;
coinex

لیست بهترین ارزهای دیجیتال ارزان قیمت برای سرمایه گذاری

لیست بهترین ارزهای دیجیتال ارزان قیمت برای سرمایه گذاری ؛ بازار ارزهای دیجیتال در دنیای امروز رونق بسیار زیادی گرفته است و مخاطبان زیادی از سرتاسر جهان برای حضور در این میدان برنامه‌ریزی می‌کنند.

قیمت ارز دیجیتال در دنیا نوسان دارد اما به صورت کلی حضور در این بازار کمتر موجب متضرر شدن کاربران آن می‌شود. در نظر داشته باشید که قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال متفاوت است و علاقمندان می‌توانند به میزان دلخواه حتی به مقدار از آن‌ها تهیه کرده و سهمی در این بازار داشته باشند. فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بازار از دست رفتنی نیست و امکان تکرار آن در طول زمان وجود دارد. به عنوان مثال بیت کوین در طی سال‌های اخیر، نوسانات زیادی را تجربه کرد اما در نهایت با سودی تریلیون دلاری سرمایه‌گذاران خود را در بهت فرو برد.

دلایل محبوبیت ارزهای دیجیتال چیست ؟

امروزه حدود پنج هزار ارز دیجیتال در جهان به وجود آمده که دست سرمایه‌گذاران را باز گذاشته و بازار گسترده‌ای برای آن‌ها فراهم کرده است. تبادل و معاملات رمز ارز دیجیتال در بازار به سهولت انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند با صرف کم‌ترین زمان و هزینه برای تهیه این موارد اقدام کنند. از جمله دلایلی که موجب می‌شود تا افراد برای خرید این نوع ارز اقدام کنند عبارت‌اند از:

  • بالا بودن نقدینگی ارز دیجیتال به دلیل تقاضای زیاد از سوی مردم برای خرید.
  • سوددهی و بازدهی بسیار بالا در مقایسه با سایر نهادهای سرمایه‌گذاری
  • امکان انجام معاملات در هر زمان و هر ساعت از شبانه روز فقط با اتصال به اینترنت امکان‌پذیر است.
  • باز بودن دست سرمایه‌گذار برای انتخاب سهم دلخواه به دلیل وسیع و متنوع بودن بازار ارز دیجیتال
  • امنیت بازار ارز دیجیتال ( به دلیل استفاده از بلاک چین درصد هک شدن رموز ارزها نزدیک به صفر است.
  • قابلیت سرمایه گذاری حتی با مبالغی ناچیز برای متقاضی وجود دارد.

مواردی که در بالا به آن اشاره شد موجب شده تا قیمت ارز دیجیتال از جمله قیمت بیت کوین، در بازار به چشم خریداران ارزش پیدا کند و افراد زیادی برای خرید آن‌ها دست به کار شوند. در واقع باید گفت که اگر به سرمایه گذاری دراین بازار علاقه دارید می‌توانید در هر زمان برای این کار اقدام کرده و سود خوبی به دست آورید.

بهترین ارزهای دیجیتال ارزان قیمت کدام ها هستند ؟

اگر قیمت ارز دیجیتال، نسبتا پایین باشد افراد زیادی برای خرید آن اقدام خواهند کرد. البته جای نگرانی نیست؛ چراکه در گذر زمان این ارزها افزایش قیمت خواهند داشت و سود خوبی نسیب خریداران آن‌ها خواهد شد. امروزه ارز دیجیتال محبوبیت زیادی در سرتاسر جهان به دست آورده و همین امر موجب شده تا توجه افراد به این بازار جلب شود. به عبارتی این توجه به عاملی تعیین کننده در قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در دنیا تبدیل شده است. طبق آمار ارائه شده به نظر می‌رسد تا سال 2025 حدود یک میلیارد کیف پول ارز دیجیتال در جهان به وجود آید و این رقم با دسترسی به اینترنت جهانی روز به روز افزایش خواهد داشت.

لیست بهترین ارزهای دیجیتال ارزان قیمت برای سرمایه گذاری

بیت کوین دیگر تنها ارز دیجیتالی نیست که در بین مردم محبوبیت زیادی دارد، بلکه سایر ارزها مانند اتریوم مورد استقبال افراد قرار گرفته‌اند به شکلی که اتریوم در سال 2019 رشد فزاینده‌ای نسبت به بیت کوین داشته است. DEFI نیز از ابتدای سال 2021 رشدی سه برابری را تجربه کرده و تعداد کاربران آن به سرعت در حال رشد می‌باشد. بنابراین ارزهای دیجیتال ارزان قیمت نیز قابلیت سرمایه گذاری و رشد خوبی دارند و نباید از بابت سود آن‌ها نگرانی داشت. از جمله ارزهای دیجیتال ارزان قیمتی که می‌توانید برای سرمایه گذاری انتخاب کنید عبارت‌اند از:

  • ارز دیجیتال اتریوم
  • ارز دیجیتال کاردانو
  • ارز دیجیتال آوی
  • ارز دیجیتال اولانچ
  • ارز دیجیتال چین لینک
  • ارز دیجیتال پولکادات
  • ارز دیجیتال ترا لونا
  • ارز دیجیتال پالیگان و…

که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره مختصری خواهیم داشت و آن ها را معرفی خواهیم نمود.

ارز دیجیتال اتریوم

این نوع ارز دیجیتال شبکه‌ای مبتنی بر بلاک چین دارد و به دلیل واسطه مبادله بودن، نوعی ارز دیجیتال اتر است. عملکرد هوشمند اتریوم، آن را به رقیبی قدرتمند در برابر قیمت بیت کوین تبدیل کرد! هوشمندی این نوع ارز دیجیتال از این جهت است که تمامی شرایط ذکر شده در آن همانند قراردادهای کاغذی اجرا می‌شوند با این تفاوت که واسطه‌هایی مانند بانک و… در کار نخواهند بود. از این شبکه می‌توان پیشنهادهایی مانند DEX یا صرافی غیرمتمرکز، توکن‌های امنیتی، NFT یا توکن‌های غیر قابل تعویض و … را عملی و به بهره برداری رساند؛ به همین علت توسعه دهندگان از این شبکه استفاده بهینه‌ای دارند. این شبکه مکانیزم اجتماعی خود را ارتقا بخشیده و خود را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

کاردانو

قیمت ارز دیجیتال کاردانو با توجه به اینکه در نسل سوم ارزهای دیجیتال قرار دارد، کاملا مناسب است. این نوع ارز، با تکیه بر اصول بیت کوین و اتریوم در سال 2017 ساخته و راه اندازی شده است. باید در نظر داشت که کاردانو بسیار پایدارتر، مقیاس‌پذیرتر یا سریع‌تر  و در نهایت ایمن‌تر از بیت کوین طراحی شده اما متاسفانه مردم شناخت پایین‌تری نسبت به بیت کوین و اتریوم از آن دارند. البته ناگفته نماند چند وقتی هست که Motely Fool این ارز را در دسته ارزهای دیجیتال ضروری معرفی کرده است. از جمله مواردی که باعث می‌شود این ارز دیجیتالی در دسته ارزهای باکیفیت قرار بگیرد عبارت‌اند از:

  • مصرف کم انرژی
  • سرعت بیشتر برای انجام معاملات در مقایسه با بیت کوین و اتریوم
  • پایداری یا به عبارت بهتر، سازگاری آن با محیط زیست و…

همین عوامل موجب شده تا کاردانو در سال 2021 به یکی از بهترین آلت کوین‌ها برای سرمایه‌ گذاری تبدیل شود. این امر تا سال 2022 نیز ادامه یافته و امروزه یکی از بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری همین کاردانو است.

آوی

آوی یا Aave یکی از پلتفرم‌های غیرمتمرکز است که امکان استقراض (قرض دادن) دارایی و کسب سپرده را برای سرمایه گذار فراهم می‌کند. به عبارتی این پلتفرم وام دهنده و وام گیرنده را در یک فضای غیرمتمرکز گردآوری کرده و امکانی برای آن‌ها فراهم می‌آورد تا فرصتی برابر برای وام دهی داشته باشند. از طرفی کاربران این ارز دیجیتال، می‌توانند با بارگذاری کوین آوی در پلتفرمی از قبیل Aave DeFi تخفیف‌ها و جوایز زیادی به دست آورند. همین موارد است که آوی را به بهترین توکن در سال 2022 تبدیل می‌کند و سرمایه‌گذاری در آن برای افراد به امری لذت بخش و امیدوار کننده مبدل شده است.

ارزهای دیجیتال ارزان و سودآور

بازار دیجیتال امروزه طرفداران زیاد پیدا کرده است و افراد زیادی مشتاق شده‌اند تا برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی اقدام کنند. از طرفی قیمت ارز دیجیتالی یک دغدغه برای عموم مردم شده و بسیاری ترجیح می‌دهند تا سرمایه گذاری خود را در ارزهای دیجیتال ارزان قیمت به سرانجام برسانند. به بیان بهتر، هر چند که قیمت بیت کوین کمی نسبت به سایر ارزهای دیجیتال بالاتر است اما تعداد زیادی ارز دیجیتال ارزان قیمت از جمله اتریوم، کاردانو، آوی، اولانچ، چین لینک،پولکادات و… وجود دارند که افراد می‌توانند با کم‌ترین میزان سرمایه، در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده و به سود خوبی دست یابند. البته باید در نظر داشت که ارزان بودن این موارد دلیل بر ارزش پایین آن‌ها نیست، بلکه به دلیل جدید بودن آن‌ها است که اطلاعات کافی از این ارزها در دسترس عموم قرار نگرفته و همین موجب شده تا ارزان باشند. این ارزهای ارزان قیمت رشد خوبی در آینده خواهند داشت و کاربران آن‌ها به سود خوبی دست پیدا خواهند کرد.

منبع : bitmino.com

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر