;
coinex

تریلر گیم پلی فصل 13 بازی Apex Legends را تماشا کنید

استودیو Respawn Entertainment تریلر گیم پلی فصل 13 بازی Apex Legends که Saviors نام دارد را منتشر کرد. ظاهرا در این فصل شاهد آپدیت سنگینی خواهیم بود. برای دیدن این تریلر با تکراتو همراه باشید.

با نزدیک شدن به پایان فصل دوازدهم بازی Apex Legends و رونمایی از فصل سیزدهم این بازی، استودیو Respawn Entertainment از اطلاعات بیشتری راجع به این فصل مانند یک لجند جدید و تغییراتی در Storm Point رونمایی کرد.

در فصل سیزدهم بازی Apex Legends شاهد حضور یک قهرمان جدید به نام نیوکسل (Newcastle) هستیم که یک لجند تدافعی با توانایی‌های بسیار قوی است. گفته می‌شود این قهرمان جدید برادر بنگلور (Bangalore) است که سوالات زیادی در مورد ناپدید شدن برادرش دارد. همچنین Newcastle به Hero of Harris Valley نیز معروف است. این لجند جدید با سپرهای قابل حمل می‌تواند از هم‌تیمی‌های سرنگون شده خود دفاع کند یا از یک سپر بزرگ برای محافظت از کل تیم استفاده کند.

تغییرات مهم فصل سیزدهم بازی Apex Legends

قهرمان جدید تنها تغییر فصل 13 بازی نخواهد بود. نقشه Tropical Apex Legends BR Storm Point نیز در فصل جدید تغییراتی خواهد داشت. تیزرهای فاش شده خبر از نبرد بین قهرمانان و یک هیولای دریایی عظیم را نشان می‌دهند. این هیولای دریایی اکنون در بخشی از نقشه به عنوان «جانور سرنگون شده» حضور خواهد داشت. بازیکنان می‌توانند به داخل جسد هیولای دریایی و سازه‌های اطراف آن نیز وارد شوند.

تریلر گیم پلی فصل 13 بازی Apex Legends را تماشا کنید

همچنین تریلرهای فصل 13 بازی ایپکس لجندز IMC Armories و Spectre AI جدید را نشان می‌دهد که در نقشه Storm Point قرار خواهند گرفت. این ساختمان‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهند تا به لوت‌های مهمی دست یابند، اما نه بدون هیچ چالشی!

این فصل نیز شاهد تغییراتی در حالت Ranked خواهد بود زیرا در سیزن گذشته بازیکنان از این حالت شکایات زیادی داشتند و احساس می‌کردند که این سیستم بسیار بد کار می‌کند. خوشبختانه توسعه دهندگان به این شکایات گوش داده و تغییراتی را در فضای رقابتی فصل 13 ایجاد خواهند کرد. برخی از این تغییرات را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

Tier demotion
KP & Assist Rule changes
New Tier

با این تفاصیر باید منتظر آپدیت سنگینی برای این بازی باشیم. در نتیجه با اطمینان از داشتن حداقل 20 گیگابایت فضای خالی به استقبال فصل سیزدهم بازی Apex Legends بروید. علاوه بر این، بازیکنان پلی استیشن ممکن است بتوانند این به‌روزرسانی را پری‌دانلود (pre-download) کنند.

همچنین Respawn Entertainment تایید کرده است که Apex Legends Mobile در ماه جاری برای iOS و Android در سراسر جهان به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی بازی Apex Legends را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد فصل جدید بازی Apex Legends چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gamingbolt و charlieintel

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر