;
coinex

تصاویر ماکت آیفون 14 اطلاعاتی از دوربین و نمایشگر این گوشی را فاش کرد

تصاویر ماکت آیفون 14 به‌تازگی منتشر شده که جزییاتی از طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. با مشاهده تصاویر ماکت‌ها می‌توانیم اطلاعات جدیدتری از دوربین این گوشی‌ها به دست آوریم.

افشاگر ShrimpApplePro به عنوان اولین نفر، اطلاعاتی را در مورد آیفون 14 پرو و پرو مکس منتشر کرد. امروز ماکت‌هایی از این گوشی‌ها منتشر شده که به حالت چاپ سه بعدی هستند. احتمال این که شرکت اپل این ماکت‌ها را برای سازندگان لوازم جانبی ارسال کرده باشد، وجود دارد. با این خبر همراه ما باشید تا تصاویر ماکت آیفون 14 را مشاهده کنیم.

تصاویر ماکت آیفون 14

با این که قبلا هم ماکت‌هایی از آیفون نسل جدید توسط اپل ارائه شده بود، اما تصاویر ماکت آیفون 14 با همه آن‌ها متفاوت است. در این ماکت می‌بینیم که آیفون 14 یک بریدگی دایره‌ای و بیضی شکل دارد. می‌توان نتیجه گرفت که بریدگی‌های قسمت جلویی گوشی که شامل دوربین و فناوری Face ID است، به احتمال قوی بزرگ‌تر از حد معمول و آن‌چه که در مدل‌های قبلی دیده‌ایم، خواهد بود.

تصاویر ماکت آیفون 14 اطلاعاتی از دوربین و نمایشگر این گوشی را فاش کرد

 

طبق تصاویر منتشر شده، این بار اپل فقط قسمت‌هایی از ناحیه‌ ناچ را که بدون استفاده بود، حذف کرده و مانند مدل‌های قبلی، تک تک اجزا را کوچک‌تر نکرده است. نکته‌ بسیار قابل توجهی که در مورد آیفون 14 فاش شده این است که تصویر آیفون 14 پرو به نسبت آیفون 13 پرو بلندتر خواهد بود.

 

همچنین طبق گفته‌ها و تصاویر منتشر شده، گوشی آیفون 14 برآمدگی دوربین بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های قبلی دارد. ابعاد مورد نیاز برای جاگذاری دوربین 48 مگاپیکسلی، به جای دوربین 12 مگاپیکسلی که در آیفون 13 قرار دارد، بزرگ‌تر است به همین جهت احتمالا سایز دوربین این گوشی با مدل قبلی خود متفاوت خواهد بود.

تغییرات مورد انتظار آیفون 14

از تغییرات مورد انتظار آیفون 14 می‌توان به احتمال وجود حاشیه‌های نازک‌تر نسبت به آیفون‌های قبلی اشاره کرد، حتی اگر اندازه صفحه نمایش مانند نسخه‌های قبلی، همان 6.7 اینچ باشد.

 

از طرفی طبق گزارش PhoneArena، این احتمال وجود دارد که در تولید مدل‌های پرو آیفون، از تراشه A16 Bionic استفاده شود. این تراشه بهبود یافته‌تر و کارآمدتر از دیگر تراشه‌ها بوده و از فناوری پیشرفته mora در آن استفاده شده است. در حالت کلی انتظار داریم، آیفون 14 دوربین جلویی بهتری داشته باشد. این سری از گوشی‌های آیفون، امکان ارسال پیام‌های اضطراری از طریق ماهواره را هم خواهند داشت.

 

با توجه به تغییرات گفته شده احتمال این که آیفون 14 جزو بهترین گوشی‌های سال 2022 شود، وجود دارد. همچنین انتظار داشتیم که معرفی آیفون 14، در ماه سپتامبر انجام شود، اما بزرگ‌ترین شرکت‌های مونتاژ آیفون که در چین هستند، با مشکل قرنطینه و همه‌گیری روبرو شدند و در نتیجه، این احتمال وجود دارد که راه‌اندازی سری آیفون 14 به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تصاویر ماکت آیفون 14 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر