;
coinex

نخستین فروشگاه فیزیکی متا 19 اردیبهشت رونمایی می‌شود

شرکت متا پلتفرمز در 9 می مصادف با 19 اردیبهشت، نخستین فروشگاه فیزیکی خود را راه‌اندازی می‌کند. در این فروشگاه محصولات سخت‌افزاری این شرکت، به نمایش گذاشته می‌‎شوند.

فروشگاه فیزیکی متا، برای نمایش دادن بازی‌ها در هدست‌های حقیقی و اتاق‌های مخصوص متاورسی راه اندازی خواهد شد. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات نخستین فروشگاه فیزیکی متا آشنا شویم.

نخستین فروشگاه فیزیکی متا

این فروشگاه که در منطقه سیلیکون، برلینگیم کالیفرنیا واقع شده است، در 9 می برابر با 19 اردیبهشت افتتاح خواهد شد. شرکت فیسبوک قصد دارد، فروش خود را از این محل شروع کند، بنابراین در این فروشگاه به توسعه محصولات سخت‌افزاری خود پرداخته است. از جمله مواردی که در این واحد فروشگاهی عرضه خواهد شد، می‌توان به عینک‌های هوشمند Ray-Ban، دستگاه‌های تماس ویدیویی پورتال و هدست‌های واقعیت مجازی Oculus اشاره کرد.

نخستین فروشگاه فیزیکی متا

هدف شرکت متا علاوه بر فروش محصولات فوق، در معرض قرار دادن فناوری‌های واقعی و مجازی در مقابل مشتریان بیشتر است. می‌توان ادعا کرد که این فروشگاه، طراحی داخلی مینیمالیستی دارد که ایده‌های طراحی آن، از شرکت‌ اپل هنگام اولین خرده فروشی، برگرفته شده است. (ایده این طراحی‌ها به بیش از دو دهه قبل باز می‌گردد.)

در فروشگاه‌های متا، مشتریان این امکان را دارند که خودشان تمامی سخت‌افزارهای فیسبوک را در محیطی که داخل فروشگاه قرار دارد، تست کنند و سپس خریداری نمایند. همچنین این فروشگاه، دارای یک استیج بزرگ است تا افراد به راحتی در این استیج بتوانند هدست‌های موجود را تست کرده و در هنگام تست آزادانه حرکت کنند.

نخستین فروشگاه فیزیکی متا

مساحت فیزیکی فروشگاه متا 1500 فوت مربع است و این گونه انتظار می‌رود که اگر فروش محصولات به خوبی انجام شود و مردم از آن استقبال کنند، این احتمال وجود دارد که از این فروشگاه‌ها در سراسر دنیا ساخته شود.

مدیر اجرایی این شرکت، مارک زاکربرگ این گونه ادعا می‌کند که متاورس یک پلتفرم جهانی بزرگ است که احتمال دارد، به نتیجه رسیدن و سرمایه گذاری آن، یک دهه به طول بیانجامد. همچنین وی افزود: فروشگاه متا به مردم کمک خواهد کرد تا دید بهتری نسبت به دنیای متاورس داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نخستین فروشگاه فیزیکی متا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذاید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر