;
coinex

هشدار: شیوه جدید کلاهبرداری ارز دیجیتال با ویدیوهای ایلان ماسک

کلاهبرداران با استفاده از ویدیوهای ایلان ماسک در کنفرانس The B Word دست به کلاهبرداری عظیمی زدند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کلاهبرداری ارز دیجیتال با ما همراه شوید.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط Bleeping Computer در روز یکشنبه، میلیون‌ها دلار سرمایه به وسیله انتشار ویدیوها و مطالب دستکاری شده از ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و جک دورسی، مدیر عامل سابق توییتر به سرقت رفته است.

ویدیوهای ساختگی که وعده دو برابر کردن سرمایه را می‌دادند در یوتیوب منتشر شده و تاکنون ده‌ها هزار بازدید به خود جذب کرده‌اند. گزارش Bleeping Computer نشان می‌دهد کانال‌های مختلف کلاهبرداری ارز دیجیتال در یوتیوب، قصد جذب قربانیان با استفاده از انتشار ویدیوهای دست‌کاری شده از کنفرانس «The B Word» سال گذشته را دارند.

کلاهبرداری ارز دیجیتال با ویدیوهای ایلان ماسک

کلاهبرداران کاربران کم اطلاع را به سمت سایت‌هایی هدایت می‌کنند که آن‌ها را تشویق به سرمایه‌گذاری در جایزه‌های دروغین می‌کند. یکی از این کانال‌های یوتیوب کلاهبردار، بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد.

هشدار: شیوه جدید کلاهبرداری ارز دیجیتال با ویدیوهای ایلان ماسک

کلاهبرداران هر روز به ساخت سایت‌های جدید ادامه می‌دهند. این افراد برای این‌که کلاهبرداری خود را قانونی‌تر جلوه دهند، جدول‌های جعلی شامل مبالغ پرداخت‌شده به سایر کاربران را بر روی سایت قرار می‌دهند. این جدول‌ها به راحتی و با کمک کدهای ساده جاوا اسکریپت تولید می‌شوند.

در سال 2022، Brad Garlinghouse، مدیر عامل ریپل از یوتیوب به دلیل عدم حذف ویدیوهای جعلی که با نام او ساخته شده بود شکایت کرد. در ماه مارس شکایت Brad Garlinghouse به سرانجام رسید. یوتیوب ادعا می‌کند مسئولیتی در قبال موارد منتشر شده توسط اشخاص ثالث در پلتفرم خود ندارد.

ایلان ماسک نیز تا کنون چندین بار از کلاهبرداری‌هایی که با ویدیوهای او در توییتر منتشر می شود شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شیوه جدید کلاهبرداری ارز دیجیتال با ویدیوهای ایلان ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر