;
coinex

موتورولا Moto E32 رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

ماه گذشته بود که متوجه شدیم گوشی موتورولا Moto E32 به‌زودی راه‌اندازی می‌شود. این کمپانی روز گذشته در سکوت کامل خبری و بدون تشریفات اضافه، از گوشی خود در اروپا رونمایی کرد.

گوشی موتو ای 32 در دو رنگ سیلور و خاکستری به بازار می‌آید. گفته می‌شود که رنگ‌بندی سیلور، زودتر عرضه می‌شود و نسخه خاکستری نیز چند روز پس از آن روانه بازار خواهد شد. تنها یک نسخه از این گوشی طراحی شده که آن هم برای بازار اروپاست؛‌ این مدل با رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. قیمت موتورولا Moto E32 در اروپا، 149 یورو تعیین شده است.

مشخصات موتورولا Moto E32

این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن 1600×720 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتز برخوردار شده است. تراشه‌ای که برای این گوشی در نظر گرفته شده، Unisoc T606 است که با رم 4 گیگابایتی، قدرت لازم برای پردازش برنامه‌ها را تامین می‌کند.

موتورولا Moto E32 رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

در پنل پشتی موتو E32 یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. از دیگر مشخصات این گوشی باید به وجود یک اسپیکر، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، اسکنر اثر انگشت در لبه دستگاه، استاندارد ضد قطره آب IP52، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و سیستم فست شارژ 18 وات اشاره کرد.

عجیب اینجاست که شارژر موجود در جعبه، 10 واتی است. نکته نا امیدکننده دیگر این است که موتو E32 از اندروید 11 برخوردار شده و مشخص نیست که نسخه‌‌های جدیدتر را دریافت می‌کند یا خیر.

موتورولا Moto E32 در ابعاد 8.49×74.94×163.95 میلی‌متر ساخته شده و 184 گرم وزن دارد. این گوشی در حال حاضر در بازار بلژیک عرضه شده و به‌زودی در بازارهای بیشتری راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات موتورولا Moto E32 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گوشی فوق العادهی هس کیفیتش عالیه طراحیش بی نظیره خیلی شیکو محکم هست ضد آبه پا به پای میان رده ها میاد کیفیتش عالیه صفحش پاندا گلس هست خیلی محکم هست دوربینش عالیه

    پاسخ