;
coinex

بهترین پروژه های Move to Earn ؛ قدم بزن ارز دیجیتال بگیر!  

اخیراً پروژه‌های Move to Earn طرفداران زیادی در دنیای ارز دیجیتال پیدا کرده‌اند. ما در این نوشتار، قصد داریم بهترین پروژه های Move to Earn را معرفی کنیم.

بهترین پروژه های Move to Earn شامل موارد بسیاری می‌شوند که ما در این جستار به بررسی پنج مورد از آن‌ها می‌پردازیم. اگر شما هم با دنیای ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، احتمالاً نام Move to Earn به گوش شما خورده است. همان طور که می‌دانید، این پروژه‌ها به شما کمک می‌کنند که بدون نیاز به پرداخت پول و تنها با قدم زدن و فعالیت‌های بدنی، کسب درآمد کنید.

ازآنجاکه برای شروع بازی‌های Move to Earn نیازی به پرداخت زیاد پول نیست، طرفداران زیادی را از آن خود کرده‌اند و افراد زیادی قصد دارند از آن‌ها استفاده کنند. به همین دلیل هم شاید شما نیز به این حوزه علاقه داشته باشید. پس اگر شما نیز می‌خواهید در پروژه‌های Move to Earn به کسب درآمد بپردازید، ما را تا انتها همراهی کنید.

ما در این نوشتار، برخی از بهترین و جذاب‌ترین پروژه‌های کسب درآمد از فعالیت را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند که بهترین درآمد را با کمترین سرمایه اولیه کسب کنید. پس کمی وقت گذاشته و این پروژه‌ها را بشناسید. این بازی‌های قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. در ادامه، بیشتر با این حوزه آشنا می‌شویم.

بهترین پروژه های Move to Earn

تعداد زیادی بهترین پروژه های Move to Earn وجود دارد که می‌توانید برای کسب درآمد از آن‌ها استفاده کنید. شاید برای شما سؤال پیش بیاید که بازی‌ها یا پروژه‌های Move to Earn چیست؟ برای پاسخ به این سؤال، خوب است بدانید که در این بازی‌ها، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که فعالیت داشته باشید. این امر می‌تواند به کسب درآمد شما کمک بسزایی کند. مهم‌ترین هدف این پروژه‌ها، تشویق افراد به فعالیت‌های بدنی و یا ورزش کردن است.

بهترین پروژه های Move to Earn

علاوه بر پروژه‌های حرکت برای کسب درآمد، شما می‌توانید نگاهی به بهترین پروژه‌های متاورس برای خرید و سرمایه‌گذاری نگاهی بیندازید. در این نوشتار، شما با محبوب‌ترین پروژه‌ها آشنا خواهید شد. از سوی دیگر، بهترین پروژه‌های دیفای در سال 2022 هم می‌تواند کمک بسزایی به شما داشته باشد. پس از مطالعه آن غافل نشوید.

در حال حاضر، پروژه های کسب درآمد از فعالیت طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. به همین دلیل هم اغلب سرمایه‌گذاران متاورس و NFT از این پروژه‌ها نیز استفاده می‌کنند. همان طور که از نام آن‌ها مشخص است، این پروژه‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که با راه رفتن، دویدن و حتی رقصیدن، به درآمد برسند.

امروز، ما به انتخاب خوب برخی از بهترین بازی های Move to Earn را برای شما معرفی می‌کنیم. این بازی‌ها در آوریل 2022 طرفداران زیادی داشتند. بر اساس ارزش کنونی بازار، این پروژه‌ها بر اساس ارزش مرتب شده‌اند. اگر شما هم می‌خواهید این پروژه‌ها را بشناسید، این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

دوز (DOSE)؛ 6.7 میلیون دلار

بهترین پروژه های Move to Earn

دوز یکی از بهترین پروژه های Move to Earn است که در نوامبر سال 2021 راه‌اندازی شد. لازم به ذکر است که این پروژه بر اساس گیم‌فای و اکوسیستم OliveX کار می‌کند. توکن بومی این برنامه، DOSE نام دارد که ارزش بسیار بالایی دارد. کاربران این امکان را دارد که با انجام کارهای متفاوتی در این بازی، ین توکن باارزش را دریافت کند.

همان طور که گفتیم، کاربران می‌توانند توکن DOSE دریافت کنند. این توکن به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا کارهای خود را به اتمام برسانند. برای مثال، با استفاده از DOSE آن‌ها می‌توانند NFT خریداری کنند، اقلام درون بازی را باز و استفاده کنند، در رویدادهای متفاوت شرکت نمایند و سایر موارد مربوط به بازی را در دسترس داشته باشند.

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، این برنامه بر اساس OliveX کار می‌کند. اگر نمی‌دانید OliveX چیست، خوب است بدانید که این موضوع به نوعی توسعه‌دهنده گیم‌فای برای تناسب‌اندام اطلاق می‌شود که در آسیا طرفداران زیادی دارد. به بیانی دیگر، این نوعی متاورس تناسب‌اندام است که در آن کاربران می‌توانند کارهای متنوعی مانند ورزش کردن و کسب توکن را انجام دهند.

بهترین پروژه های Move to Earn

مهم‌ترین استراتژی و هدف OliveX این است که بتواند چندین عنوان سرمایه‌گذاری از طریق حرکت را توسعه داده و افراد را به انجام این کارها تشویق کند. علاوه بر این، در این برنامه افراد زیادی به تعامل با یکدیگر می‌پردازند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید برخی از بخش‌ها OliveX که شامل Land می‌شود، مربوط به بازی SandBox است. این گزینه هم باعث شده که دوز یکی از بهترین پروژه های Move to Earn به شمار رود. اگر با این بازی آشنا نیستید، می‌توانید سری به آموزش بازی سندباکس (SandBox) بزنید.

در این بازی، شما قادر هستید که وارد بازی‌های هیجان‌انگیز شده و از طریق آن‌ها، هم کسب درآمد کرده و هم فعالیت داشته باشید. شما برای خرید اقلام درون OliveX، نیاز به توکن دوز خواهید داشت تا بتوانند هر چیزی که در این پلتفرم می‌خواهید را خریداری کنید.

شایان ذکر است که پلتفرم DOSE و توکن بومی آن در حال حاضر، بیشتر از 6.7 میلیون دلار ارزش دارد که در بازار، رقم خوبی به نظر می‌رسد. با وجود این رقم، باز هم دوز یکی از کم‌ارزش‌ترین پروژه های کسب درآمد از فعالیت است و برنامه‌های باارزش‌تری هم وجود دارد. شما می‌تواند ارز دیجیتال DOSE را در صرافی‌های یونی سواپ، OKX، MEXC، پنکیک سواپ، سوشی سواپ، AAX، Hoo و بسیاری از صرافی‌های دیگر خریدوفروش کنید.

استپ (STEP)؛ 43 میلیون دلار

بهترین پروژه های Move to Earn

یکی دیگر از روش‌های کسب ارزهای دیجیتال با راه رفتن شامل پلتفرم استپ می‌شود. این برنامه که در تاریخ ژانویه 2022 راه‌اندازی شد، در همین مدت کوتاه توانست افراد بسیاری را به سمت خود جذب کند. به همین دلیل هم تعداد کاربرانی که روزانه در این برنامه پیاده‌روی می‌کنند، روزبه‌روز در حال افزایش است.

این اپلیکیشن که یکی از بهترین پروژه های Move to Earn است، در حاضر برای تلفن‌های موبایل اندروید و ios در دسترس خواهد بود. اگر می‌خواهید شروع به کسب درآمد کنید توصیه می‌کنیم حتماً آن را جزو اولویت‌های خود قرار دهید. توکن بومی این برنامه FITFI نام دارد که در بازار کنونی، ارزش زیادی از آن خود کرده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این برنامه دارد این است که کاربران باید حداقل ۲۰۰۰۰ توکن استپ داشته باشند تا بتوانند شروع به کسب پاداش کنند.  این ۲۰ هزار تومان تقریباً معادل هزار دلار می‌شود. علاوه بر این شایان ذکر است که حداکثر میزانی که هر کاربر می‌تواند در یک روز دریافت کند معادل ۱۰ دلار است که با انجام ۳۰ هزار مرحله این میزان هزینه به دست می‌آید.

نکته دیگری که درباره این برنامه باید بدانید این است که به کاربران در قالب BNB پاداش داده می‌شود. شاید برای شما سؤال پیش بیاید که این پاداش از چه راهی به وجود می‌آید. پاداش‌هایی که در این برنامه به کاربران داده می‌شود از طریق کارمزد تراکنش‌هایی که کاربران توکن خریدوفروش می‌کنند، جمع‌آوری شده و به دست می‌آید.  پس می‌توان گفت که این پاداش‌ها، همان کارمزد تراکنش‌هایی است که هنگام خریدوفروش توکن پرداخت کرده‌اید.

بهترین پروژه های Move to Earn

یکی دیگر از دلایلی که STEP یکی از بهترین پروژه های Move to Earn به شمار می‌رود، ارزش بازار بالای آن است. این پروژه در حال حاضر بیشتر از ۴۳ میلیون دلار ارزش دارد. همین موضوع هم باعث شده که این پروژه یک فرصت بسیار عالی برای جمع‌آوری توکن و رسیدن به درآمدهای بسیار بالا باشد.

البته برای شروع سرمایه‌گذاری در این برنامه، شما نیاز به 1000 دلار خواهید داشت که این می‌تواند یک نقطه‌ضعف قابل‌توجه برای این پروژه باشد. این در حالی است که توسعه‌دهندگان این برنامه اعلام کردند که این میزان توکن برای شروع بازی به‌زودی کاهش خواهد یافت. امیدواریم که با استفاده از این روش، کاربران بیشتری برای پیوستن به این پلتفرم با اقدام کنند.

نکته جالب‌توجه درباره استپ این است که این برنامه، اولین پلتفرمی بوده که از ابزار BEP-20 برای پاداش به کاربران استفاده می‌کند. البته باید بدانید که شما برای خرید باید ۵ درصد و فروش ۱۵ درصد مالیات پرداخت کنید؛ بنابراین، اگر به دنبال خریدوفروش توکن STEP برای کسب سود بیشتر هستید، حتماً این مورد را در نظر بگیرید.

برای خرید توکن استپ، شما می‌توانید از صرافی‌های پنکیک سواپ، ال بانک و بیت مارت استفاده کنید. به‌طور‌کلی، شما می‌توانید برای کسب ارزهای دیجیتال با راه رفتن از این برنامه استفاده خوبی داشته باشید. پس استفاده از آن را فراموش نکنید.

ژنوپتس (GENE)؛ 51 میلیون دلار

بهترین پروژه های Move to Earn

ژنوپتس هم یکی دیگر از بهترین پروژه های Move to Earn به شمار می‌رود که در نوامبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد و تاکنون توانسته ارزش قابل‌توجهی در بازار از آن خود کند. شایان ذکر است که این بازی، اولین پلتفرم مبتنی بر سولانا که به‌صورت Move to Earn کار می‌کند، محسوب می‌شود. همچنین این بازی با الهام از پلتفرم PokemonGo ایجاد شده که مدل محبوبی در دنیای ارزهای دیجیتال است. در این بازی، کاربران می‌توانند برای کسب هیولاهای NFT که ژنوپتس نام دارند، فعالیت داشته باشند.

اگر شما هم می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید توکن GENE کسب کنید، به این بخش توجه نمایید. برای به دست آوردن این توکن، شما می‌توانید Fitbit خود را به حساب ژنوپتس متصل نمایید. از این توکن می‌توانید در محل‌های متفاوتی در این بازی استفاده نمایید. برای مثال، توکن GENE برای ارتقای عملکرد این بازی و دریافت اقلام ارزشمند آن مورداستفاده قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده ژنوپتس به یکی از بهترین بازی های Move to Earn تبدیل شود، میدان نبرد آن است. با استفاده از این میدان‌های نبرد، کاربران این امکان را دارند که برای کسب پاداش و اقلام درون بازی به رقابت بپردازند. بسیاری از کاربران برای کسب ارزهای دیجیتال با راه رفتن از این روش استفاده می‌کنند. بهترین پروژه‌ها و ارزهای وب 3 را می‌توانید از اینجا بشناسید. با ادامه بهترین پروژه های Move to Earn همراه ما باشید.

بهترین پروژه های Move to Earn

اگر شما هم قصد دسترسی به این بازی را دارید، در ابتدا باید در آن ثبت‌نام کنید. البته به یاد داشته باشید که برای دسترسی به این بازی، اولویت با کسانی است که Genesis Genopet یا توکن GENE دارند. علاوه بر این، اعضای گروه‌های دیسکورد هم می‌توانند به این بازی دسترسی داشته باشند.

نکته دیگری که باید درباره ارز دیجیتال GENE بدانید، این است که این توکن مبتنی بر بلاک‌چین سولانا بوده که به‌عنوان پاداش در میان کاربران توزیع می‌شود. علاوه بر این، کاربران با استفاده از این ارز دیجیتال می‌توانند برای آینده بازی ژنو پرس و بدهند.

توکن GENE در صرافی‌های متفاوتی در دسترس شما قرار دارد. این صرافی‌ها شامل مواردی مانند FTX، Bybit، Raydium، MEXC، BKEX، Hoo، پنکیک سواپ و بسیاری از صرافی‌های دیگر می‌شود. لازم به ذکر است که این بازی در حال حاضر، بیشتر از 51 میلیون ارزش بازار دارد که رقم بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

Dotmoovs (MOOV)؛ 63 میلیون دلار

بهترین پروژه های Move to Earn

یکی دیگر از بهترین بازی های Move to Earn که طرفداران بسیار زیادی دارد، Dotmoovs است که در ژوئن ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد و تاکنون توانسته افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. در این بازی شما می‌توانید نبردهایی به‌صورت رقص مشاهده کنید که جذابیت بسیار زیادی برای کاربران دارند. این بازی با قابلیت‌هایی که به کاربران عرضه می‌کند، به یکی از بهترین پروژه های Move to Earn تبدیل شده است که ارزش بازار آن هم نسبتاً بالاست.

بازی Dotmoovs دارای یک برنامه تلفن همراه است که شما می‌توانید آن را روی گوشی خود نصب کرده و به بازی کردن بپردازید. با استفاده از این بازی، کاربران می‌توانند در اجراهای فوتبال آزاد با سایر افراد رقابت داشته باشند. علاوه بر این، شما می‌توانید سایر بازیکنان را نیز تشویق کرده و جایزه کسب کنید. با وجود این قابلیت‌های گسترده، Dotmoovs یکی از بهترین بازی های Move to Earn به شمار می‌رود.

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که ارز دیجیتال این بازی (MOOV) می‌تواند به رمزارز بعدی برنامه تیک تاک تبدیل شود. آن‌ها می‌گویند که این ارز دیجیتال، برای رقص این برنامه به کاربران داده می‌شود. این بدان معنی است که کاربران با استفاده از این ارز دیجیتال می‌توانند در مسابقات رقص با یکدیگر رقابت کنند. همه شما از محبوبیت و شهرت بالای تیک‌تاک آگاه هستید. به همین دلیل هم اگر بازی Dotmoovs با استفاده از این برنامه به محبوبیت زیادی برسد، چندان تعجب نخواهیم کرد.

بهترین پروژه های Move to Earn

توکن بومی این برنامه، MOOV نام دارد که به‌عنوان جایزه به کاربران داده می‌شود و بسیاری از کاربران برای کسب این ارز دیجیتال تلاش می‌کنند.  یکی از مهم‌ترین دلایلی که کاربران برای به دست آوردن ارز MOOV و کسب ارزهای دیجیتال با راه رفتن تلاش می‌کنند، ارزش بالای آن است. به همین دلیل هم به یکی از بهترین پروژه های Move to Earn تبدیل شده است.

خوب است بدانید که ارزش بازار این ارز دیجیتال در حال حاضر، بیشتر از ۶۳ میلیون دلار است که رقم بسیار برجسته‌ای به نظر می‌رسد. بااین‌حال، توکن MOOV در هفته گذشته بیشتر از ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است و انتظار می‌رود که ارزش آن بیشتر از قبل شود. شما می‌توانید این ارز دیجیتال را در صرافی‌های Gate.io، BitGlobal، پنکیک سواپ، یونی سواپ و بسیاری از صرافی‌های دیگر، خریدوفروش کنید.

استپن (GMT)؛ دو میلیارد دلار

بهترین پروژه های Move to Earn

درنهایت، با بازی محبوب استپن که در مارس ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد روبرو می‌شویم که طرفداران بسیار بی‌شماری دارد و به‌عنوان پیشروترین و برترین ارز دیجیتال فعالیت برای کسب درآمد به شمار می‌رود. باتوجه‌به قابلیت‌هایی که استپن به کاربران ارائه می‌دهد، می‌توان آن را در صدر بهترین بازی های Move to Earn دانست.

STEPN دارای بالاترین ارزش بازار در میان همه پروژه‌های موجود در این لیست است. ارزش بازار استپن در حال حاضر، بیشتر از ۲ میلیارد دلار بوده و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن هم بیشتر از 1.8 میلیارد است. اگر هنوز به این بازی آشنا نیستید، می‌توانید سری به بازی STEPN و توکن‌های GMT و GST بزنید.

استپن یک بازی سبک زندگی بر مبنای وب ۳ است که با عناصر game-fi و social-fi در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد. این بازی به کاربران این امکان را می‌دهد که با راه رفتن، دویدن در فضای باز و هر نوع فعالیت بدنی، به کسب درآمد بپردازند. همان طور که می‌دانید، مهم‌ترین هدف بهترین پروژه های Move to Earn ترغیب افراد به فعالیت‌های بدنی و ورزش است.

نکته دیگری که باید درباره این بازی بدانید، این است که استپن مبتنی بر بلاک‌چین سولانا ساخته شده و به کاربران این امکان را می‌دهد که کفش‌های دیجیتالی را به‌صورت NFT خریداری نمایند. شما می‌توانید کفش‌های مختلفی را در حین خرید مشاهده کنید که هرکدام از آنها سطوح مختلفی از درآمد را نشان می‌دهند. با استفاده از این کفش‌ها،  احتمالاً برای NFT آن‌ها مشکلاتی به وجود می‌آید که برای تعمیر و نگهداری از آن‌ها باید مقداری توکن خرج کنید.

بهترین پروژه های Move to Earn

STEPN قابلیت‌های زیادی به کاربران ارائه می‌دهد که این ویژگی‌ها باعث شده تا آن را به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین پروژه های کسب درآمد از فعالیت برشمرده می‌شود. برای خرید کفش در این بازی، شما می‌توانید به برنامه مخصوص استپن رفته و از آن طریق اقدام کنید. قیمت هر کفش در این بازی، تقریباً 12 SOL بوده که معادل حدوداً 1200 دلار است. با این‌که هزینه ورود به این بازی کمی بالا به نظر می‌رسد، اما پاداش‌هایی  که با کاربران داده می‌شوند می‌توانند این گزینه را جبران کنند.

لازم به ذکر است که این برنامه دارای دو ارز دیجیتال با نام‌های GMT و GST است. کاربران برای خرید کفش، باید از توکن GMT و برای دریافت پاداش، از توکن GST استفاده کنند. همچنین با استفاده از توکن GST، کاربران می‌توانند به اقلام درون بازی دسترسی داشته باشند. این بازی که یکی از بهترین پروژه های Move to Earn است را در صرافی‌هایی مانند بایننس، Gate.io، KuCoin، FTX، Huobi Global، Phemex، MEXC، Serum DEX، Biswap و ال بانک خریداری نمایید.

سخن نهایی

بهترین پروژه های Move to Earn به شما کمک می‌کنند که بتوانید بدون داشتن سرمایه اولیه زیاد، به کسب درآمد بپردازید. تنها کاری که شما باید در این بازی‎ها انجام دهید، فعالیت‌های بدنی و راه رفتن است. به همین دلیل هم به آن‌ها کسب ارزهای دیجیتال با راه رفتن می‌گویند. ما در این جستار، برای شما توضیح دادیم که Move to Earn چیست و بهترین‌ها کدام‌اند.

سؤالات متداول

پروژه Move to Earn چیست؟

پروژه‌های Move to Earn به بازی‌هایی اطلاق می‌شوند که برای کسب درآمد از آن‌ها، شما می‌توانید فعالیت کرده و یا راه بروید. به‌طورکلی، فعالیت و حرکت در این برنامه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهترین و باارزش‌ترین پروژه Move to Earn کدام است؟

باارزش‌ترین پروژه Move to Earn که طرفداران زیادی دارد، استپن (STEPN) است که ارزش بازار آن بیشتر دو میلیارد دلار است.

بیشتر بخوانید:

منبع: thevrsoldier

نظر شما درباره این بهترین پروژه های Move to Earn چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر