;
coinex

تماشا کنید: رندرهای قاب محافظ گوگل پیکسل 7 پرو طراحی دوربین را به نمایش می‌گذارند

اخیرا تصاویری از قاب محافظ گوگل پیکسل 7 پرو منتشر شده است که جزئیات طراحی دوربین این گوشی و محل قرارگیری دکمه‌های بدنه را به وضوح نمایش می‌دهد.

تاکنون اطلاعات دقیقی از گوگل پیکسل 7 و گوگل پیکسل 7 پرو به عنوان گوشی‌های پرچم‌دار نسل بعدی گوگل، منتشر نشده است؛ اما به تازگی رندرهایی از قاب محافظ گوگل پیکسل 7 پرو انتشار یافته که بیانگر جزئیات کامل دوربین و همچنین دکمه‌های کناری این دستگاه است.

قاب محافظ گوگل پیکسل 7 پرو نمایانگر جزئیات طراحی این گوشی است

تقریبا بهمن ماه گذشته بود که طراحی این گوشی در رندرهای مبتنی بر CAD منتشر شد؛ اما حالا، رندرهای جدیدی منتشر شده که بیش‌تر به نسخه اصلی این گوشی شباهت دارند. البته که منبع اصلی تمام رندرهای منتشر شده، شرکت‌های سازنده کیس و قاب‌های محافظ گوشی‌ها هستند. درواقع این شرکت‌ها با داشتن مشخصات مربوط به طراحی گوشی از جمله محل قرارگیری دوربین‌ها و همچنین دکمه‌های کناری، می‌توانند اطلاعات دقیق‌تری از یک گوشی در حال ساخت را فاش کنند.

قاب محافظ گوگل پیکسل 7 پرو

رندرهای قبلی جزییاتی از طراحی این گوشی از جمله صفحه‌نمایش خمیده، دوربین سه‌گانه به کار رفته در پنل پشتی، محل قرارگیری فلاش LED و سایر ویژگی‌های دیگر را به نمایش گذاشتند که شباهت بسیار زیادی با نسخه قبلی خود یعنی گوگل پیکسل 6 داشت. به این از مشخصات ظاهری، اطلاعات دیگری از مشخصات این گوشی‌ها فاش نشده است؛ اما طبق شایعات، گمان می‌رود که این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی +QHD از نوع AMOLED باشد. این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و مجهز به اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر است. همچنین به نظر می‌رسد که دوربین سلفی این گوشی نیز همانند گوگل پیکسل 6 در یک سوراخ پانچ کوچک، تعبیه شده باشد.

قاب محافظ گوگل پیکسل 7 پرو

در آخر باید بگوییم که در بخش دیگری از گزارشات پیرامون گوگل پیکسل 7 پرو، به مجهز بودن این دستگاه به نسل دوم چیپست اختصاصی گوگل یعنی Tensor نیز، اشاره شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد رندرهای منتشر شده و جزئیات طراحی قاب محافظ گوگل پیکسل 7 پرو چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر