;
coinex

نخستین تریلر از فیلم بیوگرافی Elvis منتشر شد

نخستین تریلر از فیلم بیوگرافی Elvis با بازی آستین باتلر و تام هنکس منتشر شد. این فیلم به زندگی یکی از معروف‌ترین خواننده‌های راک اند رول می‌پردازد.

یکی از ژانرهای محبوب در سینما، ژانر بیوگرافی است. در سال‌های اخیر فیلم‌های زیادی از شخصیت‌های مهم صنعت سرگرمی ساخته شده است. فیلم مانک به کارگردانی دیوید فینچر یکی از همین آثار است که توجه زیادی را به خود جلب کرد. حال در آخرین ماجراجویی هالیوود، باز لورمن، کارگردان آثار مهمی مانند گتسبی بزرگ و رومئو و ژولیت، به سراغ الویس پرسلی، یکی از معروف‌ترین خواننده‌های راک اند رول رفته است.

نخستین تریلر از فیلم بیوگرافی Elvis

طرفداران ژانر موزیکال می‌توانند دوباره باز لورمن را در قامت کارگردان در اثری موزیکال بیوگرافی ببیند. لورمن با فیلم مولن روژ سر زبان‌ها افتاد. اثری که توجه زیادی را به خود جلب کرد. حال پس از دو دهه، لورمن سراغ موزیکال دیگری رفته است. مخاطبین باید منتظر باشند تا ببینند، لورمن از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهد آمد یا نه؟ شاید شاهد یکی از بهترین فیلم ها بیوگرافی باشیم.

نخستین تریلر از فیلم بیوگرافی Elvis

در نخستین تریلر از فیلم بیوگرافی Elvis ، آستین باتلر را نقش الویس پرسلی فقید می‌بینیم. در کنار باتلر تام هنکس محبوب را خواهیم دید. مگی جینلهال نیز که به تازگی وارد عرصه کارگردانی شده نیز در این فیلم نقش آفرینی خواهد کرد.

فیلم Elvis در تاریخ 24 ژوئن 2022 (3 تیر 141) در سینماها اکران خواهد شد.

در ادامه نخستین تریلر از فیلم بیوگرافی Elvis را تماشا می‌کنید:

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نخستین تریلر از فیلم بیوگرافی Elvis چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر