;
coinex

تریلر رسمی سریال uncoupled با بازی نیل پاتریک هریس منتشر شد

تریلر رسمی سریال uncoupled منتشر شد. این سریال یکی دیگر از محصولات نتفلیکس است که در ژانر کمدی درام ساخته شده و نیل پاتریک هریس در آن نقش‌آفرینی می‌کند. در اواخر سال 1400 فیلمبرداری این سریال آغاز شد و اکنون تریلر رسمی آن منتشر شده است.

اولین تریلر رسمی سریال Uncoupled  از نتفلیکس پخش شد. بعد از گذشت چندین سال، نیل پاتریک هریس با سریال تلویزیونی Uncoupled به تلویزیون برمی‌گردد. این بازیگر که با سریال آشنایی با مادر (How I Met Your Mother) به شهرت رسید، در سال‌های اخیر در سینما فعالیت کرده است.

تریلر رسمی سریال uncoupled

سریال uncoupled جدیدترین نقش آفرینی هریس است که در هشت قسمت پخش خواهد شد. داستان سریال، مایکل با بازی پاتریک هریس را دنبال می‌کند. مایکل فکر می‌کرد زندگی‌اش عالی است. تا اینکه همسرش، پس از 17 سال او را ترک می‌کند. مایکل در آستانه 40 سالگی خود را مرد مجردی می‌بیند و وارد بحران می‌شود. جدیدترین اثر نتفلیکس، اثری روانشناسی‌ است که به واکاوی ازدواج‌ها در دنیای مدرن و زندگی مدرن می‌پردازد.

تریلر رسمی سریال uncoupled با بازی نیل پاتریک هریس منتشر شد

این فیلم توسط دارن استار،خالق Emily in Paris، و ریچمن تهیه‌کننده خانواده مدرن (Modern Family) ساخته شده است. هریس و تونی هرناندز و لیلی برنز تهیه کننده اجرایی هستند. استودیوی سرگرمی ام تی وی، جایی که وارن استار قراردادی چند ساله با این کمپانی بسته، وظیفه هدایت و ساخت این سریال را به عهده دارند.

نتفلیکس با انتشار اولین تریلر رسمی سریال Uncoupled، تاریخ 29 جولای (7 مرداد ماه 1400)  را برای پخش سریال اعلام کرده است.

در ادامه تریلر رسمی سریال uncoupled را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر رسمی سریال uncoupled چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: deadline

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر