;
coinex

ایلان ماسک مدیر عامل توییتر می‌شود؛ اما نه برای همیشه

پس از نهایی شدن خرید توییتر توسط ایلان ماسک، وی به صورت موقت مدیر عامل توییتر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

به گفته دیوید فیبر، خبرنگار CNBC، ایلان ماسک چند ماه به صورت موقت مدیر عامل توییتر خواهد شد. این اتفاق پس از نهایی شدن خرید توییتر توسط وی رخ خواهد داد.

مدیر عامل فعلی توییتر Parag Agrawal است که از نوامبر 2021 تا کنون سمت مدیرعاملی توییتر را بر عهده دارد. دو هفته قبل بود که توییتر پیشنهاد خرید 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک را پذیرفت؛ در آن زمان، تنها 6 ماه از مدیرعاملی Agrawal می‌گذشت.

مدیر عامل توییتر تغییرات گسترده‌ای در این پلتفرم ایجاد می‌کند

انتظار می‌رود پس از روی کار آمدن ایلان ماسک، مسیر و اهداف توییتر دستخوش تغییر شود. ایلان ماسک در گذشته صحبت‌هایی در زمینه با آزادی بیان انجام داده بود. به احتمال زیاد پس از به روی کار آمدن ایلان ماسک سانسورها و محدودیت‌های توییتر تا حد زیادی نسبت به دوران Parag Agrawal کاهش یابد.

ایلان ماسک مدیر عامل توییتر می‌شود؛ اما نه برای همیشه

تنها زمان نشان خواهد داد که این تصمیم درست بوده است یا خیر. پیشرفت توییتر در زمینه با آزادی بیان تا حد زیادی به این نکته بستگی دارد که کدام یک از سیاست‌های تعدیل محتوای فعلی توییتر لغو شود. مدیر عامل شدن ایلان ماسک نوید اجرای تغییرات گسترده در این زمینه را خواهد داد.

حمایت جک دورسی از ایلان ماسک

به نظر می‌رسد خرید توییتر توسط ایلان ماسک پایه و اساس محکمی داشته باشد. یکی از پرونده‌های SEC نشان می‌هد ایلان ماسک حدود 7 میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران بابت خرید توییتر دریافت کرده است.

این پرونده همچنین نشان‌دهنده گفتگوهای صورت گرفته بین ایلان ماسک و جک دورسی، مدیرعامل سابق و یکی از بنیانگذاران توییتر است. طبق این گفتگوها ایلان از جک دورسی درخواست کرد سهام خود را با او به اشتراک بگذارد. Faber اعلام کرد جک دورسی به احتمال زیاد از خرید توییتر توسط ایلان ماسک حمایت خواهد کرد. این فرضیه با حمایت‌های قبلی جک دورسی از ایلان ماسک همخوانی دارد. همکاری دورسی با ماسک، احتمال ایجاد تغییرات در توییتر توسط وی را افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مدیر عامل شدن ایلان ماسک در توییتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر