;
coinex

پذیرش سیستم پرداخت با ارز دیجیتال به صنعت مد رسید؛ گوچی هم ارز دیجیتال می‌پذیرد

برند مطرح گوچی در بیانیه‌ای اعلام کرد تا پایان ماه می 2022، در پنج شعبه از فروشگاه‌های خود گزینه پرداخت با ارز دیجیتال را فعال خواهد کرد.

پذیرش دوج کوین توسط تسلا تنها خبر مهم این روزها در دنیای ارزهای دیجیتال نبود. ارزهای دیجیتال اخیرا خبری خوش از منبعی غیر منتظره دریافت کرده است. Gucci که یکی از مطرح‌ترین برندهای لباس دنیاست تا پایان می 2022، در پنج شعبه از فروشگاه‌های خود سیستم پرداخت با ارز دیجیتال را فعال می‌کند.

پشتیبانی گوچی از سیستم پرداخت با ارز دیجیتال

در فروشگاه Gucci علاوه بر پرداخت بیت کوین، پرداخت با ارزهای اتریوم، لایت کوین و دوج کوین و چندین ارز دیگر نیز امکان‌پذیر است. عجیب‌ترین بخش این خبر حضور نام دوج کوین در کنار سایر ارزهای مذکور است. دوج کوین که روزی تنها به عنوان شوخی از آن استفاده می‌شد، اکنون به روش پرداخت یکی از بزرگترین برندهای دنیا تبدیل شده است.

برند مطرح گوچی در بیانیه‌ای اعلام کرد تا پایان ماه می 2022، در پنج شعبه از فروشگاه‌های خود گزینه پرداخت با ارز دیجیتال را فعال خواهد کرد.

علاوه بر ارزهایی که به آن اشاره کردیم، Gucci شیبا اینو و پنج استیبل کوین مختلف را نیز می‌پذیرد. استیبل کوین‌ها نوعی از دارایی‌های دیجیتال هستند که همواره ارزشی معادل یک دلار آمریکا دارند. این ارزها به دلار آمریکا متصل هستند و قیمت آن‌ها ثابت است.

امکان پرداخت با کد QR درفروشگاه‌های Gucci

ارزهای دیجیتال هیچ‌گونه روشی برای پرداخت فیزیکی ندارند. این قضیه ممکن است مشکلاتی به وجود آورد. پرداخت با ارزهای دیجیتال مستلزم داشتن کیف پول رمزنگاری‌شده است. هنگامی که شخص خارج از منزل باشد، تنها در صورت دسترسی به اینترنت قادر به استفاده از کیف پول خواهد بود.

برای راحتی بیشتر کاربران، Gucci به علاقه‌مندان به پرداخت با ارز دیجیتال ایمیلی حاوی QR code مخصوص ارسال می‌کند. با اسکن سریع این کد توسط کیف پول دیجیتالی، مبلغ سفارش به حساب گوچی واریز خواهد شد.

سابقه حضور برند گوچی در دنیای کریپتوکارنسی‌ها

تنها در صورتی که علاقه‌مند به حوزه NFTها نباشید، خبر پذیرش پرداخت با ارزهای دیجیتال توسط Gucci شما را شوکه خواهد کرد. فعالان حوزه NFT در گذشته شاهد حضور برند گوچی در حوزه رمزارزها بوده‌اند.

برند مطرح گوچی در بیانیه‌ای اعلام کرد تا پایان ماه می 2022، در پنج شعبه از فروشگاه‌های خود گزینه پرداخت با ارز دیجیتال را فعال خواهد کرد.

گوچی خط تولید NFT مخصوص به خود را دارد. NFTهای گوچی مجموعه‌ای متنوع از هنرهای دیجیتال موسیقی، ویدیو، کلکسیون‌ها و سایر محصولات را شامل می‌شود. بخش SuperGucci این برند شامل بیش از 500 توکن انحصاری است.

مالکیت محصولات زمانی که به صورت NFT منتشر شوند به طور شفاف در فضای بلاک چین مشخص می‌شود. تنها صاحب اثر NFT حق مالکیت آن را بر عهده دارد.

خط تولید NFT شرکت گوچی موفقیت‌ قابل قبولی به دست آورده است. بیشترین قیمت خرید آثار شرکت Gucci به صورت NFT حدود 80 هزار دلار (30 اتریوم) است. این رکورد در 1 فوریه 2022 ثبت شده است.

به طور معمول NFTها آمار فروش قوی‌تری از خود به نمایش می‌گذارند. دلیل عملکرد متوسط Gucci سابقه و نوع فعالیت محدود این شرکت در فضای ارزهای دیجیتال است. بسیاری از آثار فعلی گوچی در NFT توسط طراحان و تیم‌های ناشناس تولید شده‌اند.

برای برندی مطرح و با سابقه نظیر گوچی، پذیرش کریپتو به عنوان ارز معتبر گام پیشرفتی بزرگ به حساب می‌آید. این اقدام توجهات زیادی را به سمت برند گوچی جلب خواهد کرد. اقداماتی نظیر پذیرش ارزهای دیجیتال توسط فروشگاه‌های مختلف اعتبار ارزهای دیجیتال را بالا می‌برد. در کنار تمامی مزایای ارزهای دیجیتال، این حوزه خالی از عیب نیست. تا زمانی که شرایط استخراج رمزارزها بهبود نیابد، این احتمال وجود دارد که تعداد مخالفان این حوزه بیشتر از موافقانش باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پذیرش رمرزارزها به عنوان روش پرداخت توسط گوچی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: slashgear

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر