;
coinex

نخستین تریلر Avatar: The Way of Water را تماشا کنید

اولین تریلر Avatar: The Way of Water پس از گذشت تقریبا یک دهه از از فیلم اصلی، بالاخره منتشر شد. در ادامه قصد داریم با هم به تماشای نخستین تریلر منتشر شده بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

در تریلر جدید که پس از 13 سال و 8 بار تاخیر به دلایل مختلف منتشر شده، جنگجوی ناوی، نیتیری (زوئه سالدانا) و سرباز نیروی دریایی معلول سابق، جیک سالی (سام ورتینگتون) اکنون پدر و مادری هستند که با چهار فرزند در ماه بیگانه پاندورا زندگی می‌کنند و ماجراجویی جدیدی را آغاز کرده‌اند. جیک در این تریلر به نیتیری می‌گوید: «من یک چیز را می‌دانم. هرجا که برویم، این خانواده قلعه ماست.» در قسمت دیگری از این تریلر شاهد آن هستیم که یکی از شخصیت‌ها با کمک یک لودر بزرگ با قد بلند راه می‌رود و در کنار یک انسان دیگر و یک ناوی به چیزهایی در محل ساخت‌وساز اشاره می‌کند.

نخستین تریلر Avatar: The Way of Water منتشر شد

بازیگرانی همچون سم ورثینگتون و زوئی سالدانیا به همراه سیگورنی ویور و استیون لانگ در نقش نخست خود، ایفای نقش می‌کنند، اما وین دیزل، کلیف کرتیس، ادی فالکو و کیت وینسلت از جمله بازیگرانی هستند که به تازگی به فصل دوم این فیلم اضافه شده‌اند.

فیلم Avatar 2، ساخته‌ی جیمز کامرون، ابتدا قرار بود در سال 2014 اکران شود؛ اما به دلیل کمبود فناوری مختص به فیلم‌برداری صحنه‌هایی مانند سکانس‌های زیر آب، زمان اکران به تعویق افتاد. در آخر فیلم‌برداری این فیلم، در سال 2017 آغاز و به دلیل شیوع کرونا در سال 2020 به پایان رسید. در ادامه باهم نخستین تریلر منتشر شده از Avatar: The Way of Wate را باهم تماشا می‌کنیم:

Avatar 2 در تاریخ 12 دسامبر (21 آذر) اکران خواهد شد. همچنین با توجه به اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد قسمت‌های بعدی این فیلم در سال 2024، 2026 و 2028 اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد تریلر Avatar: The Way of Water چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر