;
coinex

ارز لونا (LUNA) در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت، آینده نقشه راه شبکه ترا (Terra)

ارز دیجیتال لونا یکی از ارزهای رو به رشد بوده که طرفداران زیادی دارد. اگر شما قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارید، با ارز لونا (LUNA) در سال 2022 همراه ما باشید.

ارز لونا (LUNA) در سال 2022 با نشیب‌وفرازهای زیادی روبرو خواهد شد. این ارز دیجیتال هم مشابه سایر رمزارزها، بالا و پایین‌های زیادی دارد و شما نمی‌توانید بگویید که یک ارز دیجیتال، لزوماً قیمت صعودی یا نزولی خواهد داشت. اگر با دنیای رمزارزها آشنایی داشته باشید، متوجه می‌شوید که تمام ارزهای دیجیتال با نشیب‌وفرازهایی به همراه است.

باتوجه‌به موضوعات فوق‌الذکر، شما نمی‌توانید دقیقاً درباره آینده ارزهای دیجیتال نظری بدهید. بسیاری از متخصصان و افراد حرفه‌ای در این زمینه، از ابزارها و نمودارهای مختلف برای تحلیل بازار استفاده می‌کنند. ارز دیجیتال لونا هم از این قاعده مستثنی نیست؛ بنابراین، اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری در این ارز محبوب را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را مطالعه فرمایید.

ما در این نوشتار از تکراتو، برخی از مهم‌ترین نکات مربوط به ارز دیجیتال لونا و آینده آن را برای شما عزیزان توضیح دادیم. این اطلاعات طبق بهترین و معتبرترین داده‌ها صورت گرفته‌اند. البته توجه داشته باشید که این موارد تنها برای پیشنهاد در اختیار شما قرار می‌گیرد و بهتر است که قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، تحقیقات کافی در این زمینه انجام دهید. زیرا هر نوع سرمایه‌گذاری با ریسک‌هایی همراه است و شما باید از همه خطرات آن گاهی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما همراه باشید.

ارز لونا (LUNA) در سال 2022

برای این‌که اطلاعاتی درباره ارز لونا (LUNA) در سال 2022 کسب کنید، خوب است بدانید که این ارز هم تحت‌تأثیر کرونا قرار گرفت و با افت قیمت مواجه شد. البته این اتفاق برای قبل بود و اکنون همه چیز فرق کرده است. همان طور که می‌دانید، شیوع ویروس کرونا بر همه چیز تأثیر گذاشته و به همین دلیل هم بازار ارزهای دیجیتال هم تحت‌تأثیر آن قرار گرفته است. اگر شما قصد سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال لونا را دارید، ما را تا انتها همراهی نمایید.

ارز لونا (LUNA) در سال 2022
ارز لونا (LUNA) در سال 2022

به‌جز لونا، سایر ارزهای دیجیتال هم در سال 2022 رشد خوبی خواهند داشت. اگر می‌خواهید بدانید کدام یک از این ارزها برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 مناسب هستند، نگاهی به لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری 2022 بیندازید. در این لیست، شما می‌توانید فهرست آینده‌دارترین و ارزان‌ترین ارزها را ببینید. همچنین اگر به این حوزه تمایل داشته باشید، گفتار بهترین آلت‌کوین‌های 2022 برای سرمایه‌گذاری می‌تواند برای شما جالب باشد.

علاوه بر آینده لونا 2022 که اهمیت زیادی در این سرمایه‌گذاری دارد، ممکن است شما بخواهید در سایر ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید. به همین منظور، می‌توانید نگاهی به بیت‌کوین در سال 2022 بیندازید و قیمت، آینده و نقشه راه BTC در سال جاری را درک کنید. علاوه بر این، سولانا در سال 2022 نیز همین اطلاعات برای رمزارز SOL را در اختیار شما قرار می‌دهد. اتریوم در سال 2022 هم همین موضوع برای ارز دیجیتال ETH را به شما ارائه می‌دهد.

به‌طورکلی، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022 را درک کرده و بدانید که آیا این بازار برای سرمایه‌گذاری مناسب است یا خیر؟ همان طور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین موضوعات برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال این است که شما کیف پول‌های معتبر را بشناسید. به همین منظور، سری به بهترین کیف پول‌های NFT در سال 2022 بزنید و این کیف پول‌های معتبر را بهتر بشناسید.

ارز لونا (LUNA) در سال 2022
ارز لونا (LUNA) در سال 2022

آینده ارز ترا

نکته مهمی که درباره پیش بینی ارز ترا 2022 باید بدانید، این است که ترا (لونا) هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار بوده که اخیراً دستخوش تغییراتی شده است. در تاریخ 7 آوریل، این رمزارز با کاهش پنج درصدی، به ارزش 106.44 دلار رسید. این تغییر که در چند روز گذشته رخ داد، باعث شد که بسیاری از آلت‌کوین‌ها با افت روبرو شوند. برای مثال، اتر (ETH) با کاهش چهار درصدی، آواکس (AVAX) با کاهش پنج درصدی و سولانا (SOL) با کاهش هشت درصدی مواجه شد.

علاوه بر موارد ذکرشده، خوب است بدانید که میم‌کوین‌هایی مانند دوج‌کوین هم با کاهش 11 درصدی روبرو شد و همچنین شیبا اینو هم نزدیک به چهار درصد کاهش یافت. مطالب ذکرشده نشان می‌دهند که درکل، بازار رمزارزها با کاهش چشمگیری مواجه شده بود.

نکته مهمی که درباره ارز لونا (LUNA) در سال 2022 باید بدانید، این است که این ارز دیجیتال در ماه مارس و آوریل، بیشتر از 47 درصد افزایش قیمت داشت و به بیشتر از 119 دلار رسید که رقم بی‌سابقه‌ای برای این رمزارز بود. البته نکته خوبی که درباره این از وجود دارد، این است که کاهش 12 درصدی داشت که در مقابل جهش فوق‌العاده آن، چندان دور از انتظار نبود. آیا این بدان معنی است که آینده لونا 2022 با رشد خوبی مواجه خواهد بود؟ برای کسب اطلاعات در این زمینه باید در ابتدا بدانید لونا چیست؟

ارز لونا (LUNA) در سال 2022

ارز دیجیتال لونا (ترا) چیست؟

ترا یک پلتفرم اثبات سهام (PoS) است که توسط شبکه کازماس SDK ساخته شده است. کازماس SDK یک برنامه منبع‌باز بوده که برای توسعه بلاک‌چین‌های اثبات سهام عمومی مورداستفاده قرار می‌گیرد. خوب است بدانید که ترا به‌عنوان یک پلتفرم بلاک‌چین عمومی غیرمتمرکز برای استیبل کوین‌ها بکار می‌رود. همان طور که می‌دانید، استیبل کوین‌ها به‌صورت الگوریتمی هستند و بر ارزش یا قیمت یک دارایی و ارزها، نظارت می‌کنند.

پروتکل ترا بدین صورت است که استیبل کوین‌هایی که بر قیمت ارزهای فیات نظارت می‌کنند را ایجاد می‌نماید. لازم به ذکر است که این ارزهای فیات از رأی‌های غیرمتمرکز اوراکل استفاده می‌کنند. سرمایه‌گذاران، این سکه‌ها را در با قیمتی پایین‌تر خریداری کرده و با قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند. این امر موجب می‌شود که آن‌ها بتوانند از نوسانات موجود در بازار، سود ببرند.

ترا و لونا، دو توکن اصلی این پروتکل به شمار می‌روند. به گفته تیم ترا، این پلتفرم شبکه‌ای از برنامه‌های غیرمتمرکز است که به‌سرعت در حال گسترش است. به همین دلیل هم تقاضای زیادی برای این ارز دیجیتال وجود دارد؛ درنتیجه، قیمت آن هم روزبه‌روز افزایش خواهد یافت و موجب می‌شود آینده Terra در سال 2022 با رشد خوبی مواجه باشد.

نکته مهمی که باید درباره پیش بینی قیمت ارز LUNA در سال 2022 بدانید، این است که ارزش ترا باتوجه‌به ارزش ارزهای فیات در نظر گرفته می‌شود. کاربران این امکان را دارند که با سوزاندن ارزهای لونا، برای خود ترای بیشتری ایجاد کنند. استیبل کوین پایه ترا این امکان را دارد که قیمت هر واحد SDR را تعیین کند.

ارز لونا (LUNA) در سال 2022

از سوی دیگر، استیبل کوین دیگری از ترا که شامل TerraUSD یا UST می‌شود نیز طرفداران زیادی دارد. بر اساس اطلاعاتی که ما دریافت کردیم، ارزش UST توانست به 16.76 میلیارد دلار افزایش یابد. این نشان می‌دهد که این قیمت توانسته از ارزش پایداری DAI با قیمت 9.4 میلیارد دلار هم عبور کند.

ازآنجاکه لونا به‌عنوان توکن بومی ترا در نظر گرفته می‌شود، تحت‌تأثیر نوسانات قیمت بازار هم قرار دارد. در درجه اول، ارز لونا (LUNA) در سال 2022 برای توکن بومی و سهام مورداستفاده قرار می‌گیرد. به‌ازای سود و کارمزد حاصل از هر تراکنش، کاربران این امکان را دارند که ارز دیجیتال لونا را به اعتبارسنج‌ها واگذار کنند. این اعتبارسنج‌ها، تراکنش‌های روی بلاک‌چین را ثبت و سپس تأیید می‌کنند. هرچه مقدار بیشتری ترا مصرف شود، ارزش ارز لونا (LUNA) در سال 2022 هم بیشتر می‌شود. این موضوع تأثیر زیادی بر آینده لونا 2022 دارد.

طبق گزارش‌های داده شده، کل ارزش قفل‌شده لونا در 7 آوریل، رتبه دوم را به دست آورد و بعد از ارز دیجیتال اتر (ETH) قرار گرفت. ارزش لونا 29 میلیارد دلار و اتر هم 222 میلیارد دلار بود. البته این ارزش در 24 ساعت گذشته، نزدیک به شش درصد کاهش یافت. با ادامه پیش بینی قیمت ارز LUNA در سال 2022 همراه ما باشید.

ارز لونا (LUNA) در سال 2022

اخبار مربوط به ارز لونا (LUNA) در سال 2022

یکی از مهم‌ترین مسائلی که بر آینده ارز لونا در سال 2022 تأثیر می‌گذارد، اخبار مربوط به آن است. در این بخش، ما برخی از خبرهای مرتبط با این ارز دیجیتال را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم. خوب است بدانید که این پروژه از زمان راه‌اندازی تاکنون، دچار تغییراتی شده است. در این تغییرات، پیشرفت‌های زیادی داشته که ممکن است تأثیر زیادی بر قیمت سکه ترا (لونا) داشته باشند. در ادامه، به بررسی این اخبار می‌پردازیم.

همکاری و شراکت با Hummingbot

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در پیش بینی قیمت ارز LUNA در سال 2022 تأثیر زیادی دارد، همکاری این پروژه با Hummingbot است. در تاریخ ژوئیه 2021، همکاری این پروژه با Hummingbot آغاز شد تا تسهیلات مربوط به بازارساز خودکار (AMM) را به جامعه ترا ارائه دهد. AMM نوعی ابزار مهم است که به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون استفاده از هیچ واسطه‌ای بتواند ارزهای دیجیتال را مبادله نماید.

لازم به ذکر است که این همکاری بین ترا و Hummingbot برای توسعه ربات آربیتراژ و به‌صورت اختصاصی و متمرکز بود. این ربات می‌توانند معاملات بین ترا سواپ و سایر مبادلات متمرکز یا غیرمتمرکز را تسهیل بخشد. به همین دلیل هم در آینده این ارز دیجیتال تأثیر زیادی دارد.

ارز لونا (LUNA) در سال 2022

ترکیب فیدهای RSS ترا با وب‎سایت Crypto.com

یکی دیگر از خبرهای مهمی که درباره این پروژه وجود دارد، ترکیب فیدهای RSS ترا با وب‌سایت Crypto.com است. در ماه ژوئیه 2021، وب‌سایت Crypto.com که یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور است، فیدهای RSS ترا را در قیمت لونا در صفحات خود، ترکیب کرد.

این قابلیت، به کاربران Crypto.com این امکان را می‌دهد که به جدیدترین و آخرید آپدیت‌ها و اخبار مربوط به ترا دسترسی داشت باشند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانستند از محصولات و خدمات ترا نیز بهره‌مند شوند. علاوه بر این، آن‌ها از آخرین قیمت ارز دیجیتال لونا، میزان و حجم معاملات، نمودارها و آمار ارزش بازار این ارز دیجیتال آگاه شوند. پس همان طور که مشاهده کردید، ترکیب ترا با Crypto.com تأثیر زیادی در تعداد کاربران و درنتیجه، آینده لونا 2022 داشته باشد.

راه‌اندازی پروژه ترا در Wormhole V2

لازم به ذکر است که پروژه ترا در تاریخ اوت 2021، در برنامه Wormhole V2 فعال شد. Wormhole یک شبکه مالی غیرمتمرکز (دیفای) است که قابلیت‌های زیادی دارد. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که ارز دیجیتال سولانا (SOL) را به‌صورت مستقیم و با سایر ارزهای دیجیتال مبادله کنند. آن‌ها این کار را از طریق برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) انجام می‌دهند.

ارز لونا (LUNA) در سال 2022

همان طور که مشخص است، Wormhole برای تسهیل انتقال و تراکنش ارزهای دیجیتال مورداستفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید به‌راحتی توکن‌ها غیر قابل تعویض (NFT) و داده‌های قیمت‌گذاری بین شبکه‌های بلاک‌چین که غالباً با یکدیگر ارتباط ندارند را مبادله کنید. شایان ذکر است که Wormhole در ابتدای کار، از ترا، اتریوم و بایننس اسمارت چین پشتیبانی می‌کرد.

ترکیب فیدهای قیمت Chainlink در Terra Testnet

یکی دیگر از خبرهایی که در آینده Terra در سال 2022 تأثیر دارد، ترکیب فیدهای قیمت Chainlink در Terra Testnet است. این اتفاق در اکتبر 2021 روی داد. مهم‌ترین هدف Chainlink این بود که یک شبکه کامپیوتری جهانی راه‌اندازی کند تا بتواند ارائه‌های کاملاً قابل‌اعتماد و واقعی روی بلاک‌چین داشت باشد.

درنتیجه این مشارکت، توسعه‌دهندگان این پروژه به قراردادهای هوشمند داده‌های امنی دسترسی پیدا کردند. علاوه بر این، ازآنجاکه فیدهای قیمت Chainlink به‌صورت بومی روی شبکه بلاک‌چین ترا اجرا می‌شود، می‌توان این‌گونه گفت که از سایر بلاک‌چین‌ها متفاوت هستند. به همین دلیل هم شما می‌توانید برای برآورده کردن نیازهای مقیاس‌پذیری برنامه‌های دیفای خود، از هزینه‌های کمتری استفاده کنید.

تجزیه‌وتحلیل قیمت ارز دیجیتال لونا

بعدازاین که اطلاعات کافی درباره پیش بینی ارز ترا 2022 کسب کردید، وقت آن می‌رسد که به تجزیه‌وتحلیل این ارز دیجیتال نگاهی بیندازید. باتوجه‌به اطلاعات و داده‌ها، عرضه اولیه لونا در 7 مارس 2019 به پایان رسید. از آن زمان تاکنون، این پروژه توانسته بازدهی سرمایه خود را به بیشتر از 6309 درصد برساند.

ارز لونا (LUNA) در سال 2022

2019

طبق اولین اطلاعات از سال 2019 درباره این ارز دیجیتال، قیمت لونا از 1.31 دلار در تاریخ 27 ژوئیه به 0.21 دلار در 27 نوامبر کاهش یافت. این موضوع، نشان می‌دهد که لونا بیشتر از 84 درصد در این باز زمانی کاهش داشته است. در نهایت، این ارز دیجیتال در پایان سال قیمت 0.25 دلار داشت.

2020

سال 2020 هم مانند سال گذشته، زمان موفقیت‌آمیز برای ارز دیجیتال لونا نبود و با کاهش قیمت مواجه شد. این ارز دیجیتال در ماه مارس 2020، به پایین‌ترین سطح تاریخ خود، یعنی 0.12 دلار سقوط کرد. به همین دلیل هم بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال این هستند که آینده لونا 2022 را بدانند.

بعد از سقوط سختی که در ماه مارس 2020 داشت، این ارز دیجیتال توانست کمی حالت صعودی به خود بگرید. توکن لونا توانست بیشتر از 400 درصد افزایش قیمت داشته باشد و در 16 اوت 2020، به ارزش بیشتر از 0.60 دلار برسد. در پایان این سال، قیمت آن بیشتر از 0.65 درصد بود.

2021

در سه‌ماهه اول سال 2021، قیمت ارز لونا رشد قابل‌توجهی 3334 درصدی داشت که صعود فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد. در این زمان، لونا از قیمت 064 دلار در اول ژانویه توانست به قیمت بیشتر از  21.98 دلار در 21 مارس برسد که رشد بسیار خوبی است. بااین‌حال، این رشد به‌صورت کوتاه‌مدت بود و این ارز دیجیتال در 23 مه 2021، به قیمت 4.10 دلار کاهش یافت. این بدان معنی است که لونا در این بازه زمانی، نزدیک به 81 درصد کاهش قیمت داشت.

ارز لونا (LUNA) در سال 2022

پس از داشتن یک قیمت نزولی که در ماه مه شاهد آن بودیم، توکن لونا در یک مسیر صعودی قرار گرفت و این امر موجب شد که پیش بینی ارز ترا 2022 با نمای خوش‌بینانه‌تری مشاهده شود. قیمت این ارز دیجیتال در 27 دسامبر، توانست به بالاترین سطح تاریخ خود، یعنی 103.33 دلار برسد. این نشان می‌دهد که رشد این توکن بیشتر از 2420 درصد افزایش داشت که رقم خیره‌کننده‌ای به نظر می‌رسد. در پاین سال، قیمت لونا با 85.47 دلار بسته شد.

2022

اکنون وقت آن رسیده که پیش بینی قیمت ارز LUNA در سال 2022 را مورد بررسی قرار دهیم. بدین ترتیب، خوب است بدانید که در آغاز سال 2022، روند سکه لونا به‌صورت نزولی بود و در 31 ژانویه، به قیمت 43.57 دلار کاهش یافت. بااین‌حال، ارز لونا (LUNA) در سال 2022 تا 7 آوریل توانست رشد بسیار قابل‌توجهی داشته باشد و به قیمت 106 دلار با ارزش بازار 37.5 میلیارد دلار معامله شود.

آینده ارز دیجیتال ترا (لونا) در سال 2022، 2025 و 2030

همان طور که تاکنون متوجه شدید، ارز دیجیتال پروژه ترا با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو شده است. به همین دلیل هم ممکن است شما برای سرمایه‌گذاری آن در سال جاری و سال‌های آینده، دچار ابهام شوید. ازاین‌رو، ما پیش بینی قیمت ارز LUNA در سال 2022 را برای شما فراهم کرده‌ایم. پس بادقت به این بخش توجه کنید تا بدانید که برای خرید این ارز دیجیتال باید چه کاری انجام دهید.

ارز لونا (LUNA) در سال 2022

بر اساس نمودارها و تکنیکال‌های فنی معتبر، ما متوجه شدیم که آینده کوتاه‌مدت ارز لونا (LUNA) در سال 2022 به‌صورت صعودی بود. ما این مطالب را بادقت تمام بررسی کرده و در اینجا ارائه کرده‌ایم. این اطلاعات نشان می‌دهند که این ارز دیجیتال تا 22 مارس 2022، هیچ نشانه‌ای از روند نزولی نخواهند داشت.

باتوجه‌به موضوعات ذکرشده، بسیار احتمال دارد که اغلب مردم و سرمایه‌گذاران، برای خرید این ارز دیجیتال هجوم بیاورند. علاوه بر این، همه نمودارها و سیگنال‌های جهت‌دار و متحرک‌های وزنی، به‌صورت صعودی بودند. در همین حال، سرعت تصادفی، محدوده قیمت درصدی ویلیامز، نمودار MACD و RSI، همگی به‌صورت خنثی بودند.

نکته مهمی که درباره این ارز باید بدانید، این است که پیش‌بینی کوتاه‌مدت ارز ترا در وب‌سایت‌های رسمی نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند در تاریخ 27 مارس، 32 درصد کاهش داشته و به قیمتی کمتر از 62.7 دلار برسد.

کارشناسان و متخصصان در این حوزه، به نمودارها توجه کرد و گمانه‌زنی‌هایی درباره پیش‌بینی آینده Terra در سال 2022 و 2025 و حتی تا 2030 داشتند. همان طور که می‌دانید، پیش‌بینی‌های بلندمدت کمک بسزایی در سرمایه‌گذاری بلندمدت شما دارد. پس به این بخش توجه کنید تا بدانید که این ارز دیجیتال در چند سال آینده، با چه روندی مواجه خواهد بود.

ارز لونا (LUNA) در سال 2022

بر اساس اطلاعات Wallet Investor، میانگین قیمت ارز ترا در 12 ماه آینده، می‌تواند به 210.6 دلار برسد. پیش‌بینی پنج‌ساله برای لونا، نشان داد که این ارز می‌تواند در آوریل 2027 به 568 دلار برسد.

پیش‌بینی ارز لونا از وب‌سایت Digital Coin نشان می‌دهد که میانگین قیمت این ارز در سال 2022، می‌تواند 139.2 دلار باشد. در سال 2023، می‌تواند به 151 دلار، در سال 2025 به 206 دلار و در سال 2030، به 487 دلار برسد.

به طور مشابه، Price Prediction هم پیش‌بینی کرد که میانگین قیمت لونا در سال 2022 به 120.7 دلار، در سال 2025 به 381 دلار و در سال 2030، به بیشتر از 2541 دلار خواهد رسید.

کلام آخر

ارز لونا (LUNA) در سال 2022 یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که درباره این ارز باید بدانید. البته هنگامی که به پیش‌بینی ارز دیجیتال لونا نگاه می‌کنید، به یاد داشته باشید که این مطالب و حرف‌های تحلیل‌گران ممکن است تا حدودی اشتباه باشند. تمام این مطالعات، بر اساس مطالعات فنی و عملکردهای گذشته این توکن محبوب است. بااین‌حال، به یاد داشته باشید که عملکرد گذشته نمی‌تواند ضمانتی بر آینده پرسود باشد.

برای داشتن یک سرمایه‌گذاری موفق، بسیار ضروری است که شما تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید. همچنین به یاد داشته باشید که تصمیم شما برای معامله، به مواردی مانند نگرش شما به خطر، تخصص شما در این زمینه، گسترش سبد سرمایه‌گذاری شما و همچنین میزان احساس بد شما در از دست دادن پول بستگی دارد. قبل از هر سرمایه‌گذاری، باید جنبه از دست دادن پول و سرمایه خود را داشته باشید. زیرا این احتمال بسیار وجود دارد و این بازار با خطرهایی همراه است.

سؤالات متداول

ارز دیجیتال ترا را از کجا می‌توان خریداری کرد؟

شما برای خرید آلت‌کوینی مانند لونا، باید به صرافی‌های ارز دیجیتال برجسته‌ای مانند بایننس، بیترکس و Okex مراجعه کنید.

آیا سرمایه‌گذاری لونا سودمند است؟

ترا در گذشته، سود قابل‌توجهی به کاربران خود داده است. همچنین انتظار می‌رود که این اوضاع ادامه داشته باشد؛ اطلاعات نشان می‌دهند میزان بازدهی این ارز دیجیتال 459.8 درصد است.

چند سکه لونا در بازار رمزارزها وجود دارد؟

طبق اطلاعات اخیر تا 7 آوریل 2022، عرضه کلی لونا در مجموع، 760.4 میلیون سکه و عرضه در گردش آن هم حدوداً 358 میلیون سکه بود.

بیشتر بخوانید:

منابع:

نظر شما درباره ارز لونا (LUNA) در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (12 نظر)

    تیم کارشناسی عزیز
    قربونتون برم
    ریییییییدید عزیزانم😅😅😅

    با این پیشبینی تون 🙂

    پاسخ

    احسنت مرحبا بر تیم کارشناسی

    پاسخ

    لانا شد ۱ ریال
    واقعا استفاده کردیم

    پاسخ

    ببخشید استاد ماچطوری درکلاسهای شما شرکت کنیم. کانال وی ای پی هم لطفا اگرداری لطف بفرما. واقعا دمت گرم برای تحلیلت بعضی ها فقط بلدن تحلیل کوتاه مدت بدن اما شما تحلیل چندسال دیگه لونا هم گفتید. واقعا ایول. چندرابیچاره کردی خدامیدانه😂
    (نویسنده: 😂😂😂 مطلب ترجمه بود و نه پیشنهاد ترید و خرید. هیچ‌کس در مارکت چنین چیزی رو پیشبینی نمی‌تونست کنه)

    پاسخ

    الان ساعت 5 صبحه و ترا کاملا صد در صد ضرر یعنی سرمایه صفر خااااااک پا به دریا بزاریم در یا خشک میشه باید آفتابه با خودمون ببریم

    پاسخ

    لونا پودر شد کلا ی چند تا صفر بهش اضافه شد فکر کنم چند روز دیگه ۱۵ تا صفر بهش اضاف میشه از این توکن های پروژه محور بکشید بیرون برید سراغ توکن های جامعه محور میم کوین ها اینا تا ی باگ یا یمسعله کوچیک نابود میشن ترا با این شبکه قدرتمندش نابود شد بخاطر یه اشتباه کوچیک تو سیستمش میم کوین که کلاهبرداری نباشه مثل دوج یا شیبا بهتر از کاردانو اتریوم ایناست تنها ترا نبوده اینجوری شده قبلا اواکس لایت کوین حتی کاردانو هم نشون دادن با ی تلنگر خداحافظی میکنن ریسک نکنید اگه ۹۹ درصد پروژه موفق باشه یدرصد کوچیک ی مشکل کوچیک تا مرز نابودی میبره نمونه ترا همین کاردانو پروژه الونزو چقدر به قیمتش ضربه زد

    پاسخ

    انقدر مقالتون دقیق بود که الان لونا دونه ای هزار تومنه

    پاسخ

    به به، تحلیل فوق العاده عالی، فقط لونا از زمان تحلیل شما تا به کنون 99.8 درصد ضرر داده، اون موقع قیمتش 3 میلیون بود، الان 3 هزار تومن، واقعا عالی تحلیل کردید 🙂

    پاسخ

    آقا وقتی بلد نیستید مگه مجبورید تحلیل کنید. جملاتی که از خودتون رو نوشتید یکبار دیگه بخونید، تا متوجه شوید چطور مردم رو.بدبخت کردید

    پاسخ

    والا من که با خرید این ارز تو اوایل اردیبهشت ماه فکر کردم سرمایه گذاری خوبی کردم ولی در ارز دوهفته یهو نابود شد این ارز و بالای صد میلیون خسارت مالی خوردم و کمرم شکست،نمیدونم میشه باز بهش امیدی داشت یا نه

    پاسخ

    تحلیلتون عالی بود. لونا زیر 1 دلار اومد

    پاسخ

    داره نزدیکای صفر دلار معامله میشه😂

    پاسخ