;
coinex

حمله بیل گیتس به ایلان ماسک: وضع توییتر بدتر می‌شود

حمله بیل گیتس به ایلان ماسک یکی دیگر از حواشی پیرامون خرید این پلتفرم اجتماعی است. بیل گیس ادعا می‌کند که ایلان ماسک موجب بدتر شدن وضعیت صفحه اجتماعی توییتر خواهد شد.

کشمکش بین ایلان مایک و بیل گیتس ادامه دارد. اخیرا در جلسه مدیران عامل، بیل گیتس اعلام کرد که از آینده توییتر با مدیریت ایلان ماسک مطمئن نیست و دلیل این سخن خود را نیز مطرح کرد. با این خبر همراه ما باشید تا از موضوع حمله بیل گیتس به ایلان ماسک باخبر شویم.

حمله بیل گیتس به ایلان ماسک

در اجلاس مدیران عامل که به دعوت وال استریت بود، بیل گیس گفت هرگز از آینده‌ای که قرار است در آن ایلان ماسک توییتر را هدایت کند، مطمئن نیست. او همچنین معتقد است که ایلان ماسک از عهده این شبکه اجتماعی برنخواهد آمد.

ماجرای ایلان ماسک و بیل گیتس

بیل گیتس دلیل این عدم اطمینان را اظهارات ایلان ماسک بیان کرد که قبلا گفته بود، می‌خواهد آزادی موجود در توییتر را افزایش دهد و محتواها را کم‌تر کنترل کند.

در ادامه بیل گیس افزود، ایلان ماسک در هدایت و رهبری تسلا و اسپیس ایکس عملکرد خوبی داشت و هرگز نمی‌توان آن را نادیده گرفت اما با توجه به این که ماسک قبلا اظهار کرده که می‌خواهد شبکه اجتماعی توییتر را با آزادی بیان کامل رها کند، آینده این شبکه اجتماعی به شدت نگران کننده است.

سخنان بیل گیتس در مورد توییتر

بیل گیس در ادامه سخنانش به دوره همه گیری پاندمی کرونا اشاره کرد و گفت در آن زمان اطلاعات نادرستی از واکسن کرونا در توییتر منتشر می‌شد که این اطلاعات مبنای علمی نداشتند و برخی از کاربران مدعی بودند که واکسن کرونا به شدت کشنده بوده و موجب ردیابی مردم توسط مسئولین واکسن می‌شود. بعد از اشاره به این موضوع، او از ایلان ماسک می‌پرسد که در مواجه با چنین شرایطی در صورتی که آزادی بیان مطلق در توییتر باشد چه خواهد کرد؟

حمله بیل گیتس به ایلان ماسک

بیل گیتس همچنین گفت که ایلان ماسک در جمع‌آوری مهندسان بسیار توانمند، عالی عمل کرده است؛ اما هرگز درباره شبکه اجتماعی توییتر خوش‌بین نیست، چون اگر مدیریت و هدایت از توییتر فقط به گردآوری مهندسان و فقط با سرمایه‌گذاری انجام می‌شد، قطعا عملکرد ماسک در این بین هرگز با بقیه فرقی نداشت.

واکنش بیل گیتس در مقابل تمسخر ایلان ماسک

در حدود دو هفته قبل ایلان ماسک در توییتر بیل گیس را مسخره کرد. با توجه به تصاویر فاش شده از سخنان این دو نفر، این‌گونه برآورد می‌شد که ایلان ماسک پیشنهاد همکاری دوستانه بیل گیس را رد کرده و دلیل این کار به فروش گذاشتن سهام تسلا به صورت استقراضی بیان کرده است. اما به دنبال این موضوع بیل گیس مدعی شد که هرگز از مورد تمسخر واقع شدن توسط ایلان ماسک دلگیر و ناراحت نشده است.

بیل گیس در مورد فروش سهام تسلا اظهار کرد، تصمیم گیری وی در مورد سهام خود هرگز جدیت وی در مورد تغییرات آب و هوایی را نشان نمی‌دهد ولی باز هم تلاش و نقش تسلا در پیرامون این موضوع را تحسین کرد.

بیل گیتس گفت، اگر ایلان ماسک شرایط موجود در توییتر را تغییر دهد و با این تغییرات، شرایط توییتر بدتر شود، هرگز از اظهار نظرهای خود درباره ایلان ماسک ترسی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما راجع به حمله بیل گیتس به ایلان ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر