;
coinex

امکان پذیرش دوج کوین برای سایت های وردپرسی فراهم شد

امکان پذیرش دوج کوین برای سایت های وردپرسی توسط یک افزونه میسر شد. این رمزارز از طریق درگاه Easy Dogecoin Gateway قادر به اتصال به بیش از 455 میلیون سایت وردپرسی خواهد بود.

به گفته DogeDesigner، متخصص UX/UI و طراح گرافیک در بنیاد Dogecoin، هم اکنون میلیون‌ها وب سایت وردپرس قادر به استفاده از Dogecoin از طریق افزونه ووکامرس «Easy Dogecoin Gateway» خواهند بود. این افزونه توسط توسعه دهنده معروف دوج کوین به نام «inevitable360» ساخته شده است.

امکان پذیرش دوج کوین برای سایت های وردپرسی با افزونه Easy Dogecoin Gateway

افزونه Easy Dogecoin Gateway به راحتی و با استفاده از آدرس دوج کوین قادر به انجام تراکنش‌های این میم کوین معروف خواهد بود. انجام نقل و انتقالات توسط این افزونه نیاز به هیچ واسطه‌ای نظیر بانک، پردازنده و یا پرداخت هزینه اضافی نخواهد داشت.

این پلاگین با استفاده از Google API قادر به تولید QR code مخصوص خواهد بود. افزونه Easy Dogecoin Gateway همچنین به لطف CoinGecko API ارز فیات را به قیمت لحظه‌ای دوج کوین تبدیل می‌کند.

امکان پذیرش دوج کوین برای سایت های وردپرسی فراهم شد

پذیرش دوج کوین برای سایت‌های وردپرسی خبری مثبت برای این میم کوین به شمار می‌رود. وردپرس در سال 2021 بیش از 455 میلیون کاربر داشته و هر روزه به تعداد این کاربران افزوده می‌شود.

موارد استفاده از دوج کوین در وردپرس

در ماه‌های گذشته، موارد استفاده از دوج کوین بارها مورد بحث قرار گرفته است. بر اساس گفته‌های بنیاد دوج کوین، هدف اصلی این میم کوین تبدیل شدن به ارزی جهانی جهت انجام تراکنش‌ها و خرید محصولات است. دوج کوین همچنین برای خرید و فروش سهام در تیم Aliens، یکی از تیم‌های فعال در  لیگ بسکتبال BIG3 مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Bill Lee، بنیان‌گذار کیف پول MyDoge، با استفاده از دوج اقدام به خرید توکن‌های NFT اختصاصی تیم Alien نمود. او در ازای این خرید سهام مدیریتی دریافت کرد. به عنوان بخشی از معامله، نام تجاری MyDoge و Dogecoin در پیراهن تیم و همچنین در رویدادها و مراسم Big3 به نمایش گذاشته می‌شود.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اخیراً اعلام کرد که اگر کسب‌وکارهای بیشتری آن را بپذیرند، Dogecoin کاربرد بیشتری پیدا می‌کند. این میلیارد معروف همچنین از ایده انعام دادن به کاربران با استفاده از دوج کوین استقبال کرد. به عقیده ایلان ماسک، با گسترش وب 3 و کاربرد آن، ایجاد پل بین اتریوم و بیت کوین ضروری نیست.

Shibetoshi Nakamoto، سازنده دوج کوین معتقد است انعام‌دهی آسان‌ترین و بهترین راه استفاده از دوج کوین است.

تغییرات قیمت دوج کوین در 24 ساعت گذشته

دوج کوین هم اکنون با قیمت 0.127 دلار در بازار معامله می‌شود. قیمت این رمزارز در 24 ساعت گذشته اندکی افزایش یافته است. این ارز نیز همانند سایر ارزهای دیجیتال در تاریخ 5 می سقوط قیمتی را تجربه کرد. بر اساس داده‌های سایت CoinMarketCap، دوج کوین در رتبه دوازدهم برترین ارزهای دیجیتال از لحاظ ارزش کلی بازار قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امکان پذیرش دوج کوین برای سایت های وردپرسی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر