;
coinex

تریلر سریال House of Dragon را تماشا کنید؛ اکران در 30 مرداد

سریال House of the Dragon یا همان خاندان اژدها، محصول کشور آمریکا از شبکه HBOmax بوده و در ژانر درام فانتزی و اکشن ساخته شده است. اکنون شبکه HBO دومین تریلر سریال House of Dragon را منتشر کرد.

شهرت شبکه HBOmax به دنبال سریال «بازی تاج و تخت» افزایش یافت به طوری که توانست رکورد جدیدی را در نمایش شبکه‌های خانگی به ثبت برساند. وقایع سریال جدید مربوط به 200 سال قبل از بازی تاج و تخت می‌شود؛ این سریال درواقع پیش درآمدی از سریال اصلی (Game of Thrones) و از خانواده دنریس تارگرین (مادر اژدها) است. این سریال از ظهور تا سقوط خاندان تارگرین در حین یک جنگ داخلی به نام A Dance with Dragons یا «همان رقص اژدها» را به نمایش می‌گذارد.

تریلر سریال House of Dragon

خاندان اژدها یک سریال ده قسمتی و برگرفته از «رمان آتش و خون»، نوشته «جرج آر.آر.مارتین» و «رایان کندان» است. جرج آر.آر.مارتین از سریال تمجید کرد و گفت: «قسمت اول را دیده‌ام و دوستش داشتم. تاریک، قدرتمند و عمیق است، درست همانطور که من از فانتزی حماسی خودم خوشم می‌آید. این یک اتفاق مهم برای تمام کسانی است که نگران عملکرد House of the Dragon در دنیای Game of Thrones هستند. من فکر می‌کنم که داستان خاندان اژدها در دستان خوبی قرار گرفته و جدا از پیش‌بینی‌ها، فکر نمی‌کنم ناامید شوید.»

سریال House of Dragon

در این سریال جدید هیچ یک از بازیگران سریال تاج و تخت حضور ندارند. از بازیگران اصلی آن می‌توان به «مت اسمیت» اشاره کرد. مت اسمیت را اکثراً از سریال Doctor Who با نقش «دکتر یازدهم» می‌شناسند. او در سریال خاندان اژدها، نقش شاهزاده دیمون تارگرین و وارث اصلی تاج و تخت را ایفا می‌کند. درواقع این جنگجوی اژدهاسوار و بی‌باک، نامزد رینیرا تارگرین و فرزند نخست شاه ویسریس تارگرین اول با بازی « اِما دآرسی» است.

در تریلر پخش شده از این مجموعه، شاهد حضور پدی کانسیداین در نقش پادشاه ویسریس تارگرین اول هستیم. شاه ویسریس تجربیات خود را در اختیار ملکه آلیسنت‌های تاور با بازی « اولیویا کوک » می‌گذارد.

تریلر سریال House of Dragon را در ویدیو زیر مشاهده کنید:

از دیگر بازیگرانی که در فصل اول ایفای نقش خواهند کرد، می‌توان به ریس ایفانز، ایو بست و سونویا میزونو اشاره کرد. بنابر گفته‌ها، سریال House of the Dragon از تاریخ 21 آگست 2022 یا 30 مرداد ماه و از شبکه HBO منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر سریال House of Dragon چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر