;
coinex

شارپ از گوشی AQUOS R7 با نمایشگر کم‌نظیر 240 هرتزی و اسنپدراگون 8 نسل 1 رونمایی کرد

شارپ از پرچمدار 2022 خود با اسم رسمی AQUOS R7 رونمایی کرد. این گوشی، نسل جدید Aquos R6 محسوب می‌شود که سال گذشته راه‌اندازی شد.

شارپ آکواس آر 7 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، پنل نمایشگر IGZO OLED با نرخ نوسازی 240 هرتز، تنظیمات دوربین لایکا و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

در ادامه با جزییات به معرفی مشخصات شارپ AQUOS R7 می‌پردازیم.

ویژگی‌ها و مشخصات شارپ AQUOS R7

این گوشی از یک پنل نمایشگر 6.6 اینچی Pro IGZO OLED برخوردار شده که از رزولوشن 2730×1260 پیکسل پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این نمایشگر باید به روشنایی 2000 نیت، نرخ نوسازی متغیر از 1 تا 240 هرتز، رنگ 10 بیت و پشتیبانی از Dolby Vision اشاره کرد.

این گوشی نیز همانند نسل قبلی خود از طراحی سوراخ پانچ برخوردار شده که در وسط نمایشگر قرار دارد. سنسور اثرانگشت در گوشی شارپ AQUOS R7 در زیر نمایشگر قرار گرفته است. این دستگاه از اندروید 12 و رابط کاربری مخصوص شارپ پشتیبانی می‌کند.

شارپ از گوشی AQUOS R7 با نمایشگر کم‌نظیر 240 هرتزی و اسنپدراگون 8 نسل 1 رونمایی کرد

در نمای جلویی گوشی و در قسمت بریدگی پانچ، یک دوربین سلفی 12.6 مگاپیکسلی تعبیه شده است. اما در پنل پشتی شارپ AQUOS R7 یک دوربین 47.2 مگاپیکسلی 1 اینچی با فلش LED و دیافراگم f/1.9 قرار دارد. این دوربین از قابلیت اتوفوکوس هشت PD تمام پیکسل برخوردار شده که نسبت به اتوفوکوس معمولی،‌ سرعت AF دوبرابری خواهد داشت.

این ویژگی به این معناست که دوربین می‌تواند روی سوژه‌های متحرک به سرعت فوکوس کند و قابلیت تشخیص کل بدن، چهره و چشم‌های سوژه را دارد. یک لنز دیگر نیز در پنل پشتی این گوشی دیده می‌شود؛ اما اطلاعات دقیقی از مشخصات آن در دسترس نیست.

سیستم روی تراشه این گوشی از یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه رم 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی تشکیل شده است. شارپ AQUOS R7 از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند؛ اما هنوز نمی‌دانیم که از چه تکنولوژی شارژی بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات شارپ آکواس آر 7 می‌توان به اتصال شبکه 5G، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.2، پورت USB-C و NFC اشاره کرد. این گوشی همچنین از استاندارد ضد آب و غبار نیز برخوردار شده است.

آکواس آر 7 ادر رنگ‌های سیلور و مشکی در بازار ژاپن عرضه می‌شود. هنوز از راه‌اندازی این گوشی در بازارهای جهانی اطلاعاتی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات AQUOS R7 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر