;
coinex

گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 به نسل جدیدی از تراشه اسنپدراگون مجهز می‌شوند

اخیرا اطلاعاتی از تراشه گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 منتشر شده است. این گوشی‌های تاشو احتمالا در اواسط تابستان امسال با قابلیت‌های پیشرفته رونمایی می‌شوند.

چند وقتی است که برخی شایعات از وجود تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در گوشی‌های تاشوی سامسونگ خبر می‌دهند. اخیرا یکی از افشاگرهای مختلف این خبر را تایید کرده ‌است.

تراشه گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4

آیس یورنیورس معروف،‌ تاکنون چند مرتبه به وجود تراشه اسنپدراگون در نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ اشاره کرده و این‌بار، این موضوع را تایید کرده است.

اگر این خبر درست باشد، پس باید منتظر گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 با تراشه‌های جدید اسنپدراگون باشیم که با تکنولوژی 4 نانومتری TSMC ساخته می‌شوند. Snapdargon 8Gen1Plus، نسل جدیدی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است که عملکرد بهتری در کنترل دما دارد.

گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 به نسل جدیدی از تراشه اسنپدراگون مجهز می‌شوند

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 که توسط کمپانی سامسونگ ساخته شد، مورد استقبال قرار نگرفت و یکی از مهم‌ترین مشکلات آن،‌ داغ شدن بیش از حد بود. کمپانی کوالکام برای تولید نسل جدید این تراشه به سراغ کمپانی TSMC رفته است. گفته می‌شود که 8Gen1Plus تا اوایل خرداد ماه راه‌اندازی می‌شود.

بسیاری از شرکت‌های تولید کننده منتظر راه‌اندازی این تراشه هستند. شیائومی یکی از همین تولیدکننده‌هاست که 6 گوشی خود را به اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز می‌کند. گفته می‌شود شیائومی 12 اولترا هم از این تراشه برخوردار خواهد شد و احتمالا قبل از گوشی‌های تاشوی سامسونگ راه‌اندازی می‌شود.

برخی گزارش‌ها از لولای بهینه‌تر در این گوشی‌ها خبر داده‌اند. همچنین گفته می‌شود که هر دو گوشی از باتری بزرگ‌تری برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تراشه گلکسی Z Fold 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر