;
coinex

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5 ؛ راهنمای خرید لپ تاپ برای سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف

این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5 را با توجه به بودجه و نیازهای‌تان انتخاب کنید. اگر برای گیمینگ، درس، کار یا امورات روزانه به لپ تاپ نیاز دارید، این راهنمای خرید را از دست ندهید.

امروزه، لپ‌ها نقش بسیار مهمی در زندگی و کار ما دارند. خیلی از ما نمی‌توانیم کار و زندگی را بدون وجود لپ تاپ‌ها تصور کنیم؛ اما با توجه به تعداد بسیار زیاد گزینه‌های موجود، انتخاب و خرید لپ تاپ کار چالش برانگیزی است. چه این خرید را به صورت آنلاین انجام می‌دهید و چه حضوری، در هر صورت باید انتخاب لپ تاپ را با دقت زیادی انجام دهید و قبل از انتخاب این محصول، ویژگی‌ها و اولویت‌های مورد نظرتان را مشخص کنید.

این مطلب به شما برای تصمیم گیری راحت‌تر در این زمینه کمک می‌کند. در این مقاله، با زیرمجموعه‌ای از پرطرفدارترین لپ تاپ‌های موجود در بازار یعنی لپ تاپ‌های مجهز به پردازنده‌های کور‌ای 5 و ویژگی‌های آنها می‌شویم تا اگر قصد خرید لپ تاپ Core i5 را دارید، به راحتی بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5 را برای خودتان انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

 


ادامه مطلب در ادامه


بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5

لپ تاپ‌های ساخته شده با پردازنده‌های کور‌ای 5 معمولا از نظر قیمت و عملکرد ارزش بسیار خوبی دارند. تجربه کاربران نشان داده که لپ تاپ‌های Core i5 برای اجرای همزمان چند کار، ویرایش داکیومنت، وبگردی، استریم فیلم و غیره کاملاً مناسب هستند.

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5
بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5

البته لپ تاپ‌های کور‌ای 5 هم طیف قیمت وسیعی دارند و مدل‌های گران قیمت‌تر آنها، مجهز به امکانات بهتری هستند. در این مطلب با فهرستی از بهترین لپ تاپ های Core i5 از جمله بالاترین نسل لپ تاپ ساخته شده با این پردازنده‌ها آشنا می‌شویم؛ اما قبل از آن، نگاهی داریم به ویژگی‌هایی که باید هنگام خرید لپ تاپ Core i5 به آنها توجه داشته باشید.

نکات مهم برای خرید لپ تاپ Core i5

برای انتخاب هر لپ تاپی از جمله بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5 ، باید به چند ویژگی توجه داشته باشید از جمله:

  1. پردازنده و سرعت آن: سی‌پی‌یو یا همان پردازنده، حکم مغز کامپیوتر را دارد در نتیجه مهم‌ترین قطعه‌ای است که باید هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه داشته باشید؛ از جمله شماره مدل و نسل پردازنده و همچنین سرعت آن.
  2. رم و حافظه داخلی: رم کامپیوتر، بر سرعت عملکرد آن تأثیرگذار است و حافظه داخلی هم علاوه بر ظرفیت ذخیره اطلاعات، می‌تواند در سرعت سیستم نقش داشته باشد. در حال حاضر بهتر است به دنبال لپ تاپی باشید که حداقل 8 گیگابایت رم داشته باشد و به جای هارد درایو که سرعت کمی دارد، مجهز به درایو SSD باشد.
  3. اندازه نمایشگر: اندازه نمایشگر تأثیر زیادی بر وزن لپ تاپ و قابلیت حمل آن دارد. لپ تاپ‌های 11 و 12 اینچی سبک‌تر هستند اما لپ تاپ‌های 13 و 14 اینچی، نمایشگرهای بزرگتری دارند که برای بعضی کارها مناسب‌تر هستند. اگر قصد انجام کارهای گرافیکی را با لپ تاپ کورای ۵ خودتان دارید، بهتر است لپ تاپی با نمایشگر 15 اینچی را انتخاب کنید.
  4. کارت گرافیک: اگر کار گرافیکی یا بازی انجام می‌دهید، لپ تاپی را انتخاب کنید که مجهز به کارت گرافیک باشد که بهترین مدل‌های آنها کارت‌های رادئون ای‌ام‌دی و همچنین کارت گرافیک انویدیا هستند.
  5. سیستم عامل: سیستم عامل هم نقش مهمی در راحتی استفاده از لپ تاپ دارد. در حال حاضر سیستم عامل ویندوز محبوب‌ترین گزینه و مجهز به انواع فناوری‌های روز است.
  6. تکنولوژی‌های اتصال: بیشتر لپ تاپ‌ها چند پورت USB و HDMI دارند که می‌توانید دستگاه‌های مختلف را به آنها وصل کنید. به غیر از تعداد پورت‌ها، باید فناوری وای‌فای و بلوتوث دستگاه را هم بررسی کنید؛ چون نسل‌های جدیدتر این فناوری‌ها، سرعت و عملکرد بهتری دارند.
  7. ضمانت: ضمانت‌نامه لپ تاپ هم نقش مهمی در امکان استفاده طولانی مدت از آن دارد. با توجه به اینکه هزینه خرید لپ تاپ نسبتاً زیاد است، بهتر است همیشه این مورد را هم در نظر داشته باشید.

با در نظر گرفتن این نکات، بهترین لپ تاپ های Core i5 موجود در بازار عبارتند از:

1. ایسر Nitro

 

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5

  • پردازنده مرکزی: Core i5-12500H
  • پردازنده گرافیکی: GeForce RTX 3060
  • نمایشگر: 15.6 اینچی
  • رم: 16 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 512 گیگابایت SSD

معرفی بهترین و قوی ترین لپ تاپ های دارای CPU پنج هسته ای را با ایسر نیترو شروع می‌کنیم که یک لپ تاپ گیمینگ با 16 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت SSD است.

این لپ تاپ i5 نسل 12 با گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3060 ساخته شده که مجهز به فناوری‌هایی مثل رهگیری پرتو، چندپردازشی استریمینگ و غیره است. نمایشگر 144 هرتزی فول اچ‌دی IPS این لپ تاپ هم کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد.

علاوه بر این، این محصول ایسر با داشتن فناوری‌های DoubleShot Pro، وای‌فای 6 و سوئیچ MUX، عملکرد بسیار خوبی برای گیمینگ دارد.

بدنه این لپ تاپ core i5 نسل ۱۲ بازسازی شده و با دو فن خنک کننده و چهار پورت خروج هوا، دمای آن کاملاً پایین نگه داشته می‌شود. همچنین، می‌توانید با فشار یک دکمه به رابط کاربری NitroSense دسترسی پیدا کرده و دما، نقشه حرارتی، سرعت فن، سرعت بارگذاری و سایر ویژگی‌های لپ تاپ را مشاهده کنید. اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ قوی هستید، این محصول ایسر می‌تواند برای شما بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5 باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2023

2. لنوو IdeaPad

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5
بهترین لپ تاپ های Core i5
  • پردازنده مرکزی: Core i5-12500H
  • پردازنده گرافیکی: GeForce RTX 3050
  • نمایشگر: 15.6 اینچی
  • رم: 8 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 512 گیگابایت SSD

لنوو Ideapad یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های Core i5 است که با سیستم عامل ویندوز 11 و امکانات گیمینگ به دست شما می‌رسد.

این لپ تاپ core i5 نسل ۱۲ مجهز به یک معماری جدید است که هسته‌های پردازنده در آن تطبیق پیدا کرده و اجازه نمی‌دهد که هیچ عملیاتی در پس زمینه، باعث ایجاد وقفه در اجرای بازی‌ها شود. گرافیک انویدیا جی فورس RTX 3050 به همراه نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ‌دی IS این سیستم که نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 1920×1080 پیکسل دارد، تصاویر بسیار جذاب و باکیفیتی را تولید می‌کنند.

کیبورد گیمینگ این لپ تاپ i5 مجهز به پد عددی و همه کنترل‌های مورد انتظار است. وبکم اچ‌دی موجود در این لپ تاپ هم به برقراری ارتباط هر چه بهتر کمک کرده و سیستم خنک کننده آن کاملاً بی صدا است.

این لپ تاپ i5 نسل 12 طراحی بسیار شیک و کاملاً قابل حملی دارد. همچنین، لنوو Ideapad سرعت شارژ بالایی دارد و باتری آن ظرف تنها 15 دقیقه، تا 40 درصد شارژ می‌شود. تکنولوژی‌های اتصال موجود در این محصول لنوو شامل پورت‌های USB، HDMI، استاندارد جدید بلوتوث و وای‌فای هستند.

3. اچ پی Victus

 

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5

  • پردازنده مرکزی: Core i5-12500H
  • پردازنده گرافیکی: GeForce RTX 3050
  • نمایشگر: 15.6 اینچی
  • رم: 16 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 1 ترابایت SSD

این لپ تاپ core i5 برند اچ‌پی، با جدیدترین نسخه ویندوز 11 به دست کاربران می‌رسد و با داشتن نسل 12 پردازنده کور‌ای 5 اینتل، همواره بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار می‌دهد تا سرعت اجرای کارهای شما را افزایش دهد.

گرافیک جی‌فورس RTX 3050 به کار رفته در این لپ تاپ i5 نسل 12 ، این محصول را تبدیل به یک سیستم گیمینگ قدرتمند کرده و نمایشگر آن، زاویه دید 178 درجه و رزولوشن 1920×1080 پیکسل فول اچ‌دی دارد.

قابلیت‌های ذکر شده به همراه پورت‌های USB و تکنولوژی‌های بلوتوث و وای‌فای جدید این لپ تاپ، آن را تبدیل به بهترین لپ تاپ با CPU های Core i5 برای خیلی از کاربران کرده‌اند.

4. ایسوس Zenbook

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5
بهترین لپ تاپ با CPU های Core i5

مشخصات:

  • پردازنده مرکزی: Core i5-1240P
  • پردازنده گرافیکی: Iris Xe
  • نمایشگر: 14 اینچی
  • رم: 16 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 512 گیگابایت SSD

جدیدترین مدل ایسوس زنبوک مجهز به پردازنده اینتل Core i5 نسل دوازده است که برای انجام همه کارها و همچنین اجرای همزمان کارهای مختلف، قدرت کافی را دارد.

این لپ تاپ core i5 نسل ۱۲ با سیستم عامل ویندوز 11، بهترین ویندوز برای لپ تاپ core i5 به دست کاربران می‌رسد و با داشتن 8 گیگابایت رم و 1 ترابایت SSD کارهای مختلف را با سرعت بالا انجام می‌دهد.

کارهای گرافیکی این لپ تاپ توسط کارت گرافیک اینتل Iris Xe انجام می‌شود که در ترکیب با نمایشگر 14 اینچی OLED آن، که نرخ نوسازی 90 هرتز و رزولوشن 2880×1800 پیکسل دارد، تصاویر بسیار باکیفیتی ایجاد می‌کنند.

این ویژگی‌ها در کنار تکنولوژی صدای هوشمند، دالبی اتموس، دوربین اچ‌دی و جدیدترین فناوری‌های بلوتوث و وای‌فای، این محصول ایسوس را تبدیل به یکی از کاندیدهای بهترین لپ تاپ Core i5 کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های دل 2023

بهترین لپ تاپ اپل 2023

5. ال جی Gram

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5

  • پردازنده مرکزی: Core i5-1240P
  • پردازنده گرافیکی: Iris Xe
  • نمایشگر: 16 اینچی
  • رم: 8 گیگابایت DDR5
  • حافظه: 512 گیگابایت SSD

لپ تاپ کورای ۵ اینتل، یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های Core i5 است که با داشتن پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5 و پلتفرم Evo اینتل، قابلیت اجرای همزمان کارهای مختلف را دارد.

گرافیک Intel Iris Xe این لپ تاپ هم تصاویر بسیار زیبایی تولید می‌کند که به همراه طیف رنگی 99 درصد DCI-P3 آن، زیبایی و گیرایی تصاویر را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند.

همچنین این لپ تاپ i5 با 512 گیگابایت SSD و 16 گیگابایت رم، قدرت اجرای همزمان چندین کار را دارد و پردازنده 5200 مگاهرتزی آن هم سرعت اجرای کارها را به میزان زیادی افزایش می‌دهد.

سایر امکانات و ویژگی‌های این لپ تاپ عبارتند از ویکم فول اچ‌دی IR، قابلیت حذف سروصداهای پس زمینه با فناوری هوش مصنوعی، سیستم تشخیص حضور کاربر برای قفل صفحه، تکنولوژی Smart Display و قابلیت تشخیص چهره. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5 با امنیت بالا هستید، به احتمال زیاد این لپ تاپ می‌تواند انتظار شما را برآورده کند.

6. ام اس آی Summit

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5
لپ تاپ core i5
  • پردازنده مرکزی: Core i5-1240P
  • پردازنده گرافیکی: Iris Xe
  • نمایشگر: 13.4 اینچی
  • رم: 16 گیگابایت DDR5
  • حافظه: 512 گیگابایت SSD

معرفی بهترین لپ تاپ با CPU های Core i5 را با MSI Flip Evo که مجهز به پردازنده آی 5 نسل دوازدهم اینتل است، ادامه می‌دهیم. همانطور که انتظار می‌رود، این محصول هم کارهای معمولی و هم کارهای چالش برانگیز و سنگین را به خوبی اجرا می‌کند. پلتفرم Evo اینتل هم سرعت و کیفیت تصاویر گرافیکی این لپ تاپ کورای ۵ را افزایش داده‌اند.

این لپ تاپ i5 نسل 12 مجهز به تکنولوژی LPDDR% و PCle Gen4 است و با سیستم عامل ویندوز 11 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کارت گرافیک Iris Xe هم به همراه نمایشگر اچ‌دی‌آر 4K این لپ تاپ، تصاویری بسیار جذاب و باکیفیت ایجاد می‌کنند.

اگر به دنبال یک لپ تاپ سبک با امکانات قابل توجه و ماندگاری شارژ طولانی هستید، MSI Summit می‌تواند برای شما، بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5 باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

بهترین لپ تاپ های اچ پی 2023

7. اچ پی Iris

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5

  • پردازنده مرکزی: Core i5-1235U
  • پردازنده گرافیکی: Iris Xe
  • نمایشگر: 15.6 اینچی
  • رم: 8 گیگابایت DDR5
  • حافظه: 256 گیگابایت SSD

لپ تاپ HP Iris با داشتن 8 گیگابایت رم DDR4 و یک SSD با ظرفیت 256 گیگابایت، یکی از قوی ترین لپ تاپ های دارای CPU پنج هسته ای است که اپلیکیشن‌ها را به صورت روان اجرا می‌کند. این لپ تاپ هم با بهترین ویندوز برای لپ تاپ core i5 یعنی ویندوز 11 به کاربران تحویل داده می‌شود.

نمایشگر فول اچ‌دی 15.6 اینچی این لپ تاپ اچ‌پی دارای رزولوشن 1920×1080 پیکسل و تقریباً بدون حاشیه است. تکنولوژی‌های حذف نویز، وای‌فای 6، بلوتوث و دوربین اچ‌دی 720 پیکسلی هم جزء امکانات این لپ تاپ core i5 هستند.

این لپ تاپ core i5 نسل ۱۲ یک صفحه کلیدی تمام اندازه به همراه یک صفحه کلید عددی دارد و با طراحی سازگار با محیط زیست و پلاستیک تماماً بازیافت شده تولید شده است.

8. ایسر Aspire

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5
بهترین لپ تاپ Core i5
  • پردازنده مرکزی: Core i5-1235U
  • پردازنده گرافیکی: Iris Xe
  • نمایشگر: 15.6 اینچی
  • رم: 8 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 256 گیگابایت SSD

معرفی بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5 را با لپ تاپ ایسر Aspire ادامه می‌دهیم که یک محصول بسیار قدرتمند با تکنولوژی هوشمند و سرعت بالا است. این لپ تاپ کورای ۵ بیشتر مناسب ویرایش ویدیو، وبگردی و استریمینگ است.

کیفیت نمایشگر 15.6 اینچی فول اینچی این لپ تاپ با نسبت ابعاد 16:9 و نسبت تصویر به بدنه 81.18 درصدی آن، در کنار گرافیک اینتل Iris Xe، تصاویری بسیار زیبا و فراگیر را ایجاد می‌کنند.

همچنین، این لپ تاپ core i5 دارای 8 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت SSD و مجهز به فناوری‌هایی مثل وای‌فای 6، بلوتوث 5.1، لن و چندین حالت برای خنک کردن سیستم است.

9. لنوو Pro

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5

  • پردازنده مرکزی: Core i5-1235U
  • پردازنده گرافیکی: Iris Xe
  • نمایشگر: 15.6 اینچی
  • رم: 8 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 512 گیگابایت SSD

معرفی بهترین لپ تاپ Core i5 را با لنوو Ideapad 3i پیش می‌بریم که مجهز به پردازنده سری U کور‌ای و کارت گرافیک Iris Xe است.

این لپ تاپ i5 هم یک نمایشگر فول اچ‌دی 15.6 اینچی IPS با زاویه دید وسیع و کیفیت تصویر بسیار خوب دارد. هر 4 حاشیه نمایشگر این لپ تاپ بسیار باریک و دقت و کنتراست تصویر آن بالا است.

این لپ تاپ لنوو مجهز به یک وبکم اچ‌دی با قطع کن، سیستم صوتی دالبی اتموس، تکنولوژی حذف نویز هوشمند، وای‌فای، بلوتوث و چند پورت USB است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های لنوو 2023

بهترین لپ تاپ های ایسر 2023

10. اچ پی Pavilion

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5
بهترین پردازنده لپ تاپ
  • پردازنده مرکزی: Core i5-1235U
  • پردازنده گرافیکی: Iris Xe
  • نمایشگر: 15.6 اینچی
  • رم: 8 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 512 گیگابایت SSD

معرفی بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5 را با این لپ تاپ اچ‌پی ادامه می‌دهیم که ساخته شده با بهترین پردازنده لپ تاپ از نوع 10 هسته‌ای با فرکانس پایه 3.3 گیگاهرتز و حداکثر کلاک 4.4 گیگاهرتز است.

نمایشگر 14 اینچی فول اچ‌دی این لپ تاپ هم قابلیت پشتیبانی از لمس چند نقطه‌ای را دارد و در ساخت آن از گلس لبه تا لبه و فناوری micro-edge استفاده شده است.

تکنولوژی وای‌فای 6 و بلوتوث 5 به کار رفته در این لپ تاپ، سرعت انتقال فایل را 3 برابر نسبت به نسخه‌های پایین‌تر افزایش می‌دهند.

این ویژگی‌ها در ترکیب با دوربین 5 مگاپیکسلی، تکنولوژی حذف نویز، میکروفون قوی، قلم نوری و طراحی ظریف و سبک، این لپ تاپ اچ‌پی را تبدیل به بهترین لپ تاپ Core i5 برای بسیاری از کاربران کرده‌اند.

11. ایسوس TUF Gaming F15

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5

  • پردازنده مرکزی: Core i5-10300H
  • پردازنده گرافیکی: GTX 1650
  • نمایشگر: 15.6 اینچی
  • رم: 8 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 512 گیگابایت SSD

معرفی قوی ترین لپ تاپ های دارای CPU پنج هسته ای را با ایسوس TUF Gaming F15 پیش می‌بریم که با استفاده از آن، به بیشتر از 100 بازی باکیفیت در ویندوز 10 دسترسی خواهید داشت.

این لپ تاپ ایسوس با گرافیک GTX 1650 جی‌فورس انویدیا، کیفیت تصویر بسیار خوبی برای گیمینگ دارد. 8 گیگابایت رم این لپ تاپ هم به 32 گیگابایت قابل ارتقاء است.

همچنین، این لپ تاپ i5 دارای پورت USB Type-C و HDMI 2.0b است و سخت‌افزار آن کاملاً برای گیمینگ بهینه‌سازی شده است. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ Core i5 با قابلیت اجرای بازی‌های سنگین هستید، حتماً این محصول ایسوس را در نظر داشته باشید.

12. دل Vostro 3420

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5
لپ تاپ کورای ۵
  • پردازنده مرکزی: Core i5-1235U
  • پردازنده گرافیکی: ادغام شده
  • نمایشگر: 14 اینچی
  • رم: 8 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 512 گیگابایت SSD

برای بسیاری از نیازهای شخصی و کاری، دل Vostro 3420 می‌تواند بهترین لپ تاپ با CPU های Core i5 باشد. قیمت این محصول دل نسبت به امکانات آن بسیار مناسب است و با داشتن بهترین پردازنده لپ تاپ یعنی کور‌ای فایو نسل 12، 12 مگابایت کش، 10 هسته و 12 ریسمان، سرعت بسیار خوبی برای انجام کارهای مختلف دارد.

نمایشگر 14 اینچی این لپ تاپ کورای ۵ کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و دوربین اچ‌دی آن با رزولوشن 720 پیکسل و نرخ 30 فریم بر ثانیه، برای یک لپ تاپ اقتصادی بسیار عالی است. ترکیب 8 گیگیابایت رم و 512 گیگابایت درایو SSD هم از جمله سایر ویژگی‌های مثبت این محصول دل هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2023

بهترین لپ تاپ سامسونگ 2023

13. دل Inspiron 3511

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5

  • پردازنده مرکزی: Core i5 نسل 11
  • نمایشگر: 15 اینچی
  • رم: 8 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 512 گیگابایت SSD

لپ تاپ Dell Inspiron 3511 یکی دیگر از قوی ترین لپ تاپ های دارای CPU پنج هسته ای است که علاوه بر طراحی زیبا، عملکرد بسیار خوبی دارد.

می‌توانید با استفاده از فناوری Dell Mobile Connect، دستگاه‌های مختلف را به این لپ تاپ وصل کنید و با پورت HDMI آن هم می‌توانید لپ تاپ را به تلویزیون یا مانیتور وصل کنید تا تصویری فراگیرتر داشته باشید.

این محصول دل، پورت‌های مختلفی برای انتقال سریع داده‌ها دارد و 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت بسیار مناسب این لپ تاپ دل، آن را برای بسیاری از کاربران تبدیل به بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5 کرده است.

14. اچ پی 14s

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5
لپ تاپ i5
  • پردازنده مرکزی: Core i5
  • گرافیک: ادغام شده
  • نمایشگر: 14 اینچی
  • رم: 8 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 512 گیگابایت SSD

اگر مایل نیستید که برای لپ تاپ کور‌ای 5 هزینه زیادی پرداخت کنید، این محصول اچ‌پی می‌تواند بهترین لپ تاپ با CPU های Core i5 برای شما باشد. لپ تاپ اچ‌پی 14s، یک نمایشگر 14 اینچی و وزن کمتر از 1.5 کیلو دارد در نتیجه حمل و نقل آن بسیار راحت است.

این لپ تاپ قدرتمند هم 12 مگابایت کش، 10 هسته، 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت SSD و ماندگاری شارژ 9 ساعت دارد؛ در نتیجه می‌تواند نیازهای بیشتر کاربران را برآورده کند. قیمت مناسب این لپ تاپ آن را تبدیل به یک گزینه بسیار خوب برای استفاده‌های شخصی و دانشجویی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

15. دل Inspiron 5518 i5

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5

  • پردازنده مرکزی: Core i5- 11300H
  • گرافیک: ادغام شده
  • نمایشگر: 15.6 اینچی
  • رم: 16 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 512 گیگابایت SSD

معرفی بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5 را با این محصول بسیار اقتصادی دل به پایان می‌بریم. این لپ تاپ دل برای کارهای شخصی و ساده بسیار مناسب است و با داشتن گرافیک ادغام شده، کیفیت تصویر بسیار خوبی را فراهم کرده و تأخیری در اجرای بازی‌ها یا اپلیکیشن‌ها با آن مشاهده نمی‌شود.

حسگر اثر انگشت این لپ تاپ Dell هم به حفاظت از امنیت اطلاعات مهم شما کمک می‌کند.

جمع‌بندی

امیدواریم که این راهنمای جامع به شما برای انتخاب بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5 کمک کرده باشد. لپ تاپ‌های معرفی شده در این مطلب، طیف قیمت وسیعی دارند. چه به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ پرقدرت و بالاترین نسل لپ تاپ باشید و چه یک محصول اقتصادی و کم هزینه، به احتمال زیاد می‌توانید بین مدل‌های معرفی شده در این فهرست، بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین پردازنده لپ تاپ برای لپ تاپ‌های کور i5 کدام است؟

به طور کلی، سریع‌ترین پردازنده i5، پردازنده Core i5-13600K اینتل است. ولی همه پردازنده‌های بالاتر از نسل 12 کور i5 از جمله لپ تاپ i5 نسل 13 سرعت بسیار خوبی دارند.

آیا لپ تاپ‌های i5 برای گیمینگ مناسب هستند؟

به طور کلی، لپ تاپ‌های i5 برای گیمینگ در حد متوسط و با تنظیمات ساده مناسب هستند و خیلی از آنها، برای اجرای بازی‌های سنگین طراحی نشده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5 چیست؟ از نظر شما لپ تاپ های کور آی 5 ارزش خرید دارند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر