;
coinex

شیائومی از تاریخ رونمایی ردمی نوت 11T Pro خبر داد

شیائومی با انتشار پوستری رسمی، تاریخ رونمایی ردمی نوت 11T Pro را تایید کرد. این گوشی در ماه می (اردیبهشت تا اوایل خرداد) در چین رونمایی می‌شود. هنوز هیچ تاریخ و روز دقیقی برای رونمایی از این دستگاه مشخص نشده است.

رونمایی از ردمی Note 11T Pro به این معناست که سری Redmi Note 11T کار خود را در چین آغاز می‌کند. پوستر رسمی شیائومی، هیچ اشاره‌ای به طراحی و مشخصات گوشی نکرده است. علاوه‌براین، هنوز مشخص نیست که کدام کشورها این گوشی را دریافت می‌کنند.

آنچه از تاریخ رونمایی ردمی نوت 11T Pro می‌دانیم

راه‌اندازی گوشی‌های شیائومی ردمی روند پیچیده‌ای دارد. گوشی Redmi Note 11T که قبلا در هند راه‌اندازی شده، نسخه ری‌برند شده از گوشی Redmi Note 11 است که در چین به فروش می‌رسد. علاوه‌براین، گوشی Redmi Note 11 Pro که در هند عرضه شده، با ردمی نوت 11 پرویی که در چین راه‌اندازی شده، متفاوت است.

با این اوصاف، این احتمال وجود دارد که ردمی نوت 11 تی پرو نیز در کشورهایی به غیر از چین، با اسم دیگری عرضه شود.

شیائومی از تاریخ رونمایی ردمی نوت 11T Pro خبر داد

پیش‌بینی می‌شود که شیائومی ردمی Note 11T Pro از لحاظ قدرت اجرایی و ویژگی‌ها، رده‌بالاتر از ردمی نوت 11 تی باشد. اگر به خاطر داشته باشید، گوشی ردمی نوت 11 تی از نمایشگر 6.6 اینچی LCD با نرخ نوسازی 90 هرتزی برخوردار شده است. این دستگاه به تراشه دایمنسیتی 810 مجهز شده که همراه با رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی، پردازش گوشی را بر عهده دارند.

در بخش تنظیمات دوربین این گوشی هم یک لنز 50 مگاپیکسلی و یک لنز 8 مگاپیکسلی قرار دارد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در نمای جلویی گوشی تعبیه شده است. این دستگاه از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که با سیستم شارژ سریع 33 واتی شارژ می‌شود.

انتظار داریم که ردمی نوت 11 تی پرو از نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، تنظیمات دوربین سه‌گانه و شارژ سریع 67 یا 120 وات برخوردار شود. امیدواریم در روز‌های آینده و با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی ردمی نوت 11T Pro اطلاعات بیشتری از مشخصات این گوشی فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی ردمی نوت 11T Pro چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر