;
coinex

بروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی A32 رسما منتشر شد

بروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی A32 در کشور هند منتشر شد. این آپدیت در هفته‌های آتی برای کاربران سایر کشورها نیز در دسترس خواهد بود.

نسخه‌های 5G گوشی سامسونگ گلکسی A32 در هفته‌های گذشته بروزرسانی اندروید 12 را دریافت نمودند. نسخه اندروید 12 در گوشی Galaxy A32 برابر با A325FXXU2BVD6 خواهد بود. این بروزرسانی همچنین شامل پچ امنیتی آپریل 2022 نیز می‌شود. در این پچ بیش از 80 ضعف و حفره امنیتی برطرف خواهد شد.

بروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی A32

کاربران گوشی Galaxy A32 از طریق تنظیمات قادر به آپدیت گوشی خود به اندروید 12 خواهند بود. همانند گذشته نصب سیستم عامل جدید اندروید از طریق دانلود آن امکان‌پذیر است.

آپدیت جدیدترین سیستم عامل اندروید، رابط کاربری جدید با قابلیت پالت رنگی ( Color Palette) را به کاربران خود هدیه می‌دهد. علاوه بر پالت رنگی، ویژگی‌هایی نظیر طراحی جدید ویجت‌ها، بهبود حالت تاریک و AoD، بهبود منوی اشتراک‌گذاری و ویجت‌های جدید قفل صفحه نیز به اندروید 12 اضافه شده است. شرکت سامسونگ در این بروزرسانی از آخرین نسخه از اپلیکیشن‌های اختصاصی خود با نام‌های Samsung Calendar ،Samsung Messages ،Samsung My Files ،Samsung Internet و Samsung Keyboard رونمایی کرده است.

بروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی A32 رسما منتشر شد

AR Emoji جدید اندروید 12 بیش از 10 حالت صورت مختلف را پوشش می‌دهد. با استفاده از این ایموجی‌ها قادر به انجام حرکات رقص، ساخت تصاویر پروفایل اکانت سامسونگ، طراحی لباس شخصی و ساخت ماسک صورت خواهید بود.

در نسخه 12 اندروید، قادر به تغییر مکان ذخیره‌سازی صدا از طریق صفحه قفل خواهید بود. نرم‌افزار دوربین رابط کاربری بهتری پیدا کرده و ضبط فیلم در این نسخه به محض فشردن دکمه شاتر در بخش Video mode آغاز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های اندروید 12 می‌توان به قابلیت عکس‌برداری پرتره از حیوانات و همچنین اسکن مدارک اشاره کرد.

ویژگی‌های امنیتی بروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی A32

طبق کدنویسی رسمی منتشر شده از اندروید 12، نرم‌افزار گالری در این نسخه اطلاعات مرتبط با زمان، تاریخ و مکان جغرافیایی در عکس‌ها را حذف نموده است. امکان ساخت استوری اینستاگرام نیز در اندروید 12 بهبود یافته است. در بخش کیبورد شاهد ایموجی‌های جدید و دسترسی ساده به استیکرها و GIF هستیم. نرم‌افزار داخلی Grammarly نیز به طرز قابل توجهی بهبود یافته است

ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی اندروید 12 نیز بهبود قابل توجهی داشته است. در این نسخه از اندروید داشبورد جدید امنیتی، کلیدهای تنظیم سریع برای فعالسازی دوربین و نشانگرهای میزان استفاده از میکروفون و دوربین تعبیه شده است.

در اندروید 12 بر روی اشتراک‌گذاری مکان جغرافیایی خود کنترل خواهید داشت. بخش اعلانات اندروید 12 تمامی اطلاعات دریافتی نرم‌افزارها را به شما اطلاح خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی A32 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    برای مدل A325FXXU2AVB6 میاد؟

    پاسخ

    برای منم نیومده هنوز

    پاسخ

    ما که ندیدیم های های

    پاسخ

    دقیقا نگفتن کی اخه همه گوشیا اندروید ۱۲ رو دارن فقط ۳۲ مونده

    پاسخ

    دا کی گفته همه گرفتن A31 هنوز نگرفته خیلی وقته منتظریم معلوم نی سامسونگ داره چیکار میکمه اصابم خورد شده دیگه انقد منتظر موندم بد یکی دوتا کامنت راجب ۵۱ خوندم ک میگن آمدیت کردیم قابلیت extra dim رو نداره امیدوارم اشتباه اونا باشه وگرنه اگه نباشه خیلی بده…

    پاسخ

    آیا a125f samsung اندروید 12 را دریافت میکنه؟ موبایل های ساخت چه سال های اندروید 12 را دریافت میکنند؟

    پاسخ