;
coinex

نسخه جدیدی از سامسونگ گلکسی A13 تاییدیه FCC را دریافت کرد

مشخصات نسخه جدیدی از سامسونگ گلکسی A13 با شماره مدل متفاوت در پلتفرم FCC دیده شد؛ گفته می‌شود که این گوشی به‌زودی رونمایی می‌شود.

هنوز نیمه اول سال 2022 تمام نشده است، اما سامسونگ تاکنون چند گوشی از سری‌های A ،M و F خود را رونمایی کرده است. چند وقتی است که سامسونگ از گوشی گلکسی A13 4G رونمایی کرده و حالا خود را برای راه‌اندازی نسخه دیگری از این گوشی آماده می‌کند. این احتمال وجود دارد که این دستگاه هوشمند با نام رسمی Galaxy A13s کار خود را آغاز کند.

آنچه از سامسونگ گلکسی A13 نسخه جدید می‌دانیم

چند روز قبل بود که نسخه جدیدی از گلکسی ای 13 با شماره مدلی متفاوت در پلتفرم Bluetooth SIG دیده شد و حالا همین شماره مدل در FCC نیز دیده شده است. این دستگاه با شماره مدل SM-A137F در این پلتفرم‌ها دیده شده و به نظر می‌رسد که تنها در یک نسخه 4G راه‌اندازی می‌شود.

نسخه جدیدی از سامسونگ گلکسی A13 تاییدیه FCC را دریافت کرد

نسخه جدید گلکسی A13 به وای فای 802.11b/g/n/a/ac مجهز است. مشخصات فاش شده در FCC نشان می‌دهد که این گوشی از درگاه نصب میکرو اس‌دی کارت و NFC هم برخوردار خواهد شد. در پلتفرم Bluetooth SIG هم مشخص شد که این گوشی از نسخه 5.2 بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

مشخصات دیگری هم در FCC فاش شده؛ برای مثال این دستگاه از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند؛‌ اما هنوز مشخص نیست که در جعبه این دستگاه، یک شارژر 25 واتی قرار می‌گیرد یا 15 واتی.

گوشی Galaxy A13 New Variant یا Galaxy A13s آزمایش‌هایی را با باتری گوشی گلکسی A33 5G پشت سر می‌گذارد؛ بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که این دستگاه به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شود. این تمام اطلاعاتی است که در پلتفرم FCC فاش شده است.

نسخه جدیدی از سامسونگ گلکسی A13 تاییدیه FCC را دریافت کرد
گلکسی A13 4G

مشخصات گلکسی A13 نسخه 4G

گلکسی A13 از یک نمایشگر 6.6 اینچی TFT LCD با رزولوشن +FHD بهره می‌برد و از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از یک باتری 5000 میلی‌‌آمپرساعتی با تکنولوژی شارژ سریع 25 وات تغذیه می‌کند.

تراشه هشت هسته‌ای این گوشی از نوع اگزینوس 850 است. این دستگاه اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 را به صورت‌ پیش‌فرض اجرا می‌کند. در پنل پشتی این گوشی، یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار لنزهای 5 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور 2 مگاپیکسلی عمق و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار دارد. دوبین سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسلی است.

این دستگاه با رم 3، 4 و 6 گیگابایتی و سه مدل حافظه 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسخه جدید سامسونگ گلکسی A13 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: mysmartprice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    سامسونگ a13 4g اشکال زیاد داره لگ و باگ زیادی داره
    شاید این نسخه بهبود پیدا کنه

    پاسخ