;
coinex

پیمان معادی برای شبکه نمایش خانگی سریال می‌سازد

جدیدترین گزارش‌های از دنیای سینما حاکی از آن هستند که نگارش فیلمنامه سریال پیمان معادی در ژانر کمدی که قرار است در شبکه نمایش خانگی پخش شود، در آستانه پایان است.

به تازگی پیمان معادی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد: «خیلی وقت بود دلم می‌خواست فیلمنامه‌کمدی دیگه‌ای بنویسم. سال‌ها قبل تجربه‌های شیرین و خوبی در نوشتن سناریوهای طنز داشتم ولی تا امروز دنبال فرصتی بودم تا در ژانر مورد علاقه‌ام که کمدی سیاه است، کار کنم. این روزها با همکاری پویا مهدیزاده مشغول نوشتن اپیزودهای پایانی قصه هستیم.» همچنین او به نقل از «مارتین مک دونا» در رابطه با کمدی گفت: «همه کارهای من ترکیبی است از کمدی سیاه و یک حس مالیخولیایی غمگین و نا امید کننده دارند.»

معادی همچنین در پستی به حرف‌های کمدین محبوبش «جری ساینفلد» اشاره کرده و گفته است: «ساینفلد می‌گه کمدی چهار مرحله داره، اینکه رفقایت را بخندانی، اینکه غریبه‌ها را بخندانی، اینکه پول بگیری غریبه‌ها را بخندانی و اینکه کاری کنی آدم ها ادای تو را دربیاورن چون بهشون خیلی حال میده (ما فعلا تو مرحله اول موفق بودیم).»

سریال پیمان معادی در شبکه نمایش خانگی

معادی همچنین در رابطه با فرآیند اخذ مجوز ساخت این سریال گفت: «ایشالا بتوانیم یک مجوز ساخت بدون سکته و انفارکتوس، یک سرمایه تمیز و بی مسئله هم پیدا کنیم و از همه مهم‌تر اینکه روزهای نکبت و غم انگیز و تاریک و مملو از مشکلات هم در آینده برای همه مردم کمتر باشد که انگیزه و دل و دماغ ما هم برای تولید این کار از دست نرود و برویم اولین سریال شبکه نمایش خانگی‌مان را کار کنیم.»

سریال پیمان معادی در شبکه خانگی

 

پیمان معادی تا به الان کارگردانی فیلم‌هایی از جمله «برف روی کاج ها» و « بمب، یک عاشقانه» را بر عهده داشته است. همچنین در زمینه کمدی نیز فیلم‌های «کما» و «شام عروسی» از دیگر آثار او محسوب می‌شود؛ اما گفتنیست که این پروژه جدید، اولین تجربه او در حوزه ساخت سریال با ژانر کمدی است.

تا به این زمان پیمان معادی در سریال نمایش خانگی به جز سریال «ماه تی تی» ایفای نقش نداشته است که این سریال نیز در مرحله فیلم‌برداری متوقف شد. حال به نظر می‌رسد مصطفی کیایی به تازگی به پیمان معادی برای سریال تاریخی «عزیز اله حمیدنژاد» پیشنهاد همکاری داده است که هنوز نتیجه آن مشخص نیست. گفتنیست که هدیه تهرانی به طور حتمی در این سریال ایفای نقش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد ساخت سریال پیمان معادی و پخش آن در شبکه نمایش خانگی چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر