;
coinex

هفته آینده منتظر قابلیت های جدید واتساپ باشید؛ ارسال فایل تا 2 گیگابایت و واکنش سریع

قابلیت های جدید واتساپ به زودی در آپدیت جدید این پلتفرم، برای بسیاری از کاربران فعال خواهد شد. اخیرا اطلاعاتی درباره چند ویژگی جدید واتساپ منتشر شده است؛ اما تاریخ دقیق انتشار آنها مشخص نبود. گزارش‌های جدیدتر از راه‌اندازی آنها در آینده نزدیک خبر می‌دهند.

طبق گزارشات، این ویژگی‌های جدید و کاربردی که شامل امکان ارسال فایل با حداکثر حجم 2 گیگابایت، ارسال واکنش از طریق ایموجی به پیام‌ها و افزایش ظرفیت گروه‌ها برای اضافه کردن کاربران بیش‌تر می‌شود، نهایتا تا هفته آینده برای اکثر کاربران در دسترس خواهد بود.

جزئیات قابلیت های جدید واتساپ

قابلیت واکنش سریع به استاتوس با ایموجی که همانند قابلیت واکنش به استوری در اینستاگرام است، تا هفته بعد برای تمام کاربران فعال می‌شود. مخاطبان این پلتفرم کافیست آخرین به‌روز‌رسانی از این پیام‌رسان را دریافت و سپس نصب نمایند تا بتوانند از این ویژگی کاربردی و سرگرم‌کننده برای عدم ارسال پیام‌های اضافی در گروه‌ها استفاده کنند. همچنین واتساپ در وبلاگ خود اعلام کرده است که قصد دارد تعداد این اموجی‌ها را برای ثبت واکنش به پیام موردنظر، افزایش دهد. گفتنیست که تلگرام به عنوان سرسخت‌ترین رقیب پیام‌رسان واتساپ، این ویژگی را از مدت‌ها قبل به آپشن‌های اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

 

قابلیت های جدید واتساپ

از دیگر قابلیت های جدید واتساپ امکان اضافه کردن تعداد افراد بیش‌تر به گروه‌های این پلتفرم است که به نظر نمی‌رسد تا هفته آتی برای همگان فعال شود. به گزارش اپلیکیشن واتساپ، این قابلیت، با فراهم کردن امکان اضافه کردن 512 نفر به یک گروه، می‌تواند یکی از کاربردی ترین ویژگی‌های این به روز‌رسانی جدید علی الخصوص برای کاربران و گروه‌های تجاری باشد. درواقع به واسطه‌ی این قابلیت، افراد بیش‌تری می‌توانند با یکدیگر تعامل نزدیک‌تری داشته باشند که این موضوع قطعا در ارتباطات بی تاثیر نخواهد بود.

امکان ارسال فایل تا حجم 2 گیگابایت در واتساپ

به عنوان آخرین ویژگی ارائه شده توسط واتساپ باید به امکان ارسال فایل تا حجم 2 گیگابایت اشاره کنیم. این در حالیست که تا قبل از توسعه این ویژگی، امکان ارسال فایل در این اپلیکیشن تا حجم 100 مگابایت محدود می‌شد. حال ظرفیت ارسال فایل، تا حجم 2 گیگابایت افزایش یافته است و کاربران می‌توانند فایل‌های خود را به صورت رمزگذاری شده ارسال نمایند. درواقع این قابلیت می‌تواند برای کسب و کار‌ها و اکانت‌های تجاری نیز بسیار کاربردی واقع شود. همچنین متا در مورد آپلود و دانلود فایل‌ها با حجم بالا توصیه کرده است که کاربران از وای‌فای استفاده کنند تا بتوانند از زمان باقی مانده تا کامل شدن دانلود، آگاه شوند.

به غیر از قابلیت های جدید واتساپ که قرار است به زودی ارائه شود، این پلتفرم بر روی توسعه ویژگی‌های دیگر از جمله واکنش سریع به استاتوس‌ها و استفاده از یک حساب کاربری روی چندین گوشی و تبلت، کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد قابلیت های جدید واتساپ چیست؟ به نظر شما این قابلیت‌ها تا چه حد می‌توانند کاربردی باشند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر