;
coinex

با آمدن ایلان ماسک، کارکنان توییتر استعفا می‌دهند

استعفا کارکنان توییتر و در پی آن جذب نیروی کاربلد، موضوع جدیدی است که پس از قرارداد 44 میلیارد دلاری خرید توییتر توسط ایلان ماسک، مشکل‌ساز شد.

اپلیکیشن توییتر اعلام کرد که واگذاری این پلتفرم به ایلان ماسک، مشکلاتی را با خود به همراه دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها استفعا کارکنان اصلی و با سابقه توییتر است که به دنبال این موضوع، استخدام نیروی جدید برای توییتر می‌تواند تا مدتی عملکرد این پلتفرم را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین کاهش درخواست تبلیغ نیز می‌تواند از دیگر مشکلات خرید توییتر توسط ایلان ماسک باشد.

استعفا کارکنان توییتر باعث ایجاد مشکلاتی در عملکرد این شبکه اجتماعی خواهد شد

بر اساس گزارش Arstechnica، توییتر در پرونده‌ی کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: «در دوره‌ی قبل از بسته‌شدن قرارداد فروش، کسب‌وکار ما در معرض خطرها و محدودیت‌های خاصی قرار دارد که می‌تواند بر روابط تجاری، وضعیت مالی، نتایج عملیاتی و جریان‌های نقدی تأثیر بگذارد.» درواقع توییتر عواملی همچون عدم درخواست تبلیغ از طرف تبلیغ‌کنندگان، پرت شدن حواس کارکنان به حواشی و نداشتن تمرکز بر روی کار خود، عدم اعتماد کارکنان به قرارداد فروش این پلتفرم و در نهایت استعفا کارکنان توییتر و استخدام کارکنان جدید برای کار را از جمله مهم‌ترین مشکلات واگذاری توییتر به ایلان ماسک می‌داند.

استعفا کارکنان توییتر

به گزارش رویترز، پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر به همراه دیگر مدیران این مجموعه، به منظور کنترل خشم و اعتراضات کارکنان برای شرایط نابسامان، جلسه‌ای ترتیب دادند. در طی این جلسه کاری، کارکنان این شرکت خواستار پاسخ‌گویی مدیران و توضیح روند برنامه خود برای مدیریت بهتر مهاجرت دسته‌جمعی پیش‌بینی‌شده‌ بودند. در پرونده‌ی SEC توییتر هشدار داده شده است که دعوی قضایی احتمالی می‌تواند از بسته‌شدن قرارداد فروش جلوگیری کند و اگر این قرارداد به‌ هر دلیلی نهایی نشود، احتمال مطرح‌شدن دعوی قضایی درزمینه‌ی تکمیل‌نشدن آن بسیار زیاد خواهد بود.

گفتنیست که درواقع هدف ایلان ماسک از خرید توییتر، جذب کاربران از کشورهای مختلف به این پلتفرم و فراگیر شدن هر چه بیش‌تر آن در بین مردم است. او قصد دارد با انجام یکسری از اقدامات اعم از توسعه در عملکرد و مدیریت، این شبکه اجتماعی را به فضایی تبدیل کند که اکثر مردم آمریکا در آن حضور داشته باشند و درباره‌ی موضوعات مختلف به تبادل نظر با یکدیگر بپردازند. همچنین توییتر اعلام کرده است که تعداد کاربران فعال این پلتفرم در ایالات متحده آمریکا روزانه 39/6 میلیون نفر اعلام شده است که این تعداد روزانه در سراسر جهان به 189/4 میلیون نفر نیز می‌رسد.

استعفا کارکنان توییتر

ماسک نیز در این‌باره اظهار نظر کرد و گفت: «درحال‌حاضر، توییتر به‌نوعی بین مردم جا افتاده است و می‌خواهم درصد بیشتری از مردم آمریکا در آن حضور داشته باشند و در گفت‌وگوها شرکت کنند. ما باید از شر ربات‌ها، ترول‌ها، کلاه‌برداری‌ها و همه‌ی مزاحمت‌هایی که درحال‌حاضر در توییتر وجود دارد، خلاص شویم؛ زیرا این مشکلات مطمئناً باعث کاهش کیفیت تجربه‌ی کاربری می‌شود.» جالب آن است که او همچنین درمورد استعفا کارکنان توییتر واکنشی نشان نداد و در مراسم Met Gala نیویورک در روز دوشنبه، در این رابطه گفت: «این اتفاق بسیار مثبتی است.»

همچنین در ادامه نیز اعلام کرد: «این شبکه‌ی اجتماعی پلتفرمی آزاد است. مسلماً اگر کسی با این شرکت احساس راحتی نکند، به میل خود به‌جای دیگری خواهد رفت و این خوب است.» به گفته‌ی ماسک، ثروتمندترین مرد جهان، یکی از اصلی‌ترین اهداف او برای خرید توییتر، پدید آوردن فضایی امن برای داشتن آزادی‌بیان کاربران این پلتفرم در هر زمینه‌ای است.

در آخر باید بگوییم که ایلان ماسک حدود 8.5 میلیارد دلار از سهام خود را در تسلا برای خرید توییتر فروخته است. گفتنیست که او برای پرداخت کامل 44 میلیارد دلار، به سرمایه‌گذاری افراد ثروتمند نیاز دارد تا این خرید را تا اواخر سال جاری میلادی نهایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد استعفا کارکنان توییتر چیست؟ به نظر شما این اقدام تاثیر به‌سزایی در عملکرد توییتر خواهد گذاشت؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر