;
coinex

تخفیف اسنپ و تپسی برای نمایشگاه اینوتکس 2022

دو سامانه حمل و نقل تپسی و اسنپ برای بازدید کنندگان نمایشگاه اینوتکس 2022 کد تخفیف گذاشته‌اند. در ادامه اطلاعات تخفیف اسنپ و تپسی را می‌بینید.

نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر به فرد و جذاب در اکوسیستم تکنولوژی و فناوری است. اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد. همزمان با برگزاری اینوتکس 2022، بازدیدکنندگان امکان گردش و بازدید از پارک فناوری پردیس را نیز دارند.

اینوتکس هدف خود را تلاقی سه ترند برتر زیست بوم نوآوری و فناوری می‌داند؛ از سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارتاپ‌ها، تا افزایش همکاری و مشارکت و نیز گفتگو و شبکه‌سازی میان بازیگران اصلی این زیست بوم و در نهایت توسعه زیست‌بوم نوآوری پردیس.

دو تاکسی اینترنتی تپسی و اسنپ برای حمایت از یکی از مهم‌ترین رویدادهای حوزه تکنولوژی و فناوری، کدهای تخفیفی گذاشته‌اند که هر کدام به ترتیب شامل 30 و 40 درصد تخفیف هستند.

تخفیف تپسی برای بازدید کنندگان اینوتکس 2022

تپسی تخفیف ویژه‌ای را برای تسهیل رفت و آمد بازدیدکنندگان به نمایشگاه اینوتکس در نظر گرفته است.
برای استفاده از این تخفیف، کافیست کد تخفیف PARDIS2022 را در اپلیکیشن تپسی وارد کرده و برای رفت و برگشت و بازدید از نمایشگاه، از 30% تخفیف (تا سقف 30 هزار تومان) استفاده کنید.
دقت داشته باشید که:
• برای استفاده از تخفیف، لازم است مبدا یا مقصد شما، پارک فناوری پردیس باشد.
• این تخفیف در تمام روزهای نمایشگاه، از ساعت 8 صبح تا 8 شب فعال است.

تخفیف اسنپ برای بازدید کنندگان نمایشگاه اینوتکس 2022

اسنپ نیز مانند تپسی برای حمایت از این رویداد مهم و ارزشمند حوزه نوآوری و فناوری برای بازدید کنندگان اینوتکس 2022 کد تخفیف گذاشته است. در این کد تخفیف، مسافران و بازدید کنندگان پارک فناوری و رویداد اینوتکس می‌توانند با ارسال کد تخفیفی که اسنپ اعلام کرده تا 40% سفر خود را شامل تخفیف کنند.

کافیه توی سوپراپلیکیشن اسنپ، درخواست خودرو بدی و کد تخفیف زیر رو وارد کنی.
کد تخفیف:
inotex

تخفیف اسنپ و تپسی برای نمایشگاه اینوتکس 2022

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تخفیف اسنپ و تپسی برای نمایشگاه اینوتکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر