;
coinex

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 ؛ لپ تاپ Lenovo جدید بخریم؟  

لنوو یکی از بهترین برندهای لپ‌تاپ در جهان محسوب می‌شود. اگر شما هم قصد خرید لپ‌تاپ را دارید، با بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 همراه ما باشید.

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 شامل موارد بسیار زیادی می‌شود که ما در این جستار، به برخی از مشهورترین و جدیدترین آن‌ها اشاره می‌کنیم. همان طور که می‌دانید، در دنیای امروز لپ‌تاپ‌های بسیار و متنوعی در بازار عرضه می‌شوند که شاید موجب شوند شما ندانید باید کدام یک را خریداری کنید. برند لنوو یکی از مشهورترین برندهای تولید لپ‌تاپ است که طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم با این برند آشنایی دارید، احتمالاً متوجه قابلیت‌های بالای آن شده‌اید.

شایان ذکر است که لنوو انواع لپ‌تاپ‌ها برای افراد مختلف را در بازار عرضه می‌کند. فرقی ندارد که شما یک برنامه‌نویس باشید و یا فقط برای گیمینگ به دنبال لپ‌تاپ می‌گردید؛ به‌طورکلی، شما همیشه می‌توانید از برند لنوو کمک بخواهید. به بیانی دیگر، لنوو همیشه لپ‌تاپ‌هایی دارد که در میان بهترین‌ها قرار می‌گیرد. به همین دلیل هم چندان جای تعجب نیست که این برند توجه افراد را به سمت خود جلب کرده و در میان محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌ها قرار بگیرد.

آیا هنوز نمی‌دانید که برای شغل خود باید از کدام لپ‌تاپ لنوو خریداری کنید؟ آیا یک گیمر هستید و به دنبال یک لپ‌تاپ با قابلیت‌های جذاب هستید؟ این راهنما را مطالعه فرمایید تا برترین مدل‌های لپ‌تاپ لنوو را شناخته و از قابلیت‌های آن‌ها آگاه شوید. اگر می‌خواهید در کسب‌وکار خود موفق شوید، بهتر است از لپ‌تاپی قوی استفاده نمایید. اگر برای کسب‌وکار و یا درس خود به لپ‌تاپ نیاز دارید، این نوشتار از تکراتو را مطالعه فرمایید تا بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 را بهتر بشناسید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های 2022

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

می‌توان گفت که در حال حاضر، ThinkPad X1 Carbon بهترین لپ‌تاپ لنوو در نظر گرفته نمی‌شود. بااین‌حال، باز هم یکی از لپ‌تاپ‌های محبوب در بازار است. این لپ‌تاپ برای کسب‌وکارها و همچنین دانشجویان بسیار کاربردی و مفید است. با استفاده از این لپ‌تاپ، می‌توانید کارهای خود را در کمترین زمان انجام دهید. به همین دلیل هم ما پیشنهاد می‌کنیم که با بهترین لپ‌تاپ‌های 2022 آشنا شوید.

اگر هم برای گیمینگ به دنبال بک لپ‌تاپ مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به لیست بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ 2021 بیندازید. در این نوشتار، برای شما توضیح داده‌ایم که شما برای داشتن یک بازی خوب، کدام لپ‌تاپ را خریداری کنید. در نوشتار حاضر، ما برخی از مهم‌ترین و جدیدترین لپ تاپ های لنوو 2022 را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم. پس بادقت به این مطلب توجه کرده و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده نمایید.

لنوو ThinkPad X1 Carbon (نسل 9)

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022
بهترین لپ تاپ های لنوو 2022
  • نمایشگر: 14 اینچ
  • پردازنده (CPU): نسل 11 اینتل Core i5 و Core i7
  • پردازنده گرافیکی (GPU): Iris Xe
  • رم: 8، 16، 32 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 256، 512 گیگابایت/ 1 ترابایت

لپ‌تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon را می‌توان بهترین لپ تاپ لنوو در سال 2022 به شمار آورد. این لپ‌تاپ توانسته تغییرات قابل‌توجهی در نسل هشت این نمونه ایجاد کند. به‌جز عملکرد سریع و پردازنده نسل 11 اینتل، این دستگاه قابلیت‌های دیگری هم دارد که موجب افزایش محبوبیت آن شده است. برای مثال، عمر باتری این لپ‌تاپ فوق‌العاده بوده و شما می‌توانید از اسپیکرهای چهارگانه آن لذت ببرید.

صفحه‌نمایش 14 اینچی آن که بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 به شمار می‌رود، باکیفیت‌ترین تصاویر و ویدئوها را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، لپ‌تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon وزن مناسبی هم دارد که شما می‌توانید به‌راحتی آن را حمل کرده و به مکان‌های مختلف ببرید. نکات دیگری که در این لپ‌تاپ به چشم می‌خورد، طراحی بادوام و صفحه‌کلید جذاب آن است. البته این دستگاه یک نکته منفی دارد و آن هم نداشتن درگاه کارت حافظه است. اما باز هم یکی از بهترین‌های بازار به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

لنوو یوگا 9i

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

  • نمایشگر: 14 اینچ
  • پردازنده (CPU): اینتل Core i7- 1185G7
  • پردازنده گرافیکی (GPU): Iris Xe
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 512 گیگابایت

یکی دیگر از لپ تاپ های گیمینگ لنوو در سال 2022 که طرفداران زیادی دارد، لنوو یوگا 9i است. این دستگاه جایگزینی برای Yoga C940 بود که تا حد زیادی بسیاری از مشکلات آن را برطرف ساخت. طراحی جذاب، باتری بادوام و فوق‌العاده و پردازنده گرافیکی بسیار عالی، از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه برشمرده می‌شوند. باتوجه‌به این ویژگی‌ها، لنوو یوگا 9i به یکی از بهترین‌های بازار در دو سال اخیر تبدیل شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این لپ‌تاپ، وجود یک لولا در آن است که به شما این امکان را می‌دهد که نمایشگر آن را به‌اندازه 360 درجه بچرخانید. بدین ترتیب، شما می‌توانید بدون در دسترس بودن صفحه‌کلید، از فیلم تماشا کردن لذت ببرید. حالا که صحبت از فیلم دیدن شد، خوب است بدانید که صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ 1080 پیکسلی و به‌صورت 4k است. شاید این یکی از دلایلی است که فهرست بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 شامل این لپ‌تاپ می‌شود.

لنوو ThinkPad X1 Yoga (نسل 6، 2021)

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

  • نمایشگر: 14 اینچ
  • پردازنده (CPU): اینتل Core i7- 1165G7
  • پردازنده گرافیکی (GPU): Iris Xe
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 512 گیگابایت SSD

لپ‌تاپ ThinkPad X1 Yoga لنوو را هم می‌توان در لیست بهترین لپ تاپ لنوو در سال 2022 قرار داد. طراحی این دستگاه بسیار باریک است و شما می‌توانید از صفحه‌نمایش روشن آن لذت ببرید. علاوه بر این، عمر باتری آن تا حد زیادی بادوام است و بهترین صفحه‌کلید را در اختیار شما قرار می‌دهد. همه این موارد با یکدیگر ترکیب شده‌اند تا یک لپ‌تاپ قوی و قدرتمند را در اختیار شما قرار دهند.

با در دست داشتن این لپ‌تاپ، شما می‌توانید از سایر ویژگی‌های یک دستگاه خوب بهره‌مند شوید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، پشتیبانی از قلم است که کار کاربران را تا حد زیادی آسان می‌کند. البته این دستگاه نسبت به سایر رقبا، وزن بیشتری دارد، اما سایر ویژگی‌های آن باعث نادیده گرفتن این مشکل می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی

لنوو ThinkPad X1 Extreme نسل 4

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

  • نمایشگر: 16 اینچ
  • پردازنده (CPU): اینتل Core i7-11800H
  • پردازنده گرافیکی (GPU): Nvidia GeForce RTX 3060 (6GB of VRAM)
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 512 گیگابایت SSD

لنوو ThinkPad X1 Yoga با نمایشگر 16 اینچی، بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این دستگاه با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مانند سرعت بالا، شاسی مقاوم و اسپیکرهای قوی، توانسته خود را در لیست بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 قرار دهد. فرقی ندارد که شما یک مهندس باشید و برای کار و شغل خود نیاز به لپ‌تاپ دارید، یا می‌خواهید برای بازی از آن استفاده کنید. به‌طورکلی، این دستگاه می‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌ای برای افراد حرفه‌ای باشد.

عملکرد این دستگاه موجب شده که افراد بسیاری برای خرید آن اقدام نمایند. علاوه بر این، وب‌کم آن هم از شما با کیفیت 1080 پیکسل تصویربرداری می‌کند که برای جلسات آنلاین گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد. باتوجه‌به ویژگی‌های جذاب مذکور، لپ‌تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

لنوو ThinkPad X13 به همراه پردازنده AMD

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

  • نمایشگر: 13.3 اینچ
  • پردازنده (CPU): AMD Ryzen 5 Pro 4650U
  • پردازنده گرافیکی (GPU): AMD Radeon
  • رم: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 256 گیگابایت

آیا به دنبال یک لپ‌تاپ فوق‌العاده با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هستید؟ اگر جواب شما مثبت است، ما پیشنهاد می‌کنیم که لنوو ThinkPad X13 را خریداری نمایید. این دستگاه که از پردازنده AMD استفاده کرده است، یکی از لپ‌تاپ‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه در بازار به شمار می‌رود که ویژگی‌های زیادی دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این لپ‌تاپ، می‌توان به وزن کم، صفحه‌کلید عالی و سنسور اثر انگشت آن اشاره کرد.

تنها نقطه‌ضعفی که برای این دستگاه مشاهده می‌شود، عمر باتری آن است که تقریباً بعد از 8 ساعت کار کردن، باید آن را مجدداً شارژ کنید. اما به‌طورکلی، این دستگاه یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 به شمار می‌رود که حتماً ارزش خرید را دارد. اگر هنوز هم به دنبال دستگاه‌های بیشتری هستید، می‌توانید سری به لیست جدیدترین و بهترین لپ‌تاپ‌های 2021 بزنید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های دل 2022

لنوو ThinkPad X1 Nano

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

  • نمایشگر: 13 اینچ با وضوح 2K
  • پردازنده (CPU): اینتل Core i7-1160G7
  • پردازنده گرافیکی (GPU): Iris Xe
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 512 گیگابایت

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ سبک‌وزن هستید که آن را به هرجایی منتقل کنید، پیشنهاد ما خرید لپ‌تاپ لنوو ThinkPad X1 Nano است. این دستگاه که یکی از جدیدترین لپ تاپ های لنوو 2022 به شمار می‌رود، با نمایشگر 13 اینچی و کیفیت 2K، به شما این امکان را می‌دهد که آن را به هر مکانی برده و از آن استفاده کنید. به‌علاوه، عملکرد آن از نسل 11 اینتل بوده و سرعت زیادی دارد. عمر باتری این لپ‌تاپ هم فوق‌العاده است و شما می‌توانید تا 12 ساعت از آن استفاده کنید.

البته این دستگاه چند بخش منفی هم دارد که بهتر است از آن‌ها مطلع شوید. یکی از این ویژگی‌ها، داشتن چند پورت محدود است که شاید کار شما را کمی دشوار سازد. علاوه بر این، تاچ‌پد این لپ‌تاپ نسبتاً کوچک است. اما اگر شما می‌خواهید بهترین ویژگی‌ها را در یک لپ‌تاپ سایز کوچک داشته باشید، از خرید ThinkPad X1 Nano پشیمان نخواهید شد.

لنوو IdeaPad Slim 7 Carbon

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

  • نمایشگر: 14 اینچ 1800 پیکسل با صفحه‌نمایش OLED
  • پردازنده (CPU): AMD Ryzen 7 5800U
  • پردازنده گرافیکی (GPU): AMD Radeon Graphics
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 512 گیگابایت SSD

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد، دستگاه لنوو IdeaPad Slim 7 Carbon است. این دستگاه می‌تواند تا حد زیادی شما را سرگرم خود کند. با خرید این لپ‌تاپ هیجان‌انگیز، شما می‌توانید از ویژگی‌های فوق‌العاده با پرداخت هزینه‌ای منطقی لذت ببرید. صفحه‌نمایش 14 اینچی، اسپیکرهای قدرتمند و صفحه‌کلید راحت، از مهم‌ترین ویژگی‌های قابل‌توجه این دستگاه به شمار می‌رود.

البته با این‌که این لپ‌تاپ یکی از لپ تاپ های گیمینگ لنوو در سال 2022 است، باز هم برخی نواقص در آن دیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین این نواقص، عمر باتری آن بوده که ممکن است شما را راضی نکند. البته شما می‌توانید نزدیک به 10 ساعت از این دستگاه استفاده کنید. به‌طورکلی، این دستگاه یکی از لپ‌تاپ‌های خوب با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای است که کاربران زیادی را به سمت خود جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

لنوو ThinkPad X12 Detachable

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

  • نمایشگر: 12.3 اینچ
  • پردازنده (CPU): اینتل Core i5-1130G7
  • پردازنده گرافیکی (GPU): اینتل Iris Xe
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 512 گیگابایت

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ لنوو در سال 2022 هستید، می‌توانید از ThinkPad X12 Detachable استفاده نمایید. شما می‌توانید صفحه‌نمایش این دستگاه را تا 160 درجه بچرخانید. علاوه بر این، شما این امکان را دارید که صفحه‌کلید این لپ‌تاپ را جدا کرده و از این ویژگی لذت ببرید. صفحه‌نمایش 12.3 اینچی این دستگاه موجب می‌شود که شما بتوانید آن را به همه‎جا حمل کنید. به همین دلیل هم به یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 تبدیل شده است.

علاوه بر این، باتری این لپ‌تاپ بسیار عالی است و به‌اندازه 11 ساعت دوام می‌آورد. یکی دیگر از خصوصیات جالب‌توجه این دستگاه، می‌توان به وزن کم آن نسبت به سایر رقبا اشاره کرد. با این‌که کمی باید هزینه اضافی پرداخت کنید، می‌توانید از صفحه‌کلید هوشمند آن بهره‌مند شوید. این دستگاه تا حد زیادی مشابه Surface Pro 7 است و اگر می‌خواهید لپ‌تاپی با اسپیکرهای خوبی داشته باشید، می‌توانید Surface Pro 7 را انتخاب کنید. در غیر این صورت، ThinkPad X12 Detachable گزینه خوبی است.

لنوو Legion 5 Pro

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

  • نمایشگر: 16 اینچ
  • پردازنده (CPU): Ryzen 7 5800H CPU
  • پردازنده گرافیکی (GPU): Nvidia GeForce RTX 3070
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 512 گیگابایت SSD

یکی دیگر از جدیدترین لپ تاپ های لنوو 2022 که صفحه‌نمایش بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد، لپ‌تاپ لنوو Legion 5 Pro است. این دستگاه با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند قدرت و عملکرد بسیار خوبی را در اختیار گیمرها قرار دهد. به همین دلیل هم این دستگاه یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو در سال 2022 به شمار می‌آید.

این دستگاه زیبایی منحصربه‌فردی دارد که نمایشگر 16 اینچی آن کیفیت فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. شما این امکان را دارید که از تاچ‌پدهای فوق‌العاده و پورت‌های فراوان آن بهره ببرید. با وجود عملکرد فوق‌العاده و دوست‌داشتنی، باتری این لپ‌تاپ چندان راضی‌کننده نبود و تنها تا 6 ساعت دوام می‌آورد. بااین‌حال، می‌توان این‌گونه گفت که این دستگاه، یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 است که شما می‌توانید با قیمت کمی در دست داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های سامسونگ 2022

لنوو Duet 5 Chromebook

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

  • نمایشگر: 13.3 اینچ
  • پردازنده (CPU): Qualcomm Snapdragon 7c نسل 2
  • پردازنده گرافیکی (GPU): –
  • رم: 8 گیگابایت LPDDR4X
  • فضای ذخیره: 128 گیگابایت eMMC

دستگاه لنوو Duet 5 Chromebook هم بهترین لپ تاپ لنوو در سال 2022 است که نسبت به ویژگی‌های جذاب آن، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. اگرچه ممکن است از برخی رقبا قیمت بالاتری داشته باشد، ویژگی‌های سخت‌افزاری آن می‌تواند کاربران را قانع کند. با این‌که این لپ‌تاپ پوشش پارچه‌ای دارد، صفحه‌نمایش کوچکی به‌اندازه 13.3 دارد که می‌تواند شما را به خرید با قیمت پایینی ترغیب کند.

این دستگاه با پردازنده Qualcomm Snapdragon 7c نسل 2 قابلیت‌های چشمگیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، باتری آن فوق‌العاده به نظر می‌رسد که بیشتر از 13 ساعت دوام آورد. با این‌که ممکن است به دلیل نبودن قلم از این لپ‌تاپ دلسرد شوید، اما باز هم یکی از برترین‌های بازار به شمار می‌رود که می‌توانید خریداری نمایید.

لنوو ThinkPad P15 نسل 2

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

  • نمایشگر: 15.6 اینچ
  • پردازنده (CPU): اینتل Core i7-11950H vPro
  • پردازنده گرافیکی (GPU): Nvidia RTX A5000
  • رم: 32 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 1 ترابایت SSD

دستگاه ThinkPad P15 نسل 2 هم یکی دیگر از جدیدترین لپ تاپ های لنوو 2022 است که هم‌زمان با عملکرد بسیار خوب، باتری فوق‌العاده‌ای دارد. پردازنده عالی اینتل Core i7-11950H vPro به همراه پردازنده گرافیکی Nvidia RTX A5000 و رم 32 گیگابایت، این دستگاه را به یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 تبدیل کرده است.

کیفیت ساخت این دستگاه بسیار عالی بوده و شما می‌توانید از نمایشگر روشن آن لذت ببرید. از سوی دیگر، این لپ‌تاپ برخی ویژگی منفی هم دارد که موجب شده بعضی از افراد از خرید آن صرف‌نظر کنند. گران بودن و سنگینی آن دو مورد از مهم‌ترین نکات منفی این دستگاه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های اچ پی 2022

لنوو ThinkPad P1 نسل 4

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

  • نمایشگر: 16 اینچ
  • پردازنده (CPU): اینتل Core i7-11850H
  • پردازنده گرافیکی (GPU): Nvidia GeForce RTX 3070
  • رم: 64 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 1 ترابایت SSD

لپ‌تاپ لنوو ThinkPad P1 نسل چهارم هم یکی از دستگاه‌های عالی با عملکرد فوق‌العاده است. این دستگاه با قابلیت‌های منحصربه‌فرد، به‌عنوان یکی از بهترین‌های جهان شناخته می‌شود. صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ 16 اینچ با رزولوشن 2400 × 3840 پیکسل، بهترین تصاویر و فیلم‌ها را با کیفیت 4K در اختیار شما قرار می‌دهد. ازآنجاکه فضای ذخیره این دستگاه یک ترابایت است، شما می‌توانید برای کسب‌وکار خود از آن استفاده‌های زیادی داشته باشید.

بدین ترتیب، اگر می‌خواهید لپ‌تاپ‌های بیشتری در این حوزه پیدا کنید، ما پیشنهاد می‌کنیم که راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ برنامه‌نویسی و حتی فهرست بهترین لپ‌تاپ برای کارهای منهدسی را مشاهده نمایید. البته عمر باتری این لپ‌تاپ کمی پایین است و تنها می‌تواند 6 ساعت دوام  داشته باشد. درحالی‌که این موضوع مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

لنوو ThinkBook Plus G2 ITG

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

  • نمایشگر: 13.3 اینچ
  • پردازنده (CPU): اینتل Core i7- 1160G7
  • پردازنده گرافیکی (GPU): Integrated Intel Iris Xe Graphics
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 512 گیگابایت SSD

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 هستید، ThinkBook Plus G2 ITG می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این مورد، دستگاهی شیک، خلاقانه و منحصربه‌فرد است که برای متخصصان، دانش‌آموزان و حتی افراد کتاب‌خوان عملکرد بسیار خوبی دارد. اگر دانشجو یا دانش‌آموز هستید، لیست جدیدترین و بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی 2021 می‌تواند به شما کمک شایانی کند.

البته باوجود ویژگی‌های چشمگیر، این دستگاه برخی نواقص هم دارد که بهتر است از آن‌ها مطلع شوید. برای مثال، عمر باتری این دستگاه چندان خوب نیست و برخی می‌گویند که نمایشگر آن می‌توانست روشن‌تر و واضح‌تر باشد. اما اگر به دنبال دستگاهی با بهره‌وری چندگانه هستید، نمی‌توانید چیزی بهتر از لپ‌تاپ لنوو ThinkBook Plus G2 ITG پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

لنوو Legion 7i (نسل 6 اینتل)

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

  • نمایشگر: 16 اینچ
  • پردازنده (CPU): اینتل Core i7- 11800H
  • پردازنده گرافیکی (GPU): Nvidia GeForce RTX 3070
  • رم: 32 گیگابایت
  • فضای ذخیره: یک ترابایت SSD

شما به‌ندرت می‌توانید لپ‌تاپ مخصوص بازی با قیمت مناسب پیدا کنید. لپ‌تاپ لنوو Legion 7i یکی از بهترین دستگاه‌های مخصوص بازی با قیمت کاملاً مقرون‌به‌صرفه است؛ بنابراین، شما می‌توانید از این دستگاه با قیمت پایین، عملکرد باورنکردنی مشاهده کنید. صفحه‌نمایش 16 اینچی آن، باکیفیت‌ترین تصاویر با طراحی شیکی را در اختیار شما قرار می‌دهد. باتری این دستگاه هم بسیار عالی است و می‌توانید ساعت‌ها از آن استفاده کنید و یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 در نظر گرفته می‌شود.

باتوجه‌به تمام ویژگی‌های جذابی که این دستگاه دارد، باز هم معایبی در آن دیده می‌شود که شاید نتوانید از آن چشم‌پوشی کنید. عیب آن هم مربوط به صفحه‌کلید آن است که شاید برای شما مشکلاتی به وجود بیاورد. به‌طورکلی، این گزینه یک لپ‌تاپ گیمینگ فوق‌العاده است که شما می‌توانید با قیمت پایین، به عملکرد بالای آن دسترسی داشته باشید.

لنوو ThinkBook 13x

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

  • نمایشگر: 13.3 اینچ
  • پردازنده (CPU): اینتل Core i5-1103G7
  • پردازنده گرافیکی (GPU): Intel Iris Xe
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره: 512 گیگابایت SSD

دستگاه ThinkBook 13x هم یکی دیگر از جدیدترین لپ تاپ های لنوو 2022 است که انتظار می‌رفت بتواند نظر افراد را به سمت خود جلب کند؛ اما ThinkBook 13s Gen 2 از بسیاری جهات، از آن بهتر عمل کرده است. این مورد پورت‌های بهتر و بیشتری بوده و همچنین عملکرد سریعی هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین مزایای این لپ‌تاپ، می‌توان به سبک بودن آن اشاره کرد که شما می‌توانید آن را به هرجایی که بخواهید، ببرید. کیفیت ساخت آن هم نظر هرکسی را به خود جلب می‌کند. با استفاده از این لپ‌تاپ، ممکن است از عملکرد فوق‌العاده باتری آن شوکه شوید. پس اگر به دنبال دستگاهی با بهترین ویژگی‌ها و کیفیت هستید، ThinkBook 13x بهترین لپ تاپ لنوو در سال 2022 به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022

سؤالات متداول

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 شامل موارد متنوعی می‌شود که شما می‌توانید برای خرید یک دستگاه خوب، از این لیست کمک بگیرید. ما در این نوشتار، برخی از جدیدترین و محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های این برند را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که می‌توانند قابلیت‌های زیادی را به شما ارائه دهند. پس بادقت به این مطلب توجه کرده و متناسب با بودجه و نیاز خود، بهترین مورد را خریداری نمایید.

لپ‌تاپ جدید لنوو چی بخریم؟

لنوو لپ‌تاپ‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند که باید بسته به نیاز خود، بهترین مورد را خریداری نمایید. اما ThinkPad P1 یکی از بهترین‌های لنوو است که سرعت بسیار بالایی در اختیار شما قرار می‌دهد.

معیارهای انتخاب لپ‌تاپ خوب Lenovo چیست؟

عوامل متفاوتی در انتخاب یک لپ‌تاپ خوب دخیل هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رم، پردازنده، کارت گرافیک، حافظه و باتری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: laptopmag

نظر شما درباره بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 چیست؟ به نظر شما چه لپ تاپ‌های لنووی دیگری را می‌توان در این فهرست قرار داد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر