;
coinex

پیشنهاد سازنده دوج کوین: از دوج کوین برای انعام استفاده کنید!

Shibetoshi Nakamoto، سازنده دوج کوین معتقد است بهترین و آسان‌ترین روش استفاده از این میم کوین برای انعام دادن است.

بنیان‌گذار دوج کوین پس از پرداخت انعام با استفاده از mydogetip به این نکته اشاره کرد که دوج کوین ابزاری مناسب برای پرداخت انعام به شمار می‌رود. به گفته ناکاموتو، دوج کوین سرگرم‌کننده، ساده و مفید بوده و شادی را به کل جهان تزریق خواهد نمود.

اهداف سازنده دوج کوین برای گسترش این میم کوین

اخیراً، صحبت‌های متعددی مبنی بر موارد استفاده از دوج‌کوین مطرح شده است. به گفته بنیاد دوج‌کوین، تنها هدف این میم کوین تبدیل شدن به ارزی جهانی و  مورد قبول برای پرداخت کالا و خدمات است.

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، اعتقاد دارد در صورتی که کسب‌وکارهای بیشتری دوج کوین را بپذیرند، کاربرد این رمزارز بیشتر خواهد شد. این میلیارد معروف همچنین از ایده انعام دادن به کاربران با استفاده از دوج کوین استقبال کرد. به عقیده ایلان ماسک، با گسترش وب 3 و کاربرد آن، ایجاد پل بین اتریوم و بیت کوین ضروری نیست.

پیشنهاد سازنده دوج کوین: از دوج کوین برای انعام استفاده کنید!

پیشرفت دوج کوین با مدیر عامل شدن ایلان ماسک

سال گذشته گزینه انعام دهی توسط بیت کوین و اتریوم در توییتر فعال شد. بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج‌کوین پس از این اتفاق خواستار اضافه شدن دوج کوین به لیست ارزهای پشتیبانی‌شده توسط توییتر جهت انعام شد.

در صورتی که ایلان ماسک معامله موفقیت‌آمیزی با توییتر داشته باشد، به صورت موقت مدیر اجرایی توییتر خواهد شد. بسیاری از افراد عقیده دارند در صورتی که ایلان ماسک کنترل این پلتفرم رسانه اجتماعی را در دست بگیرد، دوج کوین شاهد پیشرفت‌های عمده خواهد شد.

مدیر عامل تسلا در گذشته قصد خود در زمینه با فعال سازی امکان خرید اشتراک توییتر آبی با دوج کوین را اعلام کرده بود.

همکاری دوج کوین با تیم بسکتبال Big3

احتمال دارد در آینده‌ای نه چندان دور دوج کوین با تیم بسکتبال Big3 همکاری داشته باشد. تیم بسکتبال Big3 با استفاده از کیف پول MyDoge به بازیکنان، مربیان و تیم‌های بسکتبال این امکان را می‌دهد که تنها با یک توییت انعام خود را به صورت دوج کوین دریافت کنند. این تیم همچنین از لوگوی MyDoge و Dogecoin بر روی کیت ورزشی و در رویدادها و نمایش‌های زنده استفاده خواهد کرد.

دوج کوین در حال حاضر با افت 5.97 درصدی نسبت به روز گذشته با قیمت 0.126 دلار معامله می‌شود. این میم کوین نیز همراه با سایر ارزهای صنعت کریپتوکارنسی شاهد افت قیمتی بود. بر اساس داده‌های سایت CoinMarketCap،دوج کوین در حال حاضر در جایگاه دوازدهم پرارزش‌ترین رمزارزها قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیشنهاد سازنده دوج کوین چیست؟ آیا دوج کوین روشی مناسب برای انعام‌دهی در رسانه‌های اجتماعی است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر