;
coinex

فیلم سونیک 2 با بیش از 300 میلیون فروش به صدر باکس آفیس جهانی رسید

صدرنشینی فیلم سونیک 2 در باکس آفیس با فروش 331.64 میلیون دلار! این فیلم از میزان فروش فیلم اول خود پیشی گرفته و حال لقب موفق‌ترین اقتباس از بازی‌‌های ویدیویی در تمام تاریخ را به خود اختصاص داده است.

فروش فیلم اول sonic در سال 2020 به 319.71 میلیون دلار رسیده بود؛ پس می‌توان نتیجه گرفت که این یک پیروزی بزرگ برای مالک بازی sonic و پارامونت پیکچرز به عنوان تهیه کننده این فیلم به حساب می‌آید.

مجموعه فیلم‌های سونیک بر اساس مجموعه بازی‌های پرفروش جهانی SEGA ساخته شده است که داستان سریع‌ترین جوجه تیغی جهان را روایت می‌کند. این فیلم نه تنها در ایالات متحده بلکه در بیش از 47 کشور دنیا از جمله بریتانیا، فرانسه و استرالیا هم در رتبه نخست جدول باکس آفیس قرار گرفته است. همچنین در کشورهایی مانند مکزیک و برزیل فروش قابل قبولی داشته است.

آمار فروش و صدرنشینی فیلم سونیک 2 در باکس آفیس

فروش باکس آفیس این فیلم در ایالات متحده به بالای 162.74 میلیون دلار رسید و از فروش 148.97 میلیون دلاری فیلم قبلی فراتر رود. همچنین، سونیک 2 رکورد قبلی پرفروش‌ترین اقتباس سینمایی مبتنی بر بازی‌های ویدیویی را شکست. سونیک 2، آمار فروش 168.9 میلیون دلاری را در سطح بین المللی به ثبت رسانده و به 331.64 میلیون دلار در سراسر جهان رسیده است.

صدرنشینی فیلم سونیک 2 در باکس آفیس

از زمان انتشار اولین بازی سونیک در سال 1991، سری Sonic محبوبیت جهانی پیدا کرد و SEGA تا به امروز 1.38 میلیارد نسخه از این سری را تولید کرده است. سگا علاوه بر بازی‌ها، در حال توسعه ابتکارات مختلفی در سطح جهانی است، از جمله فیلم، انیمیشن، موسیقی.

قسمت سوم فیلم سونیک احتمالا در سال 2023 آماده اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد صدرنشینی فیلم سونیک 2 در باکس آفیس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منیع: venturebeat

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر