاقات می‌کنند و به هم علاقه مند می‌شوند.

متولد آبیس (Made in Abyss)

بهترین انیمه های فانتزی

  • کارگردان: ماسایوکی کوجیما
  • تاریخ پخش: 7 جولای، 2017 تا 29 سپتامبر، 2017

داستان این انیمه درباره گودال بسیار بزرگ و طولانی به نام Abyss بوده که دارای رمز و رازهای بسیاری است. در دنیای انیمه Made in Abyss افرادی به نام غارنورد داخل این گودال رفته و در آن کاوش و جست و جو می‌کنند.

ریکو دختر یکی از غارنوردان که در جست و جوی مادر خود در این غار است، گم می‌شود. او به طور اتفاقی با پسری آشنا شده و از آنجا جست و جو و ماجرای آنها برا پیدا کردن مادر ریکو شروع می‌شود.

جوانمردی یک شوالیه شکست‌خورده (Chivalry of a Failed Knight)

بهترین انیمه های فانتزی عاشقانه، اکشن و دارک

  • کارگردان: شین اونوما
  • تاریخ پخش: 3 اکتبر، 2015 تا 19 دسامبر، 2015

داستان این انیمه درباره انسان‌هایی با قدرت‌های خاص به نام Blazers است که آنها قادر هستند از روح انسان سلاح‌های قدرتمند بسازند. در دنیای فانتزی این انیمه ایکی کوروگان یک شوالیه شکست خورده که استلا ورمیلیون یک بلیزر موفق را نیمه برهنه می‌بیند. و او را دعوت به مبارزه‌ای می‌کند که بازنده آن باید برده دیگری شود!

در این مطلب به معرفی بهترین انیمه های فانتزی دخترانه و همچنین انیمه های فانتزی سیاه و تاریک پرداختیم. شما می‌توانید براساس سلقیه خود بهترین را برای تماشا انتخاب کنید.

سوالات متدول

بهترین انیمه های فانتزی کدام‌ها هستند؟

اگر به دنبال بهترین انیمه های فانتزی هستید، این مطلب را از دست ندهید زیرا انیمه‌های فانتزی و جذاب معرفی شده‌اند. از میان انیمه‌های معرفی شده شما می‌توانید بهترین را انتخاب کنید و از دیدن آن کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین انیمه های فانتزی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر