;
coinex

ایلان ماسک می‌خواهد توییتر را پولی کند

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان، پس از پرداخت 44 میلیارد دلار برای خرید توییتر، حال قصد دارد نسخه پولی توییتر را ارائه کند. در ادامه این مطلب به جزئیات بیش‌تر این خبر خواهیم پرداخت؛ پس با تکراتو همراه باشید.

ایلان ماسک بلافاصله پس از امضای قرارداد 44 میلیارد دلاری خرید توییتر، از اهداف خود برای ایجاد تغییرات گسترده‌ در زمینه‌های عملکرد، مدیریت و سازماندهی این پلتفرم خبر داد. حال در راستای وقوع اهداف خود برای توسعه توییتر و همچنین پیشی گرفتن از شرکت‌های مطرحی مانند شرکت «متا»، در روز سه‌شنبه از اولین اقدام خود که ارائه نسخه پولی توییتر است، خبر داد.

اپلیکیشن توییتر پولی می‌شود

ایلان ماسک در پی اعلام خبر پولی کردن توییتر، به عنوان روشی برای کسب درآمدزایی از این پلتفرم، تاکید کرد که استفاده از توییتر برای کاربران معمولی کاملا رایگان است، اما شرکت‌های تجاری و همچنین دولتی، می‌بایست مبلغ اندکی را برای دسترسی به این پلتفرم پرداخت نمایند. درواقع می‌توان گفت از این پس، بابت توئیت‌های حاوی مطالب و خبرهای مهم که توسط شرکت‌های تجاری و دولتی به اشتراک گذاشته می‌شود و یا پیام‌هایی که با استقبال زیادی مواجه می‌شوند، هزینه دریافت خواهد شد. این اقدام یکی دیگر از راهکارهای هوشمندانه این کارآفرین موفق در حوزه درآمد زایی است.

نسخه پولی توییتر

همچنین روزنامه «وال‌استریت جورنال» نیز اعلام کرده است که ایلان ماسک قصد دارد تا سه سال آینده، شبکه اجتماعی توییتر را به شرکت سهامی عام تبدیل کند. در راستای این هدف نیز، مذاکراتی با عده‌ای از سرمایه‌گذاران قدرتمند داشته تا بلکه بتواند بخشی از هزینه 44 میلیارد دلاری برای خرید توییتر را با عرضه این پلتفرم در بازار عمومی، جبران کند. رویترز نیز در هفته گذشته از گفت و گوی ایلان ماسک با سرمایه‌گذاران و ثروتمندان خبر داد که می‌توانند در آینده نه چندان دور قسمتی از سهام توییتر را از آن خود کنند.

همچنین ماسک در مراسم سالانه «مت گالا» در روز دوشنبه نیز اعلام کرد که قصد دارد کاربران بیش‌تری را از کشورهای مختلف جذب این اپلیکیشن کند و برای تحقق این هدف اقداماتی نیز در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد ارائه نسخه پولی توییتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر