;
coinex

اهمیت نیازها و خواسته‌های کاربران ایرانی صرافی بزرگ کوینکس

خواسته‌های کاربران ایرانی صرافی بزرگ کوینکس ؛ هنگامی که وارد دنیای معامله‌گری و ترید می‌شوید، می‌توانید به راحتی تمام متوجه شوید که صرافی‌های بسیار زیادی وجود دارند که قصد دارند شما را به سمت خود جذب کنند تا شما پول و دارایی‌های خود را به واسطه آن‌ها در بازار ارزهای دیجیتال معامله کنید، اما واقعاً کدام صرافی برای کاربران خود ارزش قائل است؟

کدام صرافی امکانات و ویژگی‌هایی دارد که شما را مجاب می‌کند از آن استفاده کنید؟ کوینکس، یکی از بهترین صرافی‌های موجود در کل جهان است که خدمات خود را در این زمینه ارائه می‌دهد و به عنوان بزرگ‌ترین صرافی که کاربران فارسی زبان از آن استفاده می‌کنند، شناخته می‌شود. این صرافی برای کاربران فارسی زبان خود ارزش بسیار زیادی قائل است. در این مطلب سعی داریم راجع به اهمیت نیازها و خواسته‌های کاربران ایرانی این صرافی بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

از کجا می‌توانیم متوجه شویم که کوینکس اهمیت بسیار زیادی برای کاربران فارسی زبان خود قائل است؟

دلایل و علت‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند نشان دهنده اهمیت دادن کوینکس به کاربران فارسی زبان خود در سراسر دنیا باشد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

تأسیس شبکه‌های اجتماعی مخصوص فارسی زبانان

کوینکس برای کاربران فارسی زبان خود شبکه اجتماعی‌های اختصاصی در اینستاگرام و توییتر تأسیس کرد تا این دست از کاربران از آخرین اطلاعیه‌ها، جشنواره‌ها و خبرهای مربوط به این صرافی مطلع باشند تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنند.

کوینکس همواره سعی داشته با برگزاری جشنواره‌های مختلف مطابق با فرهنگ ایرانیان به آن‌ها نشان دهد که اهمیت ویژه‌ای برای این دست از کاربران خود قائل است.

شما می‌توانید همین الان از طریق آدرس‌های زیر در صفحات اختصاصی کوینکس در دو شبکه اجتماعی توییتر و اینستاگرام عضو شوید:

https://twitter.com/CoinEx_official

https://www.instagram.com/coinex_farsiofficial/

ارائه گزینه حد سود و ضرر در معاملات فیوچرز

چه کسی به جز دوستان و آشنایان ما نگران این هستند که در یک معامله ضرر یا سود کنیم؟ کوینکس خود را دوست کاربران می‌داند به همین علت گزینه‌ای تحت عنوان حد سود و ضرر را در معاملات فیوچرز مشخص کرده تا یک کاربر با توجه به این موضوع یک معامله را انجام دهد.

این گزینه کمک می‌کند که از قبل ورود به معامله شما بتوانید میزان ریسک و میزان سودی که قرار است کسب کنید را به صورت حدودی مشخص کنید و با یک استراتژی مشخص و از پیش تعیین شده وارد کار شوید. در نظر داشته باشید که این موضوع می‌تواند در مواقع مختلف کمک کند که ضرر بیش از اندازه ای نکنید.

اضافه شدن ارزهای جدید بنا به خواسته کاربران

هر صرافی از تعداد محدودی ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند، اما کدام صرافی را دیده‌اید که با توجه به نیاز کاربران خود ارزهای جدید اضافه کند؟ کوینکس به راحتی کاربران خود علاقه زیادی نشان می‌دهد به صورتی که همین چند وقت پیش بود که دو رمز ارز DAI و Babydoge پس از برگزاری یک نظرسنجی در کانال اختصاصی کوینکس در تلگرام به لیست ارزهای موجود این صرافی اضافه شدند:

  • رمز ارز DAI بعد از برگزاری نظرسنجی در تاریخ 1 نوامبر در تلگرام در تاریخ 2 نوامبر 2021 به لیست ارزهای دیجیتال این صرافی اضافه شد.
  • رمز ارز BabyDoge بعد از برگزاری یک نظرسنجی در تاریخ 17 ژانویه و بعد از آن در تاریخ 18 ژانویه 2022 به لیست کوینکس اضافه شد.

با توجه به اطلاعاتی که در این رابطه بدست آوردیم، کوینکس هرچند وقت یکبار با برگزاری نظرسنجی از کاربران خود راجع به این موضوع سؤال می‌پرسد که علاقه‌مندند چه ارز دیجیتال جدیدی به لیست ارزهای قابل معامله در این صرافی تبدیل شوند؟

این موضوع کمک می‌کند که کوینکس بر اساس نیاز کاربران خود بتواند ارزهای دیجیتال جدیدی را به صرافی خود اضافه کند.

چرا باید در انتخاب صرافی ارز دیجیتال خود دقت کنیم؟

صرافی که برای انجام معاملات مختلف آن را انتخاب می‌کنید، بسیار مهم و حیاتی است چرا که تا سال‌های سال نه تنها دارایی‌های خود را در آن نگه می‌دارید، بلکه از طریق آن می‌خواهید سود کسب کنید! هرچقدر که یک صرافی برای کاربران خود ارزش بیشتری قائل باشد، احتمال بوجود آمدن مشکلات ناخواسته تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند چرا که این اطمینان را دارید که صرافی از شما پشتیبانی خواهد کرد.

صرافی کوینکس در این راستا با توجه به دلایل و علت‌هایی که در بالاتر برای شما ذکر کردیم برای کاربران خود به خصوص کاربران فارسی زبان ارزش بسیار زیادی قائل است. شما می‌توانید با انتخاب این صرافی به عنوان صرافی اصلی خود، معاملات فیوچرز، اسپات و مارجین را با بیشترین اطمینان خاطر به سرانجام برسانید.

نظر شما در مورد صرافی بزرگ کوینکس چیست؟ آیا تابه‌حال از خدمات این صرافی استفاده کرده‌اید؟ نظرات، تجربیات و سؤالات خود را راجع به این موضوع با ما و سایر افراد در این زمینه به اشتراک بگذارید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر