;
coinex

پخش زنده بارسلونا رئال بتیس 17 اردیبهشت 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده بارسلونا رئال بتیس 17 اردیبهشت 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده بارسلونا رئال بتیس را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ اسپانیا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بارسلونا رئال بتیس امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال بارسلونا رئال بتیس به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی بارسلونا رئال بتیس را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه بارسلونا رئال بتیس را تماشا کنید.

پخش زنده بارسلونا رئال بتیس 17 اردیبهشت 1401

حذف از لیگ اروپا در کنار امتیازهای زیادی که در چند بازی اخیر بارسلونای ژاوی از دست داده سبب شده تا حالا بارسا بار دیگر در نوعی بحران فروبغلتد! حالا رئال رسما قهرمان لالیگا شده و بارسا باید برای حفظ جایگاه دوم با سویا رقابت کند. بارسلونا در ۵ بازی آخر خود ۳ شکست غیر منتظره برابر اینتراخت که منجر به حذف از لیگ اروپا شد، کادیز و رایووایکانو داشته که مجموعا منجر به عقب افتادن آبی‌اناری‌ها در رقابت شد.

پخش زنده بارسلونا رئال بتیس 17 اردیبهشت 1401
پخش زنده بارسلونا رئال بتیس 17 اردیبهشت 1401, پخش زنده بارسلونا رئال بتیس, بارسلونا بتیس 17 اردیبهشت 1401, پخش زنده فوتبال, بازی امشب بارسلونا, پخش آنلاین بازی بارسلونا رئال بتیس, پخش زنده مسابقه بارسلونا بتیس,

از سوی دیگر رئال بتیس به سرمربی‌گری مانوئل پلگرینی و قهرمان جدید کوپا دل ری با ۲ پیروزی، ۲ تساوی و تنها ۱ شکست در ۵ بازی آخر خود امشب میزبان بارسلونا خواهد بود. نکته مهم درباره تقابل‌های رودروی دو تیم اینکه در ۵ تقابل آخر بارسل ۴ و بتیس ۱ بار پیروز بوده‌اند اما تک پیروزی بتیس در جریان دور رفت لالیگای جاری و در ورزشگاه نیوکمپ ثبت شده است!

ساعت بارسلونا رئال بتیس کی است؟

ساعت بازی دو تیم رئال بتیس و بارسلونا نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده بارسلونا رئال بتیس

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده بارسلونا رئال بتیس 17 اردیبهشت 1401 از Super Sport

پخش زنده بارسلونا رئال بتیس 17 اردیبهشت 1401 از beIN Arabic

پخش زنده بارسلونا رئال بتیس 17 اردیبهشت 1401 از Barcelona Feed

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر