;
coinex

7.5 میلیارد دلار اتریوم از صرافی های بزرگ دنیا خارج شد

داده‌های آن‌ چین نشان‌ می‌دهند 7.5 میلیارد دلار اتریوم از صرافی‌های متمرکز خارج شده است. این اتفاق به احتمال زیاد یک نشانه مثبت برای اتریوم تلقی می‌شود.

با توجه به آمار منتشر شده توسط IntoTheBlock، از ماه ژانویه (دی) تا کنون حدود 7.5 میلیارد دلار دارایی اتریوم (به قیمت فعلی صرافی‌ها) از صرافی‌های متمرکز خارج شده است. داده‌های درون شبکه‌ای نشان می‌دهند که تنها در چهار ماه اخیر بیش از 2.56 میلیون اتریوم از صرافی‌ها خارج شده است.

اثرات خروج 7.5 میلیارد دلار اتریوم از صرافی‌های متمرکز

خروج رمزارز از صرافی‌ها در اکثر مواقع اتفاقی مثبت تلقی می‌شود. در ماه آوریل (فروردین) بازار رمزارزها بسیار پرنوسان بود. اتریوم نیز این قاعده مسثنی نبود. این رمزارز با کاهش قیمت 17 درصدی به 2716 دلار رسید. کاهش تعداد اتریوم‌ در صرافی‌ها ممکن است در دراز مدت اثرات مثبتی بر قیمت این رمزارز داشته باشد.

7.5 میلیارد دلار اتریوم از صرافی های بزرگ دنیا خارج شد

خروج اتریوم از صرافی‌ها نشان دهنده دید مثبت سرمایه‌گذاران این رمزارز در بلند مدت است. تبادلات مداوم اتریوم بین کیف پول‌های سرد و صرافی‌ها ممکن است منجر به نوسانات قیمتی شود. به طور معمول سرمایه‌گذاران برای نگه‌داری طولانی مدت یک رمزارز، آن را از صرافی‌ها به کیف پول‌ها منتقل می‌کنند.

در زمان نگارش این خبر، اتریوم با قیمت 2923 دلار معامله می‌شود. پس از ثبت رکورد قیمتی 4891 دلاری در 16 نوامبر 2021، اتریوم به میزان 40.18 درصد نزول پیدا کرده است.

افزایش پذیرش اتریوم به عنوان روش پرداخت

روز به روز به تعداد مراکز و شرکت‌هایی که اتریوم و سایر رمزارزها را به عنوان روش پرداختی خود می‌پذیرند افزوده می‌شود. صاحب عمارت 6.5 میلیون دلاری Greenwich estate حاضر به دریافت هزینه فروش عمارت از طریق اتریوم و بیت کوین خواهد بود. دانگشاه بنتلی نیز به اولین دانشگاه ایالات متحده تبدیل شده است که ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، اتریوم و استیبل کوین USD را برای پرداخت شهریه و کمک‌های مالی می‌پذیرد.

به گزارش U.Today، جفری کندریک، رئیس تحقیقات کریپتو در بانک مطرح Standard Chartered معتقد است قیمت اتریوم در درازمدت به 35 هزار دلار خواهد رسید.

کندریک معتقد است اتفاقات قریب‌الوقوع نظیر Merge به نفع اتریوم خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها، ارتقای شبکه اتریوم در اواخر امسال با تأخیر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد خروج 7.5 میلیارد دلار اتریوم از صرافی‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر