;
coinex

بازیگر سریال فرندز درگذشت

درگشت بازیگر سریال فرندز یکی از خبرهای مهم این روزها است. سریال Friends یکی از محبوب‌ترین سیتکام‌های تاریخ تلویزیون است؛ اثری که به پدیده‌ای فرهنگی تبدیل شده و تا به امروز، چندین بار پخش شده است. کسانی که این سریال را دیدند، حتما آقای تریگر، متصدی ساختمان اصلی سریال را به یاد دارند.

چند وقت پیش بود که خبر درگذشت مایکل جیمز تایلر منتشر شد. حال پس از گذشت چند ماه، بازیگر دیگری از سریال فرندز نیز فوت کرده است. چند روز پیش، بریجت اورت، همبازی مایک هاگرتی (آقای تریگر) در سریال Somebody Somewhere، در پستی اینستاگرامی خبر درگشت بازیگر سریال فرندز ، مایک هاگرتی را اعلام کرد.

درگشت بازیگر سریال فرندز

بریجت اورت در پست اینستاگرامی خود نوشت: «با اندوه فراوان، خانواده مایکل جی. هاگرتی دیروز در لس آنجلس درگذشت او را اعلام کردند عشقش به زادگاهش شیکاگو و خانواده‌اش سنگ بنای زندگی او بود.»

اورت در پست دیگری اضافه کرد: «او بسیار خاص بود. مردی صمیمی و شوخ طبع بود. از شنیدن خبر درگذشتش یکه خوردم.»

درگشت بازیگر سریال فرندز

مروری بر فعالیت بازیگر سریال فرندز

هاگرتی در سال‌های فعالیت خود، در سریال‌های زیادی به‌عنوان مهمان حضور پیدا کرد. بیشتر سریال‌هایش کمدی بودند؛ اما در درام‌هایی مانند Deadwood نیز نقش‌آفرینی کرده است.

مایک هاگرتی علاوه بر Friends، جایی که نقش آقای تریگر را بازی می‌کرد، در یک قسمت به یاد ماندنی از Sienfield  نیز به عنوان صاحب فروشگاه لباس ظاهر شد. او در  کمدی‌های لوئی خوش شانس (با بازی لویی سی‌کی) نقش‌هایی تکراری ایفا کرد. سریال‌های جورج کارلین و بروکلین نه- نه از آخرین نقش آفرینی‌های هاگرتی بود.

 

جی دوپلاس بازیگر و کارگردان در توییتی به درگذشت هاگرتی اشاره کرد و گفت: «مایک هاگرتی بازیگر و مردی بزرگ بود. دلم برایش تنگ خواهد شد. او برای همیشه در قلب ما زندگی می کند.»

مایک هاگرتی از جمله بازیگران سریال محبوب Friends در سن 68 سالگی فوت کرد. در حال حاضر، اطلاعی درباره دلیل مرگ مایک هاگرتی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

منبع: edition.cnn

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر